نماد سایت مجله آنلاین

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای با هاست و سئو رایگان

محتوای این مطلب پنهان

با طراحی سایت فروشگاهی این مزایا را به دست آورید…

آنلاین شدن فروشگاه شما:

کسب و کار فیزیکی می‌تواند به صورت مغازه، فروشگاه و یا شرکت و … باشد. در هر صورت در این مشاغل محصولی برای ارائه وجود دارد یعنی این مشاغل مشتریان مربوط به خود را دارند. برای اینکه بتوان با طیف وسیعی از مشتریان روبرو شد بهتر است علاوه بر ویترین و محل فیزیکی برای کسب و کار به ویترین و محل مجازی برای ارائه خدمات و محصولات نیز فکر نمود.

بهترین و مطمئن ترین راه برای این کار ایجاد سایت و استفاده از خدمات سئو در مشهد می‌باشد. اگر شما هم هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر آنلاین سازی کسب و کار خود گامی بردارید می‌توانید جهت خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاورین و کارشناسان سایت خاتون تماس حاصل نمایید.

محدود نخواهید بود:

یکی از مزایا مهم داشتن کسب و کار آنلاین این است که به محل و زمان خاصی محدود نخواهید بود. زیرا سایت به صورت آنلاین است و 24 ساعته می‌توان با طیف وسیعی از مشتریان در محدوده‌های مختلف جغرافیایی در ارتباط بود. در واقع دیگر شما محدود به کشور خودتان نخواهید بود و می‌توانید به صورت بین المللی شغل خود را ادامه دهید.

ایجاد کاتالوگ از محصولات

با داشتن سایت فروشگاهی می‌توانید یک ویترین و یا کاتالوگ مجازی از محصولاتتان داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز و به راحتی در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار دهید. با استفاده از سایت می‌توان تمامی محصولات را در دسته بندی‌های مختلف و با استفاده از تصاویر و توضیحات و ویژگی‌های آنها در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید برای مشتریان سریع تر و به راحتی انجام شود.

حذف هزینه‌های خرید و اجاره:

برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی نیاز به هزینه‌های اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه نیاز است. در صورتی که هزینه‌ی خرید سایت آماده فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار از این مبالغ بسیار کمتر است. در واقع می‌توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه‌های خرید و اجاره مغازه و یا فروشگاه به راحتی حذف می‌شود.

همیشه باز و در دسترس خواهید بود:

در فروشگاه و یا مغازه که به صورت فیزیکی است ، قطعا در ساعاتی از شبانه روز شما مجاز به فعالیت هستید و مراجعه حضوری هم محدود به ساعاتی هستند که مشتریان شما خارج از منزل باشند. در صورتیکه با داشتن سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می‌توانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید.

اعتبار کسب کنید:

با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید برای کسب و کار اعتبار دریافت کنید. شاید از خود بپرسید چطور ممکن است توسط سایت برای کسب و کار اعتبار جذب کرد؟ پاسخ واضح است زمانی که شما در فضای مجازی فعالیت میکنید قطعا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کارتان جاری می‌شوند. از طریق طراحی سایت مشهد برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می‌شوند و از این طریق برای کسب و کار خودتان اعتبار کسب می‌کنید.

گسترش کسب و کار:

کسب و کار فیزیکی مشتریان مخصوص به خود را دارد و قطعا این مشتریان محدود هستند زیرا تعداد افرادی که می‌توانند به مغازه، شرکت و یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند کمتر هستند. ولی زمانی که شما به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید مشتریان بیشتری می‌توانند با کسب و کار برند شما آشنا شوند لذا از این طریق کسب و کار شما گسترش خواهد یافت.

برند سازی کنید:

همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند. بعضی از کسب و کارها برند ثبت شده دارند و معمولا با این نام شناخته می‌شوند.در هر صورت داشتن سایت کمک زیادی به شناخته تر شدن برند شما می‌کند.زیرا با استفاده از سایت دیگر محدودیتی در نوع مشتری و اینکه در کدام شهر و منطقه باشد وجود ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف آشنا می‌شوید و قطعا فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش خود را رونق دهید:

همانطور که در بخش های قبل گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرها مختلف آشما خواهید شد و افزایش مشتریان با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

بازاریابی و تبلیغات برای سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی مناسب‌تری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه، بدون محدودیت جغرافیایی، به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی، می‌باشد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای، سریع و قدرتمند در خاتون

طراحی سایت فروشگاهی در خاتون با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

طراحی سایت فروشگاهی عالی = فروش عالی

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.

نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه در کنار مشاوره سئو می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت خاتون با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی  وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی انجام داده و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. در واقع خاتون بالاترین کیفیت را در خدمات سئو دارد. وب سایت های طراحی شده توسط خاتون از لحاظ سئو داخلی و سئو تکنیکال کاملا بهینه شده اند.

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.

اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.

ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی

در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و …

همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.

جلب اعتماد مشتریان

در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.

امکان مقایسه محصولات

مقایسه محصولات به ظاهر مشابه یکی از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. بنابراین امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی های ضروری وب سایت های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن دیدگاه ها

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:

جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید.

برخی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.

روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

پرداخت آنلاین

در این روش پرداخت باید ابتدا به صورت آنلاین فاکتور خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال تنها روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.

پرداخت در محل

اغلب کاربران، روش پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه در این روش احتمال کلاهبرداری کاهش می یابد. این روش به این صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، هزینه آن پرداخت می شود.

مرجع مقاله:

https://khatoonadvertising.ir/

خروج از نسخه موبایل