نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ و رشد و بقای سازمانی
به جرات میتوان گفت که تقدیم بهترین هدایای سازمانی، یکی از حرفهای ترین روشها برای القا حس اهمیت نسبت به منابع انسانی و مشتریان است. مدیرانی که به استمرار پیشرفت و کارایی شرکت خود اهمیت میدهند، با اهدای پکیچ ها یا آیتم های مناسب و کاربردی ، در طولانی مدت به پیشرفت سازمان کمک به سزایی خواهند کرد. اگر شما به دنبال ایده ای مناسب برای هدیه سازمانی برای کارمند یا مخاطبین خود هستید، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.
ارسال هدایای تبلیغاتی روشی است که در فرایند بازاریابی، جذب مشتری و دیده شدن در دنیای کسب و کار در سراسر جهان استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربردهای این هدایا معرفی تمامی محصولات و خدمات شرکت است. همچنین نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ و رشد و بقای سازمانی بسیار مهم است. مدیران میتوانند با انتخاب هدایای مناسب از این فرصت به نفع خود استفاده کنند.
اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی که توسط شرکت ها، کارخانجات، مراکز خدماتی و به طور کلی توسط سازمان ها و نهادهای مختلف کسب و کار استفاده می شود، روشی است که از قدمت زیادی در فرآیند بازاریابی، جذب مشتری و دیده شدن در دنیای کسب و کار در سراسر جهان برخوردار است. به دلیل سنتی بودن این روش امروزه و در دنیای ارتباطات دیجیتالی برخی شرکت ها در دادن هدایای تبلیغاتی فیزیکی در مناسبت های مختلف تردید دارند.
اما جالب است بدانید که با وجود تحولات گسترده در موضوع بازاریابی، این روش همچنان بسیار کارآمد است. در اینجا به اهمیت اشاره می کنیم و در ادامه به بررسی برخی از نکاتی که باید در استفاده از هدایای تبلیغاتی دقت کرد خواهیم پرداخت. هدایای تبلیغاتی غالبا هزینه ناچیزی برای بخش بازاریابی دارند ولی در مقابل سود قابل توجهی نصیب شرکت ها می کنند. البته برخی شرکت ها تصمیم به صرف هزینه بیشتری در این مورد می کنند که دلایل خود را دارند.
بهترین هدایای سازمانی در چه مناسباتی تهیه و ارائه شوند
به طور کلی مناسبت ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد، مناسبت های ملی و مناسبت های مذهبی. از مهمترین مناسبهای ملی، میتوان به عید نوروز، شب یلدا، چهارشنبه سوری، روز طبیعت اشاره کرد و از مهمترین مناسبات مذهبی میتوان به عید غدیر، عید قربان، نیمه شعبان، عید فطر، و … اشاره کرد. با توجه به استقبال های اخیر مناسبت های کریسمس و سال جدید میلادی هم برای تامین بهترین هدایای سازمانی هم میتوان در نظر گرفت.
بهترین هدیه سازمانی عید نوروز
ارائه بهترین هدایای سازمانی امروزه از جالب ترین ایده هایی است که در تبلیغات شرکت ها و نهاد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. هدیه دادن از دیرباز در دنیا مورد توجه قرار داشته و این عمل در فرهنگ کشور ما نیز سابقه دیرینه ای دارد. در گذشته افراد به مناسبت های مختلف برای همدیگر اقدام به خرید هدیه می کردند.
با پیشرفت بشر و افزایش رقابت بین شرکت ها و سازمان ها این روش برای تبلیغات محصولات شرکت ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. شرکت ها برای افزایش تبلیغات و بهره وری بیشتر اقدام به ارائه هدایای سازمانی به کارمندان خود می کنند. این هدایا می توانند به مناسبت های مختلف نظیر عید نوروز، افتتاح پروژه جدید در شرکت و یا سالگرد تاسیس شرکت ارائه شوند.
هدیه سازمانی و تبلیغاتی در واقع خود یک ارتباط میان شرکت و مخاطبان است. این هدایا که معمولا با برچسب و آرم تبلیغاتی شرکت ارائه می شوند می توانند به کارمندان شرکت، اعضای خانواده آنان، مشتریان خاص شرکت و دیگر افراد تعلق بگیرند.گاه با برگزاری جشن ها و مراسمات سالانه می توان با اهدای محصولات برند خود به دیگران با هزینه ی کم باعث ترویج و تبلیغ نام تجاری شرکت خود شوید. معمولا شرکت ها در هزینه های سالانه خود مبلغی را برای ارائه ی این هدایا اختصاص می دهند.
بهترین هدایای سازمانی شب یلدا
هدایای سازمانی مناسب شب یلدا، میتوان به انار مسی یا سفالی قرمز رنگ یا هارد باکس اشاره کرد ، ولی پیشنهاد ویژه اکسیتو به شما عزیزان، این است که جعبهای با رنگ آمیزی شکل وشمایل هندوانه تهیه کنید و چند آیتم مربوط را در قرار دهیم.
مثلا میتوان داخل جعبه، علاوه بر انار مسی یا سفالی، کنار آن یک ماگ با نشان لوگو و کمی آجیل شب یلدا بچینیم بدینگونه شما یک پکیج هدیه سازمانی شب یلدا منحصر به فرد خود را دارید.
مثال فوق صرفا یک نمونه بود و میتوانیم پکیج های گوناگون دیگری هم برای شما طراحی و تامین کنیم.
اما این هدایا انواع مختلفی دارند که بسته به ایده و برنامه شرکت متفاوت است. اینکه هزینه و ارزش هدیه شما چقدر است مهم نیست. شما می توانید با ایده و نگرش خود و هزینه کم ارزش کار خود را بالا ببرید. این هدایا گاه می تواند از محصولات همان شرکت باشد و گاهی هم هدیه ای دیگر با زدن برچسب تبلیغاتی شرکت بر روی آن.
هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس و جدید
از خلاقانه ترین مدل های هدایای تبلیغاتی می توان به تندیس ها اشاره کرد. این تندیس ها گاهی با لوح های از پیش آماده همراه هستند و با چاپ کردن برند شرکت روی تندیس به افراد اهدا می شود اما شاید زیباترین تندیس ها که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، تندیس های ساخته دست هستند که با چوب ساخته می شوند که تلفیقی از منبت کاری و میناکاری هستند. اما هدایای سازمانی گستره ی بسیاری پیدا کرده اند و می توانند هر چیزی را در بر گیرند. از دیگر هدایای سازمانی مهم که معمولا استفاده از آن ها رایج است می توان از ساعت، جاکلیدی، قالیچه ها و قاب های نفیس نام برد. استفاده از صنایع دستی و سنتی نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که تلفیقی از هنر و مدرنیته در آن ها به کار می رود.
مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی:
- این هدایا اگر به درستی انتخاب شوند می توانند مدت طولانی در معرض دید مشتریان و سایر ذینفعان قرار بگیرند که به نوعی بازاریابی پایدار و بادوام محسوب می شود.
- این هدایا در ایام و مناسبتهای خاص مانند عید نوروز می توانند بهانه ای برای یادآوری همکاری به مشتریانی باشند که مدتی است به سمت سایر تامین کنندگان گرایش پیدا کرده اند.
- در ایام نمایشگاه، این هدایای کم قیمت می توانند باعث برندسازی و جلب مشتریان جدید شوند.
- یکی از مهمترین کاربردهای این هدایا معرفی غیرمستقیم تمامی محصولات و خدمات سازمان است. بسیاری از مشتریان سازمان ها و واحدهای تولیدی از تمامی خدمات و محصولات آن کسب و کار مطلع نیستند. از طریق این هدایا شرکت ها می توانند خود را حتی به مشتریان همیشگی خود بشناسانند.
- کارکرد دیگر هدیه تبلیغاتی القای حس احترام و ارزش به مشتریان و در نتیجه افزایش حس رضایت در آنها است، به خصوص اگر با شناخت درست مشتری، هدیه مناسبی انتخاب شود.
