مجله جامعهمجله کسب و کار

سورپرایز هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر

لیست پیشنهاد چند کادو ارزان برای دوست پسر

انتخاب کادو تولد پسر یکی از سخت ترین کارهایی است که هرساله و هر چند وقت یکبار درگیر آن می شویم. اما انتخاب اینکه چه کادو مناسب پسر که قیمت مقرون به صرفه ای هم داشته باشد کار بسیار دشواری است. از دادن وجه نقد به عنوان کادو یا کارت اعتباری برای اقایون بشدت خودداری کنید، زیرا کار پسندیده ای نیست و اکثر آنها نمی پسندند. نگران نباشید در این مطلب لیست چند کادو ارزان برای پسر و آقایون را برای شما آماده کرده ایم، با ما باشید.

کیف پول و کمربند :

اگر می‌خواهید که هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید و یک کادوی لاکچری بخرید، می‌توانید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای با ارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌روند؛ البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنید. توصیه‌ی ما انتخاب چرم طبیعی و یک نامه عاشقانه در جعبه آن است است چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد.

تیشرت با طرح  متفاوت :

یک تیشرت با طرح متفاوت و خاص یک کادوی تولد مردانه کاربردی و هیجان انگیز است. این روزها پیدا کردن تیشرت هایی که طرح های خاص و خلاقانه روی خود داشته باشند چندان مشکل نیست. شما می توانید یکی از خاص ترین و خلاقانه ترین های آن را انتخاب کرده، کادوپیچ کنید و به عزیزتان هدیه دهید.

دستبند و اکسسوری :

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. استفاده از یک دست بند شیک و در عین حال ساده کنار ساعت مچی روی مچ آقایان بسیار جذاب خواهد بود؛ پس چه بهتر که این دستبند را شما برای آن‌ها خریده باشید و همیشه آن را همراه خود داشته باشند.

پلاک طلا

پلاک طلا با طرح اسم و یا دستبند طلا نیز ایده بسیار متفاوت و جذابی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن استفاده کنید.

کـتاب :

از آن‌جاییکه خرید کادوی مردانه برای آقایانی که شناخت زیادی از آن‌ها ندارید کمی سخت است، کتاب می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب و در عین حال آموزنده باشد. اگر شخص مورد نظر شما اهل شعر و شاعری باشد که دیگر چه بهتر؛ زیرا در این صورت کتاب شعر می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. در این بین خرید کتاب‌های رمان و روان شناسی (البته کتاب‌های ساده‌ی روان شناسی) هم می‌تواند بسیار مناسب و خاص باشد.

ماشین اصلاح :

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید.

اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره‌ی صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید.

ماشین اصلاح وسیله‌ای است که همیشه به درد آقایان می‌خورد حتی اگر یکی از آن را در خانه داشته باشند. پس نگران این نباشید که شاید ماشین اصلاح به دردشان نخورد یا از آن استفاده نکنند، ماشین اصلاح برای آقایان مانند دستگاه اپیلاتور برای خانم‌ها است. همان‌قدر کاربردی و همان‌قدر حیاتی.

کیف دوشی آقایان :

یکی از هدایای خوبی که این روزها مورد نیاز اکثر آقایان و پسر ها است کیف دوشی  با بند بلند است. با توجه به اینکه امروزه آقایان هم وسایل زیادی با خود حمل می کنند مانند کیف پول و دفترچه و عینک و گوشی و … هدیه دادن یک کیف دوشی مناسب می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کادو مردانه خاص باشد.

هارد اکسترنال :

فرقی نمی‌کند خانم باشد یا آقا، جوان باشد یا نباشد، کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید در هر شرایطی از داشتن یک هارد اکسترنال استقبال خواهد کرد. هارد اکسترنال‌ها بهترین وسیله برای نگه داری فایل‌های مهم هستند. معمولا آقایان از کمبود حافظه شکایت دارند، شما می‌توانید به راحتی تمام عکس‌ها و فیلم‌های خود را در آن نگه دارید بدون این که در طولانی مدت آسیبی ببینند. با خرید هارد اکسترنال برای ثبت همیشکی لحظات شادی عزیزانتان قدم بردارید.

گردنبند استیل :

یک گردنبند استیل با یک طرح و فرم زیبا حتماً می تواند یک کادوی مردانه شیک و چشمگیر باشد. با کمی گردش در بازار یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی انواع و اقسام آن را با مدل ها و کیفیت های مختلف با قیمت تمام شده پایین می توان به آسانی یافت. معمولاً گردنبند های استیل بدون جعبه فروخته می شوند و شما با تهیه یک جعبه مناسب و کادوپیچی آن می توانید هدیه خود را شکیل تر و زیباتر به عزیزتان تقدیم کنید. گردنبند یک کادو شیک است که می توانید به عنوان کادو تولد دختر و پسر استفاده کنید.

عطر و ادکلن :

تمام تفکرات کلیشه‌ای را که تا به حال در مورد هدیه دادن عطر به عشق‌تان شنیده‌اید فراموش کنید و با خیال راحت این گزینه را در لیست هدایای خود قرار دهید و مطمئن باشید که برخلاف تفکرات دوران دبیرستان‌مان عطر جدایی نمی‌آورد. یکی از بهترین هدیه‌ها برای مردان عطر است. البته عطر یکی از پر ریسک‌ترین هدیه‌ها هم هست و ما آن را فقط در صورتی پیشنهاد می‌کنیم که از سلیقه‌ی طرف مقابل خود کاملا آگاه باشید. اگر ذره‌ای به سلیقه‌ی او شک دارید هزینه‌ی خود را صرف خرید عطر نکنید.

کروات و پاپیون :

خرید کروات یا پاپیون به عنوان کادو برای پسرها و آقایان یک هدیه‌ی رسمی و کم ریسک به حساب می‌آید و برای هدیه دادن در هر مناسبتی بسیار ایده‌ی خوبی است. این هدیه مخصوصا برای آقایان خوش استایل بسیار خوشحال‌کننده است زیرا آن‌ها حداقل به چند مدل از این کروات‌ها و پاپیون‌ها در کمد خود نیاز دارند.

هرچه قدر هم آقایان اهل استفاده‌ی روزمره از کراوات در محل کار خود نباشند، در مجالس مخصوصا عروسی‌ها از آن استفاده می‌کنند. اگر قصد هدیه دادن کراوات را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک کروات ساده و تیره بخرید تا کسی که می‌خواهید به آن هدیه دهید بتواند به راحتی هدیه‌ی شما را با هر لباسی ست کند.

عینک آفتابی :

عینک آفتابی هم یکی از گزینه های مناسب است و در رنج قیمت های متفاوت وجود دارد. چون افراد کمی هستند که عینک آفتابی کادو می دهند می تواند یک انتخاب منحصر به فرد باشد. هنگام خرید عینک آفتابی باید فرم صورت آن آقا را به خاطر داشته باشید تا عینک مناسبی را هدیه بدهید.

لباس ورزشی :

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید.

اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران‌قیمت برای آقایان بخرید، سویشرت گزینه‌ی بسیار خوبی است و همه‌ی آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادوی درست و حسابی بدهید، شلوار ورزشی بهترین گزینه است.

فلش مموری :

فلش مموری ها در زندگی قرن بیست و یکمی و دیجیتال امروز محصولی مورد نیاز برای اکثر افراد جامعه است. از اینرو برای کادو دادن نیز حتماً مناسب خواهند بود. فلش مموری ها در طرح ها، ظرفیت ها و برند های متفاوت در بازار موجود هستند. یک فلش مموری با ظرفیت متوسط قیمت چندان گزافی نخواهد داشت و به راحتی می توان یکی را تهیه کرد و هدیه داد.

هدفون و هدست :

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد.

هندزفری‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها از جمله مدل‌های بی سیم و با سیم و با انواع قیمت‌ها قابل خریداری هستند. البته بهتر است هندزفری که هدیه می‌دهید کیفیت بالایی داشته باشد تا فرد بتواند از استفاده از آن لذت ببرد.

کلاه :

هدیه دادن کلاه با توجه به فصلی که در آن هستید می تواند یک انتخاب خوب باشد چون بیشتر آقایون دوست دارند از کلاه استفاده کنند تا از آفتاب یا سرما در امان باشند. همچنین کلاه نقاب دار برای آقایونی که مدام در محیط بیرون یا سفر هستند انتخاب عاقلانه ای است.

لوازم بهداشتی :

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده‌ی مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

ساعت مچی مردانه :

ساعت‌های مچی عقربه‌ای یکی از بهترین کادو هایی است که می توانید تهیه کنید و مورد نیاز هر کسی مخصوصا آقایان هستند. از دیگر خوبی‌هایی که ساعت‌های مچی دارند این است که هر موقع آن شخص به ساعت خود نگاه کند به یا شما خواهد افتاد پس ساعت مچی می‌تواند یک هدیه بسیار هوشمندانه به کسی که دوستش دارید باشد. این ساعت‌ها همچنین عمر طولانی دارند و تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اسپیکر :

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد.

پاور بانک :

از آن جاییکه آقایان دائما خارج از خانه هستند و در طول روز ساعات زیادی را در بیرون می‌گذرانند، اغلب با مشکل کمبود شارژ موبایل مواجه می‌شوند. خرید یک پاور بانک یا همان شارژر همراه می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند تا دیگر در هر کجا که بودند بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند. همچنین پاور بانک در سفرها و کوه بسیار کاربردی است و علاوه بر گوشی می توان اسپیکر را شارژ کرد یا یک چراغ ال ای دی را با آن روشن کرد.

کلام آخر :

امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد. توجه داشته باشید اگر طرف مقابلتان سخت پسند و حساس هستند عطر و لباس کادو ندهید زیرا ممکن است باب میل شان نباشد. اگر هم نمی دانید چه رنگی انتخاب کنید، معمولا انتخاب رنگ های تیره برای آقایان مناسب تر است.

دکمه بازگشت به بالا