اقتصادیمجله کسب و کار

قیمت خرید فایروال های نسل جدید شرکت سوفوس

خرید فایروال سوفوس XG

Sophos   یک شرکت انگلیسی فعال در زمینه نرم افزار و سخت افزار های امنیتی میباشد که در سال ۱۹۸۵  توسط  Jan Hruska  و Peter Lammer تاسیس شد و در حال حاضر در  زمینه گسترش و تولید محصولات  امنیتی و ارتباطات endpoint  ، رمزنگاری ، امنیت شبکه ، امنیت در ایمیل ، امنیت در موبایل ها و UTM  ها  فعالیت میکند .

Sophos Firewall OS  با استفاده از قواعد مبتنی بر هویت در لایه ۸ مدیریت دسترسی کاربران به برنامه ها، پهنای باند و دیگر منابع شبکه ای را صرف نظر از نشانی IP و موقعیت شبکه یا دستگاه فراهم می سازد. در حقیقت این فناوری قواعد دیواره آتش را به لایه ای جدید می برد.

 تمرکز شرکت Sophos  روی ایجاد نرم افزار های امنیتی و عرضه آن ها برای شرکت ها و سازمان های  دارای  از ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ سیت میباشد. شرکت Sophos  در حال حاضر عضو ۳ شرکت برتر در زمینه UTM  میباشد.

مدل یکپارچه قواعد نه تنها مدیریت تمامی قواعد را در یک صفحه، آسان می کند، که بطور قابل توجهی تعداد قواعد تکراری را کاهش می دهد. شما براحتی قادرید بر اساس نوع قواعد اطلاعات را فیلتر یا مرتب کنید. هر نوع قاعده یک صفحه پیکربندی سفارشی شده دارد که در آن تنها تنظیمات مورد نیاز شما نمایش داده می شود.

ویژگی های سوفوس XG

  • فناوری مسیر یابی با توان عملیاتی ۱۴۰ گیگابیت بر ثانیه
  • قابلیت ویژه کنترل هویت کاربر در لایه ۸ (Layer-8 User Identity)
  • مدیریت یکپارچه و آسان قواعد Application ,Web ,QoS ,IPS
  • تعیین میزان ریسک هر کاربر بر اساس تحلیل رفتارهای کاربر

مدیریت یکپارچه قواعد امنیتی

فایروال سوفوس xg مدل یکپارچه جدیدی را ارائه می کند که شما را قادر می سازد قواعد کاربر، برنامه و شبکه را به صورت متمرکز در یک محل مدیریت کنید. در بسیاری از محصولات دیواره آتش، پیکربندی دستگاه مستلزم راه اندازی و مدیریت قواعد در چندین بخش یا صفحه است. اما سوفوس یک نوع قواعد یکپارچه قدرتمند ارائه می کند و شما را قادر می سازد تا قواعد خود را در یک صفحه مشاهده، پایش و ساماندهی کنید.

قواعد پیش فرض شما را قادر می سازند که برنامه هایی همچون Microsoft Exchange یا SharePoint را بسرعت حفاظت کنید. کافی است نام آنها را از یک فهرست انتخاب کنید؛ قواعد پیش فرض باقی کار را از جمله تعریف کنترل ترافیک ورودی و خروجی و تنظیمات امنیتی را بطور خودکار انجام می دهد.

فایروال سوفوس XG از طریق کنسول مدیریتی جدید خود دید بی نظیری از شبکه، کاربران و برنامه های سازمان فراهم می سازد. در عین حال، استفاده از محصولات Sophos Firewall Manager و iView امکان مدیریت مرکزی چندین دیواره آتش و گزارش گیری متمرکز و جامع از آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

System Panel

وضعیت آنی کارایی سیستم، سرویس ها، ارتباطات و پارامترهای دیگر را نمایش می دهد. رنگ سبز نمایش گر مطلوب بودن همه چیز، نارنجی بیانگر وجود هشدار و قرمز نشان دهنده نیاز به توجه فوری است.

با کلیک بر روی هر مورد اطلاعات تکمیلی و نمودارهای مربوطه نمایش داده می شود. همچنین این بخش ابزارهای مفید سیستمی و شبکه ای را برای رفع اشکالاتی نظیر Ping ,Traceroute ,Packet Capture ,Command Line و بسیاری موارد دیگر فراهم می کند.

جهت اطاعت بیشتر با شرکت افرا فناوری ایکاد تماس حاصل فرمایید.

شعبه مرکزی : تهران – خیابان اسکندری شمالی – نرسیده به خیابان نصرت غربی – پلاک ۱۲۱ واحد

4 ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16 پنجشنبه ها 8 الی 12 / دفتر کیش: میدان هرمز جنب مجمع پادنا میدان اقتصاد خیابان اقتصاد ۱ قطعه EX 16 طبقه ۲

شماره تلفن:

 021-916910370216657290102166578127021665781780216693108402166907133

دکمه بازگشت به بالا