در ایام همه گیری کرونا، و به دلیل کمرنگ شدن دیدارهای حضوری و نبود نمایشگاه ها، نقش این هدایا در بازاریابی و برندینگ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. از دیگر ویژگی های محوری هدایای تبلیغاتی، هدفمند بودن آنها است. در امر تبلیغات بسیار مهم است که شما گروه هدف خود را به درستی شناسایی کرده و در هزینه های تبلیغات صرفه جویی کنید. ارسال هدایای مناسب به مشتریان هدف، گام بزرگی در امر بازاریابی است.
راساگیفت انواع هدایای تبلیغاتی را با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می کند.
نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ و جذب مشتری
به طور کلی هدایای تبلیغاتی سه هدف عمده را دنبال می کنند:
- برندسازی یا برندینگ
- جذب مشتریان جدید
- افزایش حس ارزش، احترام و در نهایت حس رضایت در مشتریان کنونی
نقش هدایای تبلیغاتی در دو مورد اول که در بقا و رشد سازمانی اهمیت اساسی دارند بسیار مهم است. شما با ارسال هدایای ماندگار و کاربردی و در مواردی، خاص و نفیس، می توانید به اعتبار برند خودتان کمک کنید. این هدایای ملموس تصویری ماندگار از محصولات و برند شما در اذهان ایجاد خواهد کرد که منجر به جذب مشتریان بیشتر نیز می شود.
هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوت
در یک طبقه بندی، هدایای تبلیغاتی را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:
- هدایایی با ارزش مادی پایین برای اهداف عمومی. به عنوان مثال هدایای توزیع شده در نمایشگاه ها مانند پلاستیکی، یا کیسه های پلاستیکی فروشگاه ها که نام و نشان تجاری بر روی آنها درج می شوند از این دسته هستند.
- و هدایایی با ارزش مادی متوسط و بالا مانند که به طور هدفمند برای مشتریان بالفعل یا بالقوه در نظر گرفته می شود.
در هر دو نوع از هدایا می توان با ابتکار و خلاقیت و اندکی ذوق، هدایای خاص و متفاوت برگزید که باعث تاثیر عمیق تر و ماندگارتر در میان عموم مردم و همچنین در ذهن مشتریان هدف خواهد شد. توصیه می کنیم که مشتریان خود را بر اساس استراتژی های سازمانی خود به چند دسته تقسیم کنید و به هر دسته هدیه مخصوص و مناسب آنها را تهیه کنید. به این ترتیب هم اثربخشی هدایا را افزایش می دهید و هم از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می کنید.
نکات لازم جهت خرید انواع هدایای تبلیغاتی:
- در خرید هدایا برای مشتریان هدف، خساست به خرج ندهید و متناسب با شأن خود و مشتریانتان اقدام کنید. چه بسا ندادن هدیه بسیار بهتر از دادن هدیه ای بی ارزش یا کم ارزش باشد.
- همچنین از خرید هدایای بسیار قیمتی هم بپرهیزید. این امر ممکن است در ارتباطات بعدی شما با مشتریان کم بضاعتتان تاثیر منفی بگذارد.
- به کاربردی بودن هدیه و ماندگاری آن در بلندمدت توجه زیاد داشته باشید. به عنوان مثال یک کیف چرمی شیک برای مدیر شرکت گزینه مناسبی است که نام شما را تا مدت های طولانی در این حوزه تبلیغ خواهد کرد.
- و آخرین نکته اینکه هدیه ای انتخاب کنید که در فرایند ارسال، سالم به دست مشتری برسد. با توجه به پراکندگی مشتریان در شهرهای دور و نزدیک، مجبور به بهره گیری از پست برای ارسال هدایا خواهید بود. مراقب باشید که هدیه شکسته یا آسیب دیده به دست مشتریانتان نرسد.
