نماد سایت مجله آنلاین

بسته های آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی لپتاپ با طعم لیمو

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربرد لپ‌تاپ در زندگی بشر، نیاز به مشاغل خدماتی و تعمیراتی در ارتباط با لپ‌تاپ نیز رو به افزایش است. یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش نیاز به تعمیرات لپ‌تاپ در ایران شده‌است، بالارفتن قیمت لپ‌تاپ در ایران است. با این قیمت‌ها و باوجود نیاز به داشتن این وسایل برای دانشجویان رشته‌های مختلف و دانش‌آموزان، برخی ترجیح می‌دهند تا از لپ‌تاپ دست‌دوم و تعمیرشده استفاده کنند، زیرا توان مالی خرید نو این وسایل را ندارند. در نتیجه شغل تعمیرات لپ‌تاپ به یکی از مشاغلی تبدیل شده‌است که در بازارکار بسیار موردنیاز است.

آموزش آنلاین تعمیر لپ تاپ

مجتمع آموزشی پل به عنوان یکی از آموزشگاه‌های مهارت‌محور و فعال در زمینه آموزش نیروی کار برای مشاغلی از قبیل تعمیرات موبایل، تعمیرات لپ‌تاپ و نصب دوربین‌های مداربسته اقدام به راه‌اندازی دوره‌های خود به صورت آنلاین و در قالب بسته‌های آموزش آنلاین کرده‌است. یکی از این دوره‌های آنلاین بسته‌های دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپتاپ با طعم لیمو است که تمام فیلم‌های آموزش تعمیرات لپ تاپ، فیلم‌های آموزش آنلاین تعمیرات کنسول‌های بازی و فیلم‌های آموزش تعمیرات ماینر را در خود دارد. این بسته در بهار 1401 توسط مدرس با تجربه دوره و با جدیدترین سرفصل‌های آموزشی تهیه شده‌است.

معرفی شغل تعمیرات لپ‌تاپ

تعمیرات لپ‌تاپ در دو قسمت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قرار می‌گیرد و برای اینکه یک تعمیرکار حرفه‌ای لپ‌تاپ باشید، بهتر است در هر دو شاخه مهارت لازم را کسب کنید. شما می‌توانید پس از یادگیری این مهارت، تعمیرات لپ‌تاپ را در منزل و یا در محل کار مشتری نیز انجام دهید و برای ورود به بازارکار لازم نیست حتما اقدام به بازکردن یک مغازه کنید. علاوه بر این که می‌توانید کار خود را به صورت مستقل انجام دهید، می‌توانید در سایر شرکت‌های خدمات تعمیرات لپ‌تاپ نیز مشغول به‌کار شوید.

آموزش رایگان تعمیرات لپ تاپ فنی حرفه ای

به عنوان نمونه‌ای از مشکلات نرم‌افزاری لپ‌تاپ که شما به عنوان یک تعمیرکار قادر به رفع آن‌ها خواهیدبود می‌توان به نصب انواع ویندوز و همچنین ارتقا آن‌ها بر روی انواع برندهای لپ‌تاپ مانند سامسونگ، ایسر، اچ‌پی، دل، اپل، سونی، لنوا و …، همچنین نصب درایوهای موردنیاز بر روی لپ‌تاپ، نصب آنتی ویروس‌ها و سایر نرم‌افزاری‌های موردنیاز برای امنیت لپ‌تاپ و جلوگیری از آلودگی به ویروس، بکاپ‌گیری و بسیاری از سرویس‌های نرم‌افزاری دیگر که دارندگان لپ‌تاپ به آن احتیاج دارند، می‌باشد.

مشکلات سخت‌افزاری لپ‌تاپ که ممکن است دارندگان لپ‌تاپ با آن درگیر شوند و برای رفع آن به شما مراجعه کنند نیز شامل تعمیرات قطعات اصلی و جانبی لپ‌تاپ مانند شارژر، باتری، صفحه‌کلید، مادربرد، ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی لپ‌تاپ و … است. همچنین شما باید قادر به عیب‌یابی لپتاپ‌های خاموش‌شده و ازکارافتاده و رفع این عیوب و راه‌اندازی مجدد لپ‌تاپ و تعمیر و تعویض قطعات معیوب باشید.

