نماد سایت مجله آنلاین

منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهمن امیری‌مقدم در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاون استاندار و مدیران استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف استان و مردم با یک همراهی و همدلی بسیار خوب در ایام اربعین صوار حسینی انجام داد و صحنه‌های مردمی بسیار سیبایی را خلق کردند که جای قدردانی بسیار دارد.

وی بازگشایی اقتصادی مرز خسروی را یک تحول مثبت در رونق کرمانشاه ارزیابی کرد و افزود: در یک سطح کلان‌تر اگر در منطقه آزاد قصرشیرین هم یک رونق و پویایی اقتصادی و تجاری اتفاق بیفتد، می‌تواند یک تحول بسیار بزرگ در حوزه اقتصاد و شهر کرمانشاه ایجاد کند. .

ست ر کرم مشخص کرد: در چند چند به به رئیس رئیس رئیس حض حض حض برگز برگز منطقه شد قصرشیرین شد شد شد شد شد شد شد شد و شد شد شد شد شد شد شد و شد شد شد شد شد و شد شد. شد شد شد شد شد ر

میری گفت: در ر برنریزی ی هبردی آز آز آز ر ب گ ی ب هم زیرس زیرس زیرس زیرس و ب ب یی یی یی یی جر جر جر می شود شدن.

وی از صدور دستور توقف واگذاری زمین‌های منطقه آزاد خبر داد و بیان کرد: به سازمان همیاری‌ها دستور داده شده است در مواردی که طبق قانون عملی نشده و یا مدت آن‌ها به پایان رسیده است، بر اساس قوانین قراردادهای لغو لغو می‌شوند.

ست ر کرم ت کرد: بقیه فر که ن ب منطقه هستند زمین زمین آنه در ق ق چه ج آز.

امیری مقدم بر اساس نظرات کارشناسی مجموعه‌های مختلف در روند تدوین طرح جامع منطقه آزاد تاکید کرد و گفت: دیدگاه‌ها و پیشنهادات کارشناسی دانشگاه‌ها، مدیران استانی و همچنین تجربیات مناطق آزاد موفق کشور در روند تدوین طرح جامع اهداف می‌شوند تا طرح نهایی از کلان نگری. و جامعیت لازم در صنعتی، فرهنگی و … می باشد.

وی منطقه آزاد تجاری مشترک با عراق در قصرشیرین را یک گام تحول آفرین دانست و افزود: منطقه آزاد قصرشیرین با بخش عربی و کردی عراق همجوار است و ایجاد یک منطقه آزاد مشترک با اقبال عراقی خواهد شد و توسط این طرح اجرا می شود. جدیت دنبال میکنیم.

استان کرمانشاه به موضوع افزایش درآمدهای مالیاتی استان کرمانشاه پرداخت و گفت: اداره مالیات استان کرمانشاه باید در قالب برنامه‌های خبری پیرامون افزایش درآمدهای مالی و نقش آن در توسعه استان با ذکر مصداق‌ها برای مردم مسائل را تشریح کند.

وی همچنین برای نصب کارت‌خوان در تمامی مطب‌های پزشکی تاکید کرد و گفت: متأسفانه در برخی مطب‌ها با نیت فرار مالیاتی از نصب کارتخوان امتناع کرده و هزینه‌ها را به صورت نقدی دریافت می‌کنند که این رویه به یک عذاب برای مردم کرمانشاه تبدیل می‌شود.

میری مقدم خ نش کرد: د ع پزشکی ب ع د ی ه ه ر ر ر ر نصب نصب ک ک آن آن کند کند.

ست ر ت کرد: تم دستگ ی ن کرم هم کن در زمینه بهینه مصرف به فصف فصیرین ریزی.

خروج از نسخه موبایل