بهترین راه برای تبلیغات تعیین بودجه چیست؟
بنابراین شرکت های بزرگ می بایست هزینه های بسیار بیشتری کنند و تعیین بودجه برای هدایای تبلیغاتی بسیار بیشتر خواهد شد. به همین ترتیب اگر دارای کسب و کار کوچکی هستید نیاز نیست که هزینه بسیار زیادی را برای هدایای تبلیغاتی بپردازید و می توانید به راحتی هدایای تبلیغاتی ارزان را خریداری کنید. بنابراین تعیین بودجه برای هدایای تبلیغاتی بستگی به نوع کسب و کار شما هم دارد و نیاز است که مشتری های خود را نیز بشناسید.
مزایای تعیین بودجه هدایای تبلیغاتی برای شرکت ها
تعیین بودجه برای شرکت ها می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و همچنین به رشد کسب و کار افراد می تواند کمک کند. زمانی که برای تبلیغات هزینه ای را در نظر گرفته اید و آن را برای تبلیغات کنار می گذاریم در واقع یک سرمایه گذاری انجام داده اید. به این صورت شما می توانید روی هدایای تبلیغاتی خود سرمایه گذاری کنید و با آن دریافتی های بسیار زیاد تری داشته باشید.
تعیین بودجه برای هدایای تبلیغاتی علاوه بر این که یک سرمایه گذاری است یک راه برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها به حساب می آید. یعنی با استفاده از این کار صرفه جویی کرده اید و یک مبلغ معین را در یک جای مناسب مورد استفاده قرار دهید.
بهترین راه برای تعیین بودجه تبلیغاتی
از دیگر مزیت های تعیین بودجه می توان به تقسیم بندی مخاطبین اشاره کرد، یعنی با این کار می توانید مشتری های خود را دسته بندی کنید و ببینید که تعداد مشتری برای شما وجود دارد و چه تعداد مشتری وفادار وجود دارد. این کار یعنی شما می توانید مشتری های خود را بهتر بشناسید و برای تبلیغات خود بهتر و هدفمندتر هزینه کنید. همچنین با این کار می توانید متوجه شوید که هر مشتری به کدام محصول علاقه بیشتری دارد و با در نظر گرفتن آن برای مشتری اسم خود را در ذهن مخاطب هک خواهید کرد.
مزایای هدایای سازمانی
اگر شما میخواهید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید باید از انواع روش ها برای تبلیغات استفاده کنید. یکی از این روش ها ارائه ی هدیه سازمانی با برچسب شرکت شما می باشد. اما این روش تاثیر بسیاری در جذب مشتری برای شما دارد. تبلیغات امروزه هزینه زیادی دارد اما این روش در عین کم هزینه بودن مزایای دیگری نیز دارد. باعث می شود مشتری وفاداری بیشتری را به شما داشته باشد. مزیت دیگر این روش معرفی گسترده تر برند شرکت است که باعث جذب مشتری بیشتری می شود.
چرا هدایای تبلیغاتی هنوز حائز اهمیت هستند؟
تا کنون به دفعات پیش آمده است که در اسم گذاری تجاری برندها با مشتریان و کاربرانی روبرو شده ایم که با مفهوم هدایای تبلیغاتی بیگانه هستند و هنگام توضیح دادن در مقابل آن کم محافظه کار هستند. در این شرایط ما دلایل بدیهی اهمیت هدیه تبلیغاتی را در عصر حاضر ارتباطات و اطلاعات توضیح میدهیم.
مقرون به صرفه بودن شگفت انگیز
در مقایسه با روش های سنتی نامگذاری تجاری، هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهند. اکثر هدایای تبلیغاتی قیمتی ناچیز برای هر مشتری داشته و تاثیری طولانی مدت از پیام شما برای آنان به جای می گذارند. به علاوه گزینه های مقرون به صرفه دیگری وجود دارند که بیش از یک کالا را تبلیغ کرده و تاثیری گسترده بر روی مشتریان دارند.
مخاطبان هدف
بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی رایگان می تواند مشتریان خاصی را مورد هدف قرار دهد چرا که این اقلام مستقیما به دست افرادی می رسند که شما قصد جلب توجه آنها را دارید و با استفاده از این ابزار در تبلیغات شما هیچ تیری به خطا نخواهد رفت. فارغ از اینکه این هدایای تبلیغاتی در یک نمایشگاه تجاری عرضه شود یا به صورت هدایایی در اختیار مشتریان قرار گیرد. در هر دو روش شما مستقیما با مشتریانی در ارتباط هستید که کالای خود را برای آنها تولید کرده اید.
تاثیری دراز مدت
استفاده از هدایای تبلیغاتی کارآمد باعث می شود پیام تبلیغاتی شما برای مدت زمانی طولانی در ذهن مشتریان شما باقی بماند. در یک نظر سنجی ۹۴ درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده اند، به مدت دو سال آن را به یاد می سپارند. به علاوه، ۷۵ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی را مورد استفاده قرار می دهند چراکه بر این باورند آنها بسیار کاربردی هستند. در نتیجه هدایای تبلیغاتی تنها اقلامی هستند که احساسات، دیدگاه، صدا، ذائقه و لامسه و بویایی مشتریان را مورد هدف قرار می دهند.
ساخت برند شما
هدایای تبلیغاتی که جامعه شما آنها را کارآمد می شمارد به طور مداوم و پیوسته برند شما را به آنان یادآوری می کند. همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا یک خودکار بر روی میز شما یا در جیب تان یا درون کیف تان وجود دارد که یک برند تبلیغاتی بر روی آن نقش بسته است و هر بار که آن را نگاه می کنید به یاد می آورید که چگونه آن را در یافت کرده اید و چه کسی آن را به شما داده است. همانند فنجانی که قهوه خود را با آن میل می کنید یا برق لبی که باعث کاهش درد شما می شود هدایای تبلیغاتی مناسب و کارآمد باعث می شوند عادات روزمره شما برایتان دلچسب شود.
کارآمد بودن
گسترش جستجوی هدیه تبلیغاتی برای انتخاب مناسب ترین گزینه باعث ایجاد درک متقابل بین شما و کالای تولیدی توسط شما و مشتریانتان می شود. حتی در این عصر دیجیتالی، صنعت تولید هدایای تبلیغاتی به سرعت در حال تغییر مداوم است که با هدف ارائه سرویس های مرتبط به مشتریان شما می باشد. برخی از اقلام جدید تولیدی در ارتباط با گوشی های موبایل هستند. چه کسی را می شناسید که گوشی موبایل نداشته باشد؟
از طرفی صدها هدیه تبلیغاتی برای گوشی های موبایل طراحی شده اند که مطمئنا به دلیل پرکاربرد بودن آنها از طرف مشتریان و دریافت کنندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت که نام و لوگوی شرکت شما را نیز به طور روزمره در معرض دید آنها قرار می دهد. هر چند لیست ارائه شده تنها مختصری از قابلیت های هدایای تبلیغاتی می باشند اما هیچ گونه شکی در مورد قدرت هدیه تبلیغاتی وجود ندارد. هنگامیکه این مسائل مربوط به هدایای تبلیغاتی را در نامگذاری تجاری به صاحبان تجارت توضیح دادیم بسیاری از آنها شگفت زده شدند که از قدرت چنین روش های ساده تبلیغاتی و بازاریابی غیر مطلع بوده اند.
انواع هدایای سازمانی
همانطور که میدانید، تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه کارمندان یک شرکت دارد.وقتی یک کارمند هدیهای از سمت مدیر خود میگیرد،به یقین میرسد که کارفرمایش،تلاشهای او را میبیند و از او قدردانی میکند و بعد از آن برای انجام وظایف خود تلاش بیشتری کرده و رغبت آن هم بیشتر خواهد شد.
ماگ
ماگ از جمله بهترین هدایای سازمانی بسیار پرطرفدار است که علاوه بر پرطرفدار بودن آن،یک کادو کاربردی محسوب میشود.یک ماگ تبلیغاتی باعث میشود که کارمندان قهوه و چای خود را در آن بنوشند و برای همیشه به این اطمینان خاطر برسند که شما قدردان زحمات او بودهاید. یک ماگ تبلیغاتی از بهترین هدایای سازمانی محسوب میشود و هزینه مناسبی هم دارند که باعث میشود افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.
لیوان نشکن تبلیغاتی، یک هدیه پرکاربرد
در این روزها اکثر برندها و شرکت به دنبال ارائه هدایای تبلیغاتی هستند که دارای مقاومت بیشتری باشد و به راحتی بعد از برخوردها و ضربات مختلف دچار شکستگی نشود و همچنین بصورت طولانی مدت به بازاریابی آنها کمک کند. در این مقاله قصد داریم به اهمیت و جایگاه هدیه تبلیغاتی لیوان های نشکن بپردازیم. امروزه تبلیغات از جایگاه ویژه ای برای آگاهی دادن و آشنا کردن مخاطبان و مشتریان برخوردار است. اگر برندی نتواند در معرفی خود و محصولاتش بخوبی عمل کند مطمئنا در این بازار رقابتی ضرر خواهد کرد. لیوان نشکن تبلیغاتی یک پیشنهاد خوب برای ثبت شدن در ذهن دیگران است. و بخاطر پرمصرف بودنش می تواند بازاریابی خوبی نیز انجام دهد و شما در اذهان مختلف ثبت کند.
چرا لیوان نشکن تبلیغاتی؟
یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن لیوان است. این محصول در ساعات و روزهای مختلف در دسترس مخاطبان و افراد مختلفی قرار میگیرد و میتواند در لحظاتی که حتی فکرش را هم نمی کنید در معرفی برند شما تاثیر گذار باشد. و منجر به خرید مشتری شود.لیوان های تبلیغاتی در ابعاد و مدل های گوناگونی وجود دارد. لیوان های تبلیغاتی در جنس های سرامیکی، کاغذی، پلاستیکی و … وجود دارند. اما بخاطر پرمصرف بودن لیوان بهتر است از لیوان تبلیغاتی نشکن استفاده شود تا در کنار تاثیر گذاری در ذهن دیگران یک هدیه با طول عمر زیاد به آنها بدهید.
کاربرد های لیوان نشکن تبلیغاتی
لیوان برای تمامی اقشار جامعه از کودک گرفته تا کهن سال دارای استفاده است. به همین دلیل برای حفظ سلامت و امنیت بهتر است از لیوان نشکن تبلیغاتی استفاده کنید. لیوان در سایز کوچک میتواند برای مصارف روزانه مثل چای، نسکافه و … مورد استفاده قرار گیرد. و همین طور در سایزهای بزرگتر میتواند بعنوان جامدادی توسط دانشجویان و کارمندان مورد استفاده قرار گیرد. از لحاظ اینکه نام برند و لوگو برند روی لیوان میتوان بصورت جذاب حک شود. دیده شدن نام برند توسط مخاطبان تضمین شده است.
مهمترین مزایای لیوان های تبلیغاتی
لیوان نشکن تبلیغاتی از لحاظ مختلف دارای مزیت است. و از سایر جنس ها بیشتر برای هدیه دادن توصیه میشود. در ساخت این لیوان از مواد درجه یک پلیمری استفاده میشود که طول عمر آنها را نیز تضمین میکند. از مهمترین مزیت های این لیوان های نشکن میتوان به وزن کم آنها، شفافیت و جذابیتشان، طول عمر، نشکن بودنشان، مقاومت در دماهای سرد و گرم، قابلیت شست و شو و استفاده در مایکروویو اشاره کرد. در کل با انتخاب هدیه تبلیغاتی نشکن یک تیر و چند نشان میزنید و یک حس خوب را به مشتری خود هدیه میدهید.
لیوان نشکن تبلیغاتی، مناسبت برای کودکان و پیک نیک
کودکان به بازی کردن با لیوان ها مخصوصا لیوان های رنگی علاقه بسیاری دارند. به همین دلیل با داشتن لیوان نشکن تبلیغاتی دیگر نگرانی از بابت شکستن و آسیب حاصل از آن وجود ندارد. از دیگر کاربردهای این لیوان میتوان به استفاده از آنها در گردش و سفرها اشاره کرد. لیوان تبلیغاتی نشکن به خاطر کیفیت و سبک بودنشان میتواند یک گزینه خوب برای سفر باشد و به خاطر وزن پایینشان نیز نمیتواند باعث سنگین شدن بار سفر شود. اکثر یکی از دغدغه های خانواده های بخصوص مادران گرامی بار سفر است.
مارکتینگ مناسب و جذاب با لیوان نشکن
یکی دیگر از ویژگی های بارز لیوان نشکن تبلیغاتی مناسب بودن آنها برای مانورهای تبلیغاتی است. در کنار سبک و نشکن بودن آنها، به راحتی میتوان شعار و اسلوگان تبلیغاتی را روی هر طرف لیوان حک کرد.و با نوشتن شماره تلفن و آدرس صفحات مجازی یک پل ارتباطی خوب با مشتریان بالقوه ساخت. لیوان نشکن میتواند یک ابزار خوب برای معرفی و لانچ محصولات جدید یک برند باشد. با طراحی عکس آن محصول و ترسیم کردن ویژگی های آن میتوان خرید و آگاهی نسبت به آنرا افزایش داد.
برندینگ مناسب همراه با لیوان
در اجلاس های مختلف یا کنفرانس های مطبوعاتی و تبلیغاتی میتوان با استفاده از لیوان های تبلیغاتی یک ست تبلیغاتی مناسب با رنگ سازمانی برند درست کرد. که در کل برندینگ زمانی تاثیر گذار است که از تمامی ابزار بصورت یکپارچه و درست استفاده کرد تا دیگران را تحت تاثیر قرار داد. از این جنس لیوان تبلیغاتی میتوان در استراتژی ها مختلف برند و تبلیغات استفاده کرد.
نتیجه گیری لیوان نشکن تبلیغاتی
یکی از بهترین و مناسب ترین هدایای تبلیغاتی استفاده از لیوان نشکن تبلیغاتی است که بطور موثر برند و محصول شما را معرفی میکند. با استفاده از این روش میتوانید بصورت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ خود را انجام دهید. مهم ترین ویژگی آن نیز کاربردی و نشکن بودن آن است که در مکان ها و شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. یک لیوان تبلیغاتی میتواند معرف برند، محصولات و شخصیت برند شما باشد و باعث بهبود بیزنس شما شود.
طول عمر، یک ویژگی مهم در هدایای تبلیغاتی و تبلیغات
در تمامی ابزارهای تبلیغاتی یک نکته بسیار مهم است و آن طول عمر و تاثیر گذاری بصورت طولانی مدت است. به همین خاطر است که برندها برای حک شدن در ذهن های مردم دست به بستن کمپین های بسیار گسترده مانند کمپین سیصد و شصت درجه میزنند. برای برندهای مختلف خوشایند است که هزینه کم بیشترین اثر را دیگران قرار دهند. از همین جهت لیوان نشکن تبلیغاتی یک گزینه بسیار خوب است. و بعد از استفاده از آن نیز معمولا دور ریخته نمیشود. و بصورت دائم با استفاده از آن لیوان بصورت غیر مستقیم در حال تبلیغ محصولات و برند خود هستید. با استفاده این مدل لیوان اهمیت برند نسب به مخاطبانش نیز نشان داده میشود. و در بهبود شخصیت برند نقش اساسی دارد.
بهبود شخصیت برند و تبلیغات غیر مستقیم با هدیه
یکی از مهم ترین روش های تبلیغات تبلیغ غیر مستقیم یا تیزینگ است. شما با حک کردن شعار های تیزینگی میتوانید تبلیغات موثر تری داشته باشد. و در کنار به بهبود شخصیت برند یا شرکت خود بپردازید. زیرا با شناسایی نیاز مخاطب بهترین هدیه را به آنها دهده اید. شخصیت برند معمولا یک ویژگی خاص برای هر برند محسوب میشود در کنار یکپارچه کردن تبلیغات مختلف. میتوان برند را با آن شخصیت در ذهن مخاطب جا انداخت. پس اگر به دنبال جا انداختن شخصیت مناسب خود در اذهان عمومی هستید ،به طور مثال هدیه لیوان نشکن تبلیغاتی یک انتخاب خوب است.