ویژگی‌های بسته های آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی لپتاپ با طعم لیمو

در صورتی که قصد یادگیری تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ و پرداختن به آن به عنوان یک شغل در بازارکار را دارید، باید این مهارت را به‌طور کامل آموزش ببینید. اگر اطلاعات و پیش‌زمینه‌ای در این مورد ندارید، اصلا نگران نباشید زیرا این بسته‌ها با توجه به نیاز بازارکار و بدون هیچ پیشنیازی شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این بسته‌ها می‌توان به دسترسی همیشگی به ویدئوها و امکان دیدن فیلم‌های آموزشی در هر زمان و هر مکانی به دلخواه شماست. مهم‌ترین ویژگی بسته آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو امکان مشاهده چندباره فیلم‌ها و یادداشت‌برداری، در کنار صرفه‌جویی در وقت و انرژی است که قرار بوده برای شرکت در کلاس‌های حضوری بگذارید. شما پس از مشاهده فیلم‌ها می‌توانید سوالات و مشکلات خود پیرامون آموزش‌ها را از طریق برگزاری جلسات لایو با مدرس دوره مطرح کنید و آن‌ها را برطرف کنید. مدرس دوره تعمیرات لپ‌تاپ استاد زمانپور دارای 15 سال سابقه تدریس در زمینه تعمیرات لپتاپ و تربیت نیروی کار ماهر در این رشته است.

کیفیت بالای تصویربرداری با چند دوربین برای داشتن دید بهتر و همچنین امکان گرفتن مدرک بین‌المللی قابل‌ترجمه برای ارائه به بازارکار داخل و خارج از دیگر ویژگی‌های این بسته است. با خرید این بسته‌اموزش تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو شما می‌توانید به مدت دو سال از آپدیت فیلم‌های آموزشی و جدیدترین فیلم‌های آموزشی در زمینه تعمیرات لپ‌تاپ در پنل کاربری خود استفاده کنید.

چگونگی خرید بسته های آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی لپتاپ با طعم لیمو

برای خرید این بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو می‌توانید وارد سایت مجتمع اموزشی پل به آدرس poulgilan.com شوید و در قسمت دوره‌های آنلاین و با انتخاب آموزش تعمیرات لپتاپ، بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو را با تخفیفات موجود خریداری کنید. این بسته شامل سه بسته آموزش تعمیر لپتاپ ، آموزش تعمیرات کنسول‌های بازی و آموزش تعمیرات ماینر که هدیه ویژه طرح لپ تاپ است، می‌باشد.

در صورتی که هر گونه سوالی قبل از خرید بسته‌ها در رابطه با آموزش‌های موجود در بسته‌ها دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با مشاوران دوره‌ها و یا از طریق شماره تماس موجود در سایت با واتساپ در میان بگذارید.

سخن آخر

یکی از مهم‌ترین اصول برای ورود به بازارکار داشتن مهارت در یکی از شاخه‌هایی است که موردنیاز بازارکار باشد. با توجه به افزایش استفاده از لپ‌تاپ در این روزها و نیاز به کسی که در زمینه تعمیرات این وسایل مهارت داشته‌باشد، این شغل به یکی از مشاغل پرطرفدار در بازارکار تبدیل شده‌است. همانطورکه می‌دانید قیمت لپ‌تاپ به عنوان یکی از وسایل ضروری برای کاربردهای مختلف شخصی و یا کاری، در سال‌های اخیر بسیار افزایش داشته‌است، و بسیاری از افراد ممکن است قادر به خرید یک لپ‌تاپ نو نباشند، پس بازار لپ‌تاپ‌های دست‌دوم و کارکرده و تعمیرشده نیز رو به افزایش است.

با توجه به این موارد این شغل برای کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت و سپس کسب درآمد از آن هستند، بسیار سودمند است. برای یادگیری این مهارت داشتن یک مدرس با تجربه بسیار اهمیت دارد، استاد زمانپور مدرس بسته های آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی لپ تاپ با طعم لیمو در بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ ، دارای 20 سال سابقه با ارزش است و این دانش را با تهیه و تدوین فیلم‌های آموزشی در اختیار شما قرار داده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم‌های آموزشی می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و یا سوالات خود را از طریق واتساپ با شماره 9016220042  مطرح کنید.

خروج از نسخه موبایل