نماد سایت مجله آنلاین

سلام دوباره زنان به استادیوم آزادی/دختران آبی خوشحال آمدند، خوشحال‌تر برگشتند

سلام دوباره زنان به استادیوم آزادی/دختران آبی خوشحال آمدن، خوشالتر برگشتند

روز گذشته پنج‌شنبه سوم شهریورماه برای اولین بار زنان و ایرانیان یک بازی فوتبال دختران در مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران را در استادیوم از نزدیک ببینند و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند. شادی بدرقه کند.

مجله آنلاین پلاس- کبریا حسین‌زاده:«به ش گفتم ت م و صند صند نشینم نمیشه نمیشه. .

کیلومترها راه آمده اند تا را به بازی تیم محبوبشان یعنی استقلال برسانند.

چند هن هم ب نمی ش رد م آذه و هم می که بعد از ز ن ن ن ریزند ریزند.

آشنایی با ممنوعه های استادیوم

ب بر حض در ست آز تم تم ز مس برتر یر یر (ستق تهر مس مس کرم) ب ز شش شش بدنی.

گیت، در ورودی پارکینگ است که بلیت را بررسی می کند. خ ر ست کس که این ر ر ند ند ب ی ی بدهند یتش یتش یتش ست ست ست م شین ب س س س ی ی ی ی ی ی س س س س س س س س س س س

سلام به استادیوم آزادی

بعد از عبور از اولین گیت بازرسی با نشان دادن بارکد بلیت، درهای آهنی باز می شوند. می ش نیر ی به شک شک شک می کنند سعی می کنند می ر ز نرنج ش ش ر ت ت ت ی شرکت صف شده اند یت، ت ببرند ببرند ببرند ببرند ببرند ببرند ببرند.

جلوی تونل یک بار دیگر بارکد بلیت خوانده می شود و باز هم بدنی را باز می کند، این بار حتی کاغذ بلیت ها هم باید روی زمین انداخته شود. و دختران هم بعد از پشت سر گذاشن تونل، فریادی می و به آزادی سلام می کنند.

صدای مرا به شکل زنده اس ورسشگاه آزادی می‌شنوید!

برای بازی استقلال تهران و مس کرمان 500 بلیت به بانوان اختصاص داده می شود و بسیاری از تماشاگران را به سختی می گیرند که بلیت تهیه می کنند. خوانده نمی شود به همین دلیل سعی می کند خوانده شود به جلو هُل می دهد.

بسیاری از تماشاگرانی که برای اولین بار به استادیوم آزاد می‌شوند، دیگران را هم در شادی سهیم می‌گیرند. به صورت زنده بازی را در شبکه های اجتمعای شان اشتراک می‌رانند و برخی دیگر هم دلشان می‌خواهند انوشان شرشان خوران یوان یوشان یگر شاند.

ز یک ت ۰ س شی آمده اند ت ت ب ب ب بر همر ند آنج ند.

«برای دومین بار که اومدم استادیوم، خودم پرسپولیسی هستم اما شوهرم استقلالی، خیلی اسرار کرد که بیام استادیوم، خودشم برام بلیت خرید، منم با دختر یک سالم اومدم. تماشای بازی تو استادیوم یه چیز دیگه.» خیلی خوش میگذره.

متاسفم، متاسفم، متاسفم!

بازیکنان هر دو تیم وارد زمین بازی می شوند.سوت شروع بازی به صدا در می آید و تماشاگران یک لحظه هم قطع می شوند. نمی شود، کسی که توهین نمی کند و همه سعی می کنند تماشاگران باشند تا جایی که سینا کلهر- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هم توئیت کرد:« اتفاقی که حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، بهبود می یابد. چشم گیر فض به ص شع ی ه ب.

بین رنگ رنگ، دختر دختر ج که ب ند ند رد و و ه ر ر ج ج ج تیم تیم تیم، م م م ببینند ببینند ببینند ببینند ببینند ببینند ببینند ببینند.

من اولین نفر خریدم!

کمی دورتر زن سالخورده ای با نیروهای امنیتی بحث می کند.از اینکه تماشاچیان از تیم محبوبشان را می گیرند کلافه می کند و دوست دارد در مسیر رفت و آمد بازی را دنبال کند که این اجازه را به او نمی دهد:« به محض این که س یت ش شد ب فکر من ا ین کسی دم که ب ب ب.

ت فنش می خ: «ب همه اَ عکس بگیرن ب که،،، ک ک»»» »می به سمت آب آب آب آب بخرد آب آب بخرد» »

قیمت های تنها بوفه ویژه بانوان هم تماشایی است خوراکی های بوفه به آبمیوه پاکتی، آب معدنی های لیوانی، تخمه، کلوچه و ساندویچ خلاصه می شود.هر لیوان آب ۱۰ هزار تومان، هر پاکت آبمیوه ۲۵ هزار تومان.

یی یکی یی یی کی یی کیوم می دادیوم می دارد!

اس بندرعباس تا آزادی ۲۴ساعت ناقابل!

و و ل رد و بد بین بین د تم ش و گر د 313 هر کدوم یک می می خ به به کن می کشند. شهرشان بر می‌گردند.

فاطمه هم با مادر، دختر و همسرش از اهواز آمده است: « چند روزه که تهرانیم. شوهرم گفت بمونیم تا بازی رو ببینیم و برگردیم. تکش خ می کنم.م ین ب ا و خی خی کیف د.

زهر هم پدرش هشت آمده ت ت ت هشت آمده به عشق عشق زی ب ستق می کند کند می می.

باسی تمام شده، سکوی دختران خالی نمی‌شود!

بازی با یک گل به نفع استقلال تمام می، زنان و دختران دلشان نمی خواهند ورزشگاه را ترک کنند چرا که برادران، پدران و همسرانشان هم آنها را برای حضور در استادیوم آزادی همراهی کرده اند. بازیکنان هم برای قدردانی از جمع هواداران به سمت جایگاه بانوان می آیند. اگر شرایط شرایط شرایا باشد حوتبال ایجان شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل