نماد سایت مجله آنلاین

تهدید سفیر ایران با سلاح سرد باید در تاریخ اروپا ثبت شود

ترامپ رفت، ترامپیسم هم می رود

مح‌آیین در واکنش به تعارض فرد به سفارت کشورمان در دانمارک و تهدید افسانه نادی‌پور، سفیر و همچنین آسیب زدن به خودروهای داخل سفارت در پاسخ به این سوال که بر روی پاکسازی کنوانسیون وین، اماکن و اموال دیپلماتیک دارای مصونیت هستند، به چه دلیل چنین اهمالی است. از سوی دولت کُنهاگ صورت گرفته است، گفت: اروپا برای اعضای اتحادیه اروپا علیرغم این که مُرا ژست اجرای مقررات و موازین بین‌المللی را می‌گیرند و مدعی هستند که دیگر این موازین را نمی‌پذیرند اما خود این آسیب را به هیچ وجه پایبند نمی‌کنند. معرات به خصوص در رابطه با حفاظت از اماکن ديپلماتيك و شناسايي اسكناسي‌ها.

وی ادامه داد: در رابطه با حوادث هفته‌های گذشته و تعدادی از عناصر ضدانقلاب به اماکن دیپلماتیک کشورمان در برخی از کشورهای اروپایی که دارای عناصر تروریستی هستند و نباید در اروپا حضور داشته باشند، شاهد تعرض این افراد به سفارت‌های‌مان و بی‌اعتنایی‌های اروپایی‌ها باشیم مشخص ز متعرض ب سرد سرد رد سف در به خطر افتادن که در ب د.

وی افزود: در میان کشورهای اروپایی، منطقه اسکاندیناوی از جمله دانمارک بیشتر ادعای قوانین پایبندی و رعایت حقوق را دارند و سمینارهای متعددی را در این رابطه بشری برگزار می‌کنند اما در عمل می‌بینند این موارد را اجرا نمی‌کنند و این ما هستیم. که آن‌ها بخواهم به مواسین بین‌المللی پایبند باشند.

این دیپلمات پیشین گفت: مسئله مصونیت دیپلماتیک در تمام طول تاریخ وجود داشته و در صدر اسلام و پیش از اسلام هم شاهد دیپلمات‌ها و سفراهایم و در دوران رنسانس، اروپایی‌ها مدعی بوده‌اند که این موضوع همیشه وجود داشته است. اروپایی‌ها به موازین بین‌المللی را می‌گیرند، همچنین در بسیاری از موارد در موضوعات داخلی ایران که از عناصر داخلی ایران می‌خواهند حرکت کنند، حرکات آمیز معترضین را به حرکات خشن تبدیل کنند، حمایت کرده و حتی ایران را به تحریم‌ها و اجازه می‌دهند. صورت گرفتن.

وی ادامه داد: این موضوعات به لحاظ بین‌المللی مردود است و لازم است سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی با پایبندی به مقرراتی که وضع کرده‌اند، خلاف موازین بین‌المللی این کشورها و نهادهای غربی را حاکم کنند.

منتشر شده در خبرگزاری ایلنا ۱۷ آنلاین ۱۴۰۱

۶۵۶۵

خروج از نسخه موبایل