اقتصادی

آقای میثاقی؛ رسانه ملی ملک شخصی شما نیست!

«مهدی تاج فدراسیون فوتبال مشکلات دوران حضور مهدی تاج را حل کند» محمدحسین میثاقی با این جمله برنامه فوتبال برتر پنج‌شنبه را آغاز کرد تا از همان شب ابتدا تصمیم گرفته شود در این برنامه جدید فدراسیون فوتبال سلاخی قرار گیرد. با دعوت از خداداد عزیزی، به عنوان مخالف سرسخت کی‌روش و حامی درجه یک اسکوچیچ و هم‌چنین حبیب‌الله حبیبی به عنوان عضو مخالف تاج در کمیته بدوی نشان داد تا چه اندازه از فدراسیون فوتبال فوتبال کینه به دل دارد و می‌خواهد پس از انتخابات حسابی برای حمله. کند.

مهدی تاج بابت قرارداد ننگین با مارک ویلموتس شایسته انتقاد است اما ای کاش میثاقی کمی روی حافظه تاریخی مردم حساب می‌کرد؛ او اولین کسی که با شور و شوق خبر از حضور ویلموتس داد و با تنها یک نیمه بازی دوستانه به این نتیجه رسید مرد بلژیکی. میثاقی در آن روزها سرمست از جدایی کی‌روش هرگز از تاج بابت قرارداد با ویلموتس سوال نکرد و وقتی حواشی سرمربی بلژیکی پیش آمد، تازه تصمیم گرفت تاج را مواخذه کند. را داد تا مجری فوتبال برتر همان روس کینه رئیس فراسیون را به دل بگیر و در هر فرصتی برای تسوی تسوی تسوی سواب با او تناد.

قصد این یادداشت حمایت از مهدی تاج نیست چرا که او بابت تصمیم‌های غلطی که گرفته شده است، باید پاسخگو باشد و حالا دیگر تصمیم بگیرد نابه‌سامان فوتبال ایران را نشان دهد اما میثاقی است که خودش را مدعی‌العموم می‌داند چرا در تاریخ برنامه‌اش فقط به حواشی مهدی تاج پرداخته است. آیا حواشی سفر به کانادا در دوره سرپرستی ماجدی و لیست‌های مشکوک تیم ملی در این مدت زمان که میثاقی نمی‌داند، وجود دارد که یک برنامه خاص در زمان عزیزی خادم ارزش ندارد. حتی یک بار در خصوص آن صحبت نمی شود؟ حرفی ست ست یک هم درب در ت ت ب ل در ح که همزم همزم سرپرستی سرپرستی سرپرستی سرپرستی رئیسه صحبتی صحبتی صحبتی نکند جر ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت، ست یک هم درب است.

میثاقی به قدری از تاج کینه به دل گرفته است که اصول اولیه بررسی یک ماجرا را هم رعایت نکرده است.اگر می‌خواست ماجرای حضور دوباره تاج در فوتبال را بررسی کند در کنار این دو مهمان، با نظرات متفاوت را هم دعوت می‌کند تا برنامه‌اش. یک‌طرفه پیش نرود. از طرفی برای تمام مسائل فوتبالی از خداداد عزیزی کمک می‌گیرد و به نظر می‌رسد حماسه‌ساز ملبورن تبدیل به یکی از اعضای تیم تولیدکننده فوتبال برتر شده است! تایید یا رد صلاحیت تاج و وظایف کمیته بدوی نظر می دهد. با این حال، میثاقی میثاقی برنامه خود را کاملاً مهندسی کرده است دعوت می‌کند و نظر شخصی خودش یا افراد بالادستی برنامه‌اش، نفراتی را دعوت می‌کند که در پایان برنامه نتیجه‌ای را که او می‌خواهد به دست آورد.

ت ج گر در ه یک زده ب ب ب یش ه به آن برن برن ی ی ی ی ی رس نه م متع ر مردم م.

258 258

دکمه بازگشت به بالا