نماد سایت مجله آنلاین

بهترین مارک پکیج ایرانی

خرابی مداوم پکیج شما را به فکر خرید یک دستگاه جدید انداخته است؛ اما بهترین پکیج دیواری برای شما کدام است؟ برای خرید این دستگاه باید به چه نکاتی دقت کنید؟ کدام یک از محصولات موجود در بازار، مناسب‌ترین و بهترین پکیج برای منزل شما است؟

آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین پکیج دیواری برای خرید موضوع بحث این مقاله است. انتخاب یک دستگاه مناسب به ویژه برای خانه‌هایی که از فضای کمی برخوردارند،اهمیت زیادی دارد. شاید هنگام خرید، به دلیل تنوع برندها و دستگاه‌های مختلف سردرگم شوید؛ اما با این راهنمای آچارباز می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید؛ پس با ما همراه باشید. تهران سرویس آنلاین یک تیم ماهر و خبره از تعمیرکاران پکیج دارد که می‌توانند مشکلات دستگاه‌های مختلف را حل کنند. اگر برای تعمیر پکیج به کمک نیاز دارید می‌توانید درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، از برندهای مطرح است که به عنوان بهترین پکیج دیواری در بازار به فروش می رسد. شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین و مشهورترین سازنده های سیستم گرمایشی در ایران و خاورمیانه محسوب می شود. محصولات این شرکت براساس استانداردهای بین المللی با بالاترین میزان گرمایشی تولید و در بازار ارائه می گردد. شرکت ایران رادیاتور در سال 1358 در شهر رشت، توسط آقای نادر شکیب تاسیس شد. این گروه تولیدی در همان سال های ابتدایی ورود به این عرصه توانست رضایت بسیاری از افراد را خود جلب کند و سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

همچنین به عنوان اولین دارنده استاندارد صادرات محصولات در ایران شناخته شد. گروه تولیدی ایران رادیاتور در سال 1386 با استفاده از تجارب و علم مدیران خود، اقدام به تولید پکیج گرمایشی کرد. پکیج های تولیدی ایران رادیاتور در مدل های زمینی، دیواری و چگالشی با راندمان بسیار بالا و طراحی منحصربه فرد تولید و ارائه می گردد. پکیج دیواری ایران رادیاتور شامل ظرفیت های 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلو کالری برای مصارف خانگی و اداری است.

پکیج ایران رادیاتور از تنوع گسترده ای برخوردار است و شامل مدل های اکو، M آنالوگ، L دیجیتال، K ، Z و BM هستند. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند. با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات می توان گفت یکی از بهترین پکیج دیواری در ایران محسوب می شوند. مدل اکو و پکیج هایی که دارای حرف M ، K ، E و L هستند از نوع پکیج های دو مبدل و مدل BM تک مبدل است. همین طور می توان گفت حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار، CF به معنی پکیج دیواری بدون فن است. پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. مدت زمان گارانتی این محصولات به مدت 24 ماه بعد از تاریخ نصب است که توسط تکنسین های متخصص انجام می شود.

پکیج دیواری بوتان

در سال 1332 شرکت بوتان توسط آقای محمود خلیلی در ایران تأسیس شد. این شرکت در زمینه تولید و توزیع سیستم های گرمایشی فعالیت دارد. این برند یکی از معروف ترین سیستم ها برای تأمین آبگرم مصرفی رورانه افراد به حساب می آید. با توجه به سطح کیفیت بالای این محصول، با استقبال قابل توجهی از سوی کاربران مواجه شده است. برند بوتان در بین محصولات ایرانی، یکی از انواع بهترین پکیج دیواری موجود در بازار محسوب می شود.

این شرکت در سراسر کشور دارای نمایندگی فعال برای ارائه خدمات به کاربران است. این برند شامل مدل های ورونا، پارما، پرلاپرو، پرلا، اپتیما، کالداونزیا، بنسرپرو و روما است. در ساختمان های مسکونی، اداری و مدارس از پکیج دیواری بوتان با ظرفیت هایی نظیر 22000، 24000، 28000 و 32000 کیلوکالری استفاده می شود. در این برند مدل کالداونزیا تک مبدل بوده و سایر مدل های موجود دو مبدله هستند.

پکیج های مدل RS بوتان بدون فن و مدل RSI فن دار هستند. بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت از ویژگی های این نوع پکیج به شمار می رود. در این سیستم برای خروج دود و گازهای حاصل از احتراق و تأمین هوای مصرفی از دودکش مخصوص دوجداره استفاده می شود. قطعات به کار رفته در این پکیج از برندهای معتبر ایتالیایی و براساس استانداردهای بین المللی است. تمام محصولات این برند دارای نشان استاندارد CE هستند، به همین دلیل بهترین پکیج دیواری در بازار به حساب می آیند. برند بوتان در سال های اخیر محصول جدیدی به نام پکیج بیتا و با قیمت مناسب در ظرفیت حرارت دهی 22 و 24 کیلووات با کیفیت بالا ارائه کرده است. انواع پکیج دیواری بوتان با گارانتی 24 ماه و خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود.

پکیج دیواری لورچ

یکی از برندهای ساخت ایران در زمینه پکیج دیواری، برند لورچ بوده که براساس استانداردهای ایران و اروپا طراحی و تولید شده است. این برند به دلیل کیفیت، قیمت مناسب و راندمان حرارتی بالا، یکی از بهترین پکیج دیواری محسوب می شود. برند لورچ در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت دارد. این شرکت دارای نیم قرن سابقه بوده و حضوری موفق در این زمینه داشته است. در سال 1357 شرکت لورچ در شهر اصفهان و در زمینه تولید پکیج دیواری و زمینی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی است. این برند محصولات خود را براساس استانداردهای بین المللی تولید و در بازار ارائه می کند. این گروه سعی دارد براساس نیاز و سلیقه مشتری محصولات خود را تولید کند.

برند لورچ با بهره گیری از دانش فنی روز و به کارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات همواره پکیج دیواری باکیفیت و با کارآیی بسیار بالا مشابه نمونه های داخلی و خارجی تولید می کند. تنوع پکیج دیواری در برند لورچ بسیار بالا است و شامل مدل های آرتا، آدنا، آرتمن، هرما، هیرو و آریان در ظرفیت های 24000، 28000 و 30000 کیلوکالری تولید و در نمایندگی های فعال به فروش می رسد. پکیج های دیواری مدل های هیرو، آرتمن، آریان، آدنا و هرما از نوع دو مبدله فن دار دیجیتال و مدل آرنا تک مبدل فن دار است. ویژگی های منحصر به فرد این برند موجب شده در فهرست بهترین پکیج دیواری قرار گیرد. محصولات برند لورچ دارای گارانتی 24 ماه، راه اندازی رایگان و خدمات پس از فروش هستند.

پکیج دیواری ایساتیس

برخی از کاربران بهترین پکیج دیواری ایرانی را، پکیج ایساتیس معرفی می‌کنند. استفاده از قطعات ایتالیایی وکسب گواهینامه استاندارد اروپایی، ضمانت کیفیت بالای پکیج را می‌کند و رقیب بزرگی برای برندهای نام آشنای چون بوتان، لورچ و ایران رادیاتور محسوب می‌شود. پکیچ ایساتیس بیشترین مدت زمان گرانتی و خدمات پس از فروش را دارد و محصولاتش را تا 30 ماه پس از فروش، ضمانت می‌کند.در حال حاضر محصولات شرکت ایساتیس در حجم 24 هزار تا 30 هزار تولید می‌شود و برای تمامی مساحت‌های خانگی جواب می‌دهد. این برند مدل‌های متفاوتی را برای مشتریان خود تولید کرده و در تمامی آنها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.

تمامی مدل‌ها و برندهای معرفی شده در این مطلب، به دو نوع پکیج داخلی و خارجی تقسیم می‌شود که نوع خارجی باید حتما در فضای بازی مانند بالکن نصب شود. این در حالی است که مدل داخلی باید حتما در محیط بسته خانه نصب گردد مثل آشپزخانه و…

در حاضر در لیست بهترین پکیج دیواری ایرانی، نام برندهای بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و ایساتیس به چشم می‌خورد. باقی برندها اگرچه ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار باشند اما به شهرت برندهای گفته شده در این مطلب نمی‌رسد و یا ممکن است از نظر تامین قطعات یدکی در سراسر کشور، مشکل داشته باشند.

مزایای استفاده از پکیج های ایرانی چیست؟

پکیج های تولید داخل علاوه بر داشتن گارانتی به دلیل داشتن خدمات پس از فروش بسیار مورد توجه مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته است.
از طرفی هزینه ی پایین خرید این پکیج در مقابل کیفیت بالا و تنوع محصولات یکی دیگر از دلایل محبوبیت پکیج های ایرانی در بین مردم است.

خروج از نسخه موبایل