اگر شما به فکر یک هدیه سازمانی خاص و شخصی سازی شده هستید و ارزش زیادی برای کارمندان خود قائلید،پیشنهاد ما به شما این است که پکیجهای سازمانی اکسیتو را به هیچ عنوان از دست ندهید!
لوازم جانبی سفر
یکی از پراستفاده ترین هدایای سازمانی وسائل جانبی سفر است که طرفداران خاص خود را دارد و اگر کارمندی دارید که به ماموریتهای کاری زیادی میرود این هدیهها برایش انتخاب بسیار هوشمندانهای خواهد بود. وسائلی مانند برچسبهای چمدان برجسته، کیت های شارژر مسافرتی برای وسائل الکترونیکی، بالش های مسافرتی و… از انواع مختلف وسائل جانبی سفر به حساب میآیند که قیمت مقرون به صرفهای هم دارد.
خودکار تبلیغاتی
خودکارهای تبلیغاتی از جمله وسایلی هستند که کارمندان در طول ساعات کاری خود با آن سر و کار دارند. تصور کنید اگر کارمندی وسیله ای مانند یک خودکار حکاکی شده را هدیه بگیرد چه احساسی خواهد داشت؟ یک خودکار یا قلم حکاکی شده می تواند هدیه سازمانی مناسب و زیبایی برای کارمند شما باشد.
نکات مهم برای خرید خودکار
در هنگام خرید خودکار تبلیغاتی یک سری نکات وجود دارد که برای تاثیر گذاری و کیفیت بیشتر محصول باید این نکات را در نظر گرفت.
- جوهر مناسب خودکار، یکی از اصلی ترین نکات در حین خرید خودکار جوهر مناسب است.
- بهتر است خودکاری را تهیه کنید که برند و یا مارک خودکار شناخته شده باشد. این انتخاب بر روی مخاطب تاثیری مثبتی می گذارد.
- از دیگر مسائل مهم انتخاب زمان و مکان مناسب برای دادن خودکار تبلیغاتی است.سعی کنید در کنفرانس ها و مراسمات از خودکار های پلاستیکی استفاده کنید،اگر قصد تشکر کردن از مدیران یک شرکت را دارید بهتر است از خودکار های لوکس استفاده کنید . همچنین استفاده از خودکار های فلزی بسیار مناسب دانشجویان و یا دانش آموزان است که می توانید هدیه دهید.
- در انتخاب رنگ خودکار نیز دقت داشته باشید و سعی کنید از رنگ های خاص استفاده کنید که اثر گذاری بیشتری را داشته باشد.
- چاپ روی خودکار، این نکته مهم را حتما در نظر بگیرید خودکاری که انتخاب کنید به اندازه ای باشد که بتوانید تبلیغات خود نام برند و یا محصول و همچنین اطلاعات تماس را نیز بر روی خودکار درج کنید.
- شکل و طرحی را که انتخاب می کنید بهتر است ساده و شیک باشد به هیچ عنوان خودکار هایی که طرح های شلوغی دارند انتخاب نکنید.
- و در آخر اصلی ترین نکته در انتخاب خودکار تبلیغاتی کیفیت درجه یک خودکار می باشد.حتما محصولی را انتخاب کنید که تا چند سال نیز بتوان از آن استفاده کرد. توجه به این نکته باعث اثرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان می شود.
قیمت خودکار تبلیغاتی و تعیین بودجه مشخص برای آن
خودکارهایی که برای هدایای تبلیغاتی خود انتخاب می کنید. به دلیل مشخصات ،جنس و کیفیتی که دارند متفاوت است.هر شرکت و یا کسب و کار یک بودجه مشخصی را تعیین کرده است که با توجه به این بودجه نسبت به خرید خودکار اقