نماد سایت مجله آنلاین

اجاره خودرو با راننده در استانبول

اجاره خودرو در استانبول

اجاره خودروهای لوکس و اقتصادی در استانبول و ترکیه

برای سفر به کشور توریستیِ ترکیه و تردد در این کشور شما حتما نیاز به اجاره خودرو پیدا خواهید کرد. مجموعه ما با ارائه خودروهای اقتصادی، خانوادگی و لوکس سفری خاطره انگیز را برای شما خواهد ساخت. برای رنت ماشین در ترکیه بهتر است حداقل دو هفته قبل از سفر خود اقدام به رزرو خودرو نمایید تا ما بتوانیم خودروی مورنظرتان را در زمان مورد نظر به شما تحویل دهیم. جهت راحتی بیشتر هم وطنان، امکان پرداخت هزینه اجاره ماشین در ترکیه با پول ایران (ریالی) نیز خدمت رسانی می شود.

به این ترتییب که برای پرداخت هزینه اجاره خودرو در ترکیه نیازی به داشتن کارت اعتباری بین المللی نیست و امکان پرداخت از طریق حساب ایران موجود می باشد. همچنین شما می توانید خودروی رزرو شده را در تمامی شهرهای ترکیه از همکاران فارسی زبان در این کشور تحویل بگیرید. برای اجاره ماشین در استانبول نیز می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه

اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه به این صورت است که شما خودرو مورد نیازتان را انتخاب و پس از ارائه مدرک و تایید شدن مدرک شما، پرداخت ودیعه و هزینه اجاره، خودرو در اختیار شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با شرایط اجاره خودرو در ترکیه بدون راننده آشنا شوید. خودروی رزرو شده در ترکیه را می توانید در تمام نقاط این کشور تحویل بگیرید. اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه با قیمت مناسبی به مشتریان کرایه داده می شود.

برای اجاره ماشین در استانبول به صورت ماهیانه و یا روزانه بهتر است قبل از سفر خود، ماشین مورد نیازتان را رزرو کنید. کارشناسان ما در زمان رزرو خودرو تعداد روزهای شما، برنامه ی سفرتان و تاریخ بلیط رفت شما به ترکیه را جویا خواهند شد تا طبق آن اجاره و تحویل خودرو را به طور دقیق برای شما فراهم کنند. برای رزرو خودرو باید حتما تصویر بلیط خود را برای کارشناسان ما بفرستید.

اجاره خودرو با راننده در ترکیه

اجاره خودرو در ترکیه به صورت با راننده بسیار پر طرفدار است. ترکیه کشوری مناسب برای گردشگران داخلی و خارچی است. شهر استانبول مراکز تفریحی و توریستی زیادی دارد. با اجاره خودرو در استانبول با راننده می توانید از تورهای خصوصی بهره مند شوید. اجاره خودرو با راننده در استانبول به صورت کیلومتری حساب می شود. شرایط کرایه ماشین با راننده ترکیه بسیار آسان است. رانندگان ما در ترکیه افرادی مسلط به امور تشریفاتی هستند و همچنین مسلط به زبان فارسی و انگلیسی می باشند. برای اجاره ماشین با راننده در ترکیه متقاضیان لازم به ارائه هیچ مدرکی ندارید و تمام مسئولیت های خودرو بر عهده راننده ی ما می باشد.

اجاره ون در ترکیه

خدمات اجاره ون در ترکیه به صورت با راننده و بدون راننده به متقاضیان رنت داده می شود. برای برگزاری تورهای خصوصی می توانید از اجاره ون در استانبول نیز بهره مند شوید. برای کرایه ون در ترکیه می توانید از ون های موجود، انتخاب کنید و برای رزرو با کارشناسان ما تماس بگیرید. در صورت موجود بودن خودروی ون با ارائه گواهینامه ایرانی و یا بین المللی خود، ون را رزرو کنید.

شرایط کرایه ون در استانبول شامل موارد زیر می باشد:

مدارک لازم برای اجاره خودرو در ترکیه

رنت خودرو در ترکیه نیاز به ارائه مدارک از سوی شخص اجاره کننده می باشد، مدارک لازم موارد زیر را شامل می شود:

اجاره ماشین استانبول از ایران-متصدی فارسی+بدون پرداخت ودیعه

شرکت ما اجاره ماشین استانبول را برای شما آسان تر کرده است. نیازی نیست که برای اجاره خودرو در استانبول به سراغ شرکت های رنت کار ترکیه بروید و دغدغه های آن را داشته باشید. می توانید با تماس تلفنی از ایران برای استانبول و یا هرشهری از ترکیه ماشین رنت کنید. شرکت ما به متقاضیان عزیز خدمات اجاره ماشین در ترکیه را ارائه می دهد. هزینه ، شرایط اجاره ماشین  و لیست ماشین های ماشین در پایین ذکر شده است حتما مطالعه کرده و رزرو خود را نهایی کنید. قراردادسمی؛ نمایندگی در ترکیه، مجوز رسمی و …. وجه تمایز ما در بین دیگر شرکت ها است.

اجاره خودرو استانبول

اجاره خودرو در استانبول به این صورت است که با تماس تلفنی به شعبه ما در ایران می توانید خودرو مورد نظرتان را برای این شهر در تعداد روز و تاریخ مشخص رزرو کنید.

برای رزرو خودرو نیاز به حضور شما در شرکت نیست از هرجایی که باشید می توانید تنها با یک تماس ماشین مورد نیازتان را رزرو کنید. البته ارسال و تایید مدارک برای رزرو نهایی مورد نیاز است. شرکت برای خدمات اجاره خودرو  قرارداد رسمی داشته که در زمان تحویل خودرو در ترکیه توسط هر دو طرف یعنی شرکت و مشتری امضا خواهد شد. پس خیالتان از بابت هزینه های اضافی راحت باشد.

شرایط اجاره ماشین استانبول

برای اجاره خودرو در ترکیه می بایست ۲ هفته قبل از سفر، خودرو مدنظرتان را رزرو کنید. شرایط موجود برای اجاره خودرو بسیار آسان بوده و با قیمت مقرون به صرفه امکان پذیر است. اجاره خودرو در مجموعه ما بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در همان لحظه بدون زمان انتظار صورت می گیرد.

اما قبل از اجاره ماشین یکسری نکاتی که میبایست مدنظر داشته باشید:

بنزین

خودرو با باک بنزین از نصف به بالا به شما تحویل داده میشود. در زمان بازگشت خودرو در صورت داشتن کسری بنزین هزینه تفاوت آن از شما دریافت خواهد شد.

کیلومتر مازاد:

شما می توانید با ماشین های اجاره ای به ازای هر روز ۱۵۰ کیلومتر رانندگی کنید. به صورت مثال اگر ۵ روز خودرو را اجاره کرده اید در مجموع ۷۵۰ کیلومتر می توانید رانندگی کنید. در صورت اینکه بخواهید در روز بیش از ۱۵۰ کیلومتر با خودروها رانندگی کنید هزینه کیلومتر مازاد در زمان تحویل خودرو از شما دریافت خواهد شد.

دیپوزیت یا ودیعه ضمانت اجاره ماشین استانبول:

شما میتوانید دیپوزیت یا همان ودیعه نقدی را در ایران یا در ترکیه به صورت ریال یا لیر پرداخت نمایید. کلیه این مبلغ بعد از ۲۵ روز به شما بازگردانده میشود.

کارواش:

تمامی خودرو ها در زمان تحویل به صورت کامل شستشو و ضدعفونی شده اند.

نحوه اجاره خودرو در استانبول

برای اجاره ماشین باید مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید:

شهر های ترکیه برای اجاره خودرو

شما می توانید علاوه بر استانبول در شهرهای دیگر ترکیه نیز ماشین را تحویل و یا بازگردانید. اما باید توجه کنید که در زمان اجاره ماشین شهری که می خواهید خودرو را تحویل بگیرید حتما به کارشناسان ما بگویید. اجاره ماشین دراین شهرها امکان پذیر است:

پس از اینکه مقصدتان مشخص شد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودروی موردنظرتان را در زمان مشخص شده و شهر تعیین شده تحویل بگیرید.

قوانین اجاره خودرو در ترکیه

شرکت هایی که در ترکیه اجاره خودرو دارند قوانین و مقررات خاص خود را دارند.

قوانین رانندگی در ترکیه

قبل از رنت خودرو ترکیه باید از قوانین رانندگی در آن نیز مطلع شوید. در صورت عدم رعایت قوانین  جریمه های سنگینی را متحمل می شوید. قوانین راهنمایی و رانندگی  شامل موارد زیر می باشد:

  1. حداقل سرعت مجاز در ترکیه ۵۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  2. حداقل سن مجاز برای اجاره خودرو استانبول ۲۱ سال می باشد.
  3. همراه داشتن گواهینامه و بیمه خودرو.
  4. رعایت حق تقدم(حق تقدم با عابر پیاده است).
  5. کاهش سرعت هنگام نزدیک شدن به خطوط عابر پیاده ضروری است.
  6. لاین سبقت (چپ) را اشغال نکنید.
  7. به چراغ های راهنما و علایم راهنمایی و رانندگی توجه نمایید.
  8. استفاده از تلفن همراه در هر صورت و به هر علتی در حین رانندگی ممنوع است.
  9. رانندگی در هنگام مصرف الکل ممنوع است.

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه

با رنت خودرو از شرکت معتبر ما می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه یک روز می باشد. تمام خودروهای موجود مدل سال است. اجاره خودرو  به صورت بدون محدودیت کیلومتری به مشتریان خدمات ارائه می کند. امکان تحویل و عودت خودرو در تمام شهر های ترکیه امکان پذیر می باشد. هزینه ترانسفر خودرو بر عهده مشتری می باشد. نرخ اجاره ماشین در ترکیه روزانه از ۱۳۰ لیر شروع می شود. نوع خودرو و مدل آن بر روی قیمت اجاره خودرو تاثیر دارد.

اجاره ماهانه خودرو در استانبول با تخفیف ویژه

این آفر برای افرادی که به دلایل کار و بیزینس خود، ماهانه در ترکیه اقامت دارند یا به طور کلی مقیم این کشور می باشند بسیار مناسب است، زیرا شما با نازلترین قیمت خودرو را در اختیار دارید تقریبا اجاره ماهانه خودرو  در این کشور ۱۴ میلیون تومان است. که نسبت به اجاره خودرو ماهانه در ایران بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه است. همچنین کیفیت خودروهای ترکیه نسبت به دیگر کشور های همسایه قابل مقایسه نیست و از جدید ترین خودروها برای رنت استفاده می شود. اگر راحتی را با قیمت مناسب میخواهید این آفر مناسبت ترین پیشنهاد برای شما است.

اجاره روزانه خودرو در ترکیه

حداقل زمان اجاره روزانه خودرو در ترکیه ۳ روز است. در صورتی که به صورت بلند مدت و ماهانه ماشین های موجود را رنت کنید می توانید از تخفیف ویژه ای  که شرکت در نظر گرفته است بهره مند شوید. قیمت های درج شده برای هر خودرو قیمت اجاره یک روز ماشین است که به صورت لیر نوشته شده است. برای پرداخت شما می توانید معادل ریالی اجاره را نیز پرداخت کنید.

نرخ اجاره خودرو در استانبول

تمامی خودرو های زیر به صورت بدون راننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه همراه با پوشش بیمه کامل می باشد. تمام خودروهای موجود در استانبول مدل سال می باشند. نرخ اجاره ماشین در استانبول نیز مطابق با قیمت های زیر می باشد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در استانبول

رنت ماشین در ترکیه نیاز به ارائه مدارک اجاره کننده می باشد، مدارک لازم شامل موارد زیر می باشد:

موارد ذکر شده را باید برای کارشناسان ما ارسال کنید. برای چگونگی صدور گواهینامه بین المللی کلیک کنید.

نحوه اجاره خودرو در استانبول

  1. برای کرایه ماشین در استانبول ابتدا باید بر اساس نوع خدماتی که ارائه می شود، ماشین مدنظرتان را انتخاب کنید و برای رزرو خودرو، اقدام کنید. برای تحویل خودرو در مکان و زمان درخواستی مشتری باید با کارشناسان ما هماهنگی لازم را انجام دهید.
  2. پس از رزرو خودرو، مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در ترکیه را از طریق واتساپ و یا تلگرام برای کارشناسان ما بفرستید.
  3. سپس متقاضیان محترم باید ۲۰ درصد از مبلغ رنت خودرو را در شعبه تهران به عنوان بیعانه تحویل شرکت دهند و مابقی مبلغ را می توانند در شعبات ترکیه پرداخت کنند.
  4. پس از آن مشتری می تواند خودرو را در محل درخواست شده تحویل بگیرد. هزینه تحویل و عودت خودرو در محل درخواستی مشتری مشمول هزینه اضافی می باشد که پرداخت آن بر عهده مشتری است.
  5. مشتریان قراردادشان را هم می توانند هنگام تحویل خودرو امضا کنند.

تحویل خودرو در ترکیه

متقاضیان عزیز می توانند خودرو را در هر نقطه از کشور ترکیه تحویل بگیرند و مجددا باز گردانند. با وجود نمایندگان فعال در شهر ها و فرودگاه های ترکیه، خدمات اجاره خودرو به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد. خودروی مورد نظر را می توانید در یک شهر تحویل گرفته و در یک شهر دیگر خودرو را عودت نمایید. همچنین متقاضیان می توانند خودرو را در محل اقامت خودشان (هتل ها  و مسافر خانه) و در فرودگاه نیز تحویل بگیرند.

اجاره ماشین با راننده در ترکیه

از اجاره خودرو با راننده در ترکیه را می توان به صورت تورهای خصوصی استفاده کرد. با اجاره خودرو می توانید از مناطق گردشگری کشور ترکیه دیدن کنید. برای بازدید از تمامی شهر های ترکیه هزینه به صورت کیلومتری محاسبه می شود و بر عهده مشتری می باشد. تمام راننده ها مسلط به زبان فارسی و انگلیسی می باشند. خدمات اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه مدارک اجاره کننده ندارد. تمام مسئولیت های خودرو بر عهده راننده می باشد و اجاره کننده هیچ مسئولیتی در قبال خودرو ندارد.

خودرو های در اختیار در استانبول

تورهای خصوصی در ترکیه شامل بازدید از مراکز تفریحی و مکان های توریستی شهر استانبول می باشد. برای بازدید از دیگر شهر های ترکیه، هزینه به صورت کیلومتری محاسبه می شود و بر عهده مشتری است.

اجاره ون در استانبول

با کرایه ون در استانبول می توانید سفر های دسته جمعی را تجربه کنید. تمام ون های موجود  به صورت بدون راننده اجاره داده می شود. اجاره ون بدون راننده در استانبول با قیمت مناسب و با ظرفیت ۹ نفر خدمات رسانی می شود. برای اطلاع از شرایط و قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خروج از نسخه موبایل