اقتصادی

نگاه ما به جام جهانی مشابه پیک‌نیک آخر هفته بود

چط نتظ د ریم خ ر م یک ت،،،، نتخ کرده بر س پر که تعریف کند کند؟

به گزارش مجله آنلاین، روسنامه «پیام ما» درباره شکست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جذب توریست‌های جام جهانی نوشت: «از لحظه انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی نه تنها فعالان حوزه، اما مطمئناً هم از این صحبت می‌شود که فرصتی طلایی برای گردشگری ورودی ایران ارائه می‌شود. انواع جلسات اقسامفققی برگزار می‌شود و در حالی که فعالان حوزه گردشگری از بی‌نتیجه بودن و اجرای برنامه‌ریزی سخنان می‌گفتند، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هر بار اعلام می‌کرد همه چیز را طبق روال و برنامه پیش می‌رود.

او در اسفند ۱۴۰۰ به مجله آنلاین گفت: «در کنار کیش و قشم برنامه‌هایی برای ورود گردشگران به شهرهای مهم ایران در دستور کار است.» یک ماه بعد یعنی در فروردین ۱۴۰۱ او بیان کرد: «سازمان مدیریت مناطق آزاد با همکاری وزارتخانه میراث فرهنگی، صن دستی گردشگری در ل برن من،، و ر ج م جه قطر قطر.

دو روز بعد از لیلا اژدری مدیر کل دفتر توسعه تحقیقات خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و دستی در مصاحبه با ایرنا از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، فارس به عنوان استان‌هایی نام برد که در کنار هرمزگان قرار دارند پذیرای گردشگران خارجی هستند. ۱۸ خرداد در حاشیه جلسه هیئت دولت ترغامی‌عنوان کد: «دنبال استفاده از داکثری اسطوره گردشگری جام جهانی.

او دو ماه بعد یعنی در ۲۹ مرداد تاکید کرد: «روی حمل و نل دریایی در باسی‌های جام جهانی طر حساب فکر کرد.»

یک هفته آن در ششم ب به هم گردشگری گردشگری گردشگری و گفت: «گردشگری برن برن ز رت میر ی جه قطر قطر.

در هفتم م میر میر گردشگری ب در بر روی ظرفیت ظرفیت در قطر گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت: گفت:.

ین گفته ه ر مید در ی ی ب که ز رئیس ج هت هت م ۲۱ ۲۱ ۲۱ ۲۱ در ع کرد کرد ع یم یم بر بر ی ی ی ی ی ی بر بر بر بر ی ی ی ی ی.

مسابقات جام جهانی در یک بازه زمانی از ۲۹ آبان در قطر آغاز می‌شود. این رقابت‌ها به سفر می‌کنند، به سمت خود بکشند. کند؟

شکست خوردیم

یک منبع آگ در میر میر گردشگری گردشگری و دستی دستی دستی «« «»»: بر جذب ریست به رجی ایندی ایندی شد د.

او با اشاره به شش ماه قبل مانند امارات، عمان و عربستان پکیج‌های مشترک جام جهانی را با قطر تعریف کردند؛ تاکید می‌کنم: بررسی نگاه ما به جذب توریست خارجی برای این رویداد مانند یک تعطیلات آخر هفته بود. تصمیم گیری یکباره خانواده می‌خرد وسایل پیک نیک را بردارد و سفر به مقصدی نزدیک خود را برود. باشیم.

این منبع آگاه از ضرورت رایزنی‌ها و توافقات در این زمینه است. ر د که تمرین ه ه در ش د صحبت کردیم.

با حدس و گمان نمیتوانیم تور را تعریف کنیم

سهند عقدایی فعال در حوزه گردشگری نیز به «پیام ما» می‌گوید: ما از یک سال پیش برنامه‌های خود را در این زمینه شروع کرده‌ایم و تا اوایل اردیبهشت ماه هم به عنوان جامعه تورگردان برنامه‌ها و پیشنهادی خودمان را در جلسات مختلفی از اتاق‌های جلسات برگزار می‌کنیم. باسرگانی و یا جلسه با معاونت گردشگری وسارت میراث فرهنگی و گردشگری ارائه کرد.

او می‌افزاید: پیشنهاد ما این بود که پروازهای روزانه باید از همین الان، یعنی شش ماه پیش از مسابقات بایستی اعلام شود. ، بایستی انجام داد.

به عقدایی در دور مقدماتی بین هر مسابقه چهار روز زمان فاصله است و در دوره های یک هشتم و یک چهارم این فاصله ها بیشتر می شود. تاشتیم تا هر توریستی که پکیج را انتخاب می‌کنم امجموعه‌ای اس جاذبه‌ها در سفرش دیدن کند.

این فعال حوزه گردشگری ادامه می‌دهد: ما در برنامه خود اعلام کردیم که پرواز چارتر برای گردشگران جام جهانی مناسب نیست و بخشی از پروازهای مستقیم هم می‌توانند ایرانی‌ها باشند که برای دیدن مسابقات به قطر سفر می‌کنند. م قب قب شر ب ی ج تک یف یف یف ب ب و ن ن ین یک م پیش پیش طبقه بندی بندی جمع جمع جمع هم.

او با اشاره به اینکه هیچ پاسخی قبل از دریافت هیچ پاسخی ندارد، می‌گوید: گردشگری که یک ماه دیگر به سفر می‌کند از ماه‌ها پرواز خود را بخرد. است، انتخاب کرده یا تورگردان بر اساس پرواسی که با حدس و گمان است تور تعریف کند.

عقدایی معتقد است زمانی که ما برنامه‌ریزی‌ها به وضعیتی نرسیده‌ایم می‌شویم که امروز می‌توانیم آن‌ها را داشته باشیم و اضافه می‌کنیم: ما سر انجام کارهایمان را خردادماه بگذاریم و در آنجا قرار دهیم که این تاریخ با حضور در جلسات متعدد راه‌حل‌هایمان را هیچ پاسخ مشخصی ارائه نمی‌کند. نکردیم اس موسوع ورود به جذب گردشگران خارجی جام جهانی فقط نظر دادیم.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا