اقتصادی

برنده‌ها و بازنده‏‏‌های بازگشت کارلوس کی‏‏‌روش

گر قر ب ر ر سرمربیگری سرمربیگری تیم م در ج ج بد ب به برنده « « «.

به گزارش گسارش، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «از لحظه انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران داغ شد. حتی گفته شده است که شب قرار است هیئت رئیسه جلسه اضطراری تشکیل می دهد و دراگان اسکوچیچ را عزل می کند. منتشر شد.

بـرنـده ها

روسبه چشمی

مربی پرتغالی معتقد بود چشمی مدرن‌ترین مدافع میانی سال‌های اخیر فوتبال ایران است. و دیگر این بازیکن را در حوالی تیم ملی ندیم.

احسان حاج‌صفی

حاج‌صفی در دو پست دفاع چپ و هافبک میانی برای تیم ملی بازی می‌کرد اما در دوران دراگان اسکوچیچ به حاشیه رانده شد. حاج‌صفی در مقطعی به حمایت از اسکو می‌رفت اما پس از آن به متن‌های این مربی پیوست و در حمایت از تلویحی از نامزدی مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال استوری کرد.

کریم انصاری فرد

شرایطش با حاج‌صفی مشابه است و حتی در دوران اسکوچیچ وضعیت بدتری هم پیدا کرد. تیم ملی کنار رفت؛ چنان‌که حتی در آزمون غیاب سردار و مهدی طارمی هم اسکو می‌داد تغییر سیستم اما از کریم استفاده نکند. جام جهانی را نیز اسدست بدهد.

میلاد محمدی

با این حال، این بازیکن در دوران دراگان اسکوچیچ هرگز جدی گرفته نمی‌شود. در نتیجه عجیب نیست که میلاد هم در طول این مدت به جمع آوری اسکو بپیوندد و استوری های مربوط به مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش را به انتشار برساند! تغییر دهید.

رامین رامین

اسکوچیچ به طور کامل روی نام او خط قرمز کشید و اعلام کرد که این بازیکن از نظر فنی، مخصوصا در دفاع از استانداردهای استانداردهای ملی رامین رضاییان حکایت دیگری دارد. مد نظر او را ندارد حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بیرون ماندن رضاییان از تیم ملی انتخاب غیر فوتبالی دارد. کی‌روش خوشحال می‌شود.

بـاسنـده ها

امیر عابدساده

اگر از ما بپرسید عجیب‌ترین اتفاق ماه‌های پرآشوب تیم ملی چه بود، به شما می‌گفت امیر عابدزاده در استوری‌گذاشتن به ضرر دراگان اسکوچیچ! حتی به جرات می‌توانم نصف فحش‌هایی را بگویم که در تیم ملی به خاطر گل بدی بود که عابدزاده بود. در ترکیب اصلی داشته باشید.

شجاع خلیل‌داده

این روزها اسم او هم در بینندگان بازگشت احتمالی کی‌روش به تیم ملی زیاد دیده می‌شود. اسکوچیچ آمد، شجاع را به یکی از افراد اصلی تبدیل کرد و این بازیکن هم با خیال راحت مصاحبه‌ها علیه کی‌روش انجام داد. شاید شجاع حتی جام جهانی را نبیند.

صادق محرمی

یکی از بازیکنانی که بعد از جدایی کارلوس کی‌روش به ترکیب اصلی تیم ملی رسید صادق محرمی بود. در صورت تغییر کادر فنی تیم ملی، احتمالا ادامه محرمی در ترکیب اصلی کاهش پیدا خواهد کرد؛ آنچه در آستانه جام جهانی یک خبر بد برای این بازیکن است می شود.

امید نورافکن

شرایطش مشابه محرمی است.امید نورافکن در دوره اسکوچیچ بسیار جدی گرفته شد و در خیلی از مسابقات به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. بار در غیاب مدافعان اصلی تیم ملی یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان، اسکوچیچ از این بازیکن در خط دفاعی قلب استفاده کرد و طعنه‌های بی‌شماری شنید. باشد.

شخصیت مرجع

او هم از سایر بازیکنان محبوب اسکوچیچ به شماره می‌آمده است. به حمایت از بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی می‌شود اما او برای بازی دادن به قلی‌زاده حتی ستاره‌ای مثل مهدی ترابی را هم روی نیمکت پیچ و مهره کرده بود. کی‌روش خوشحال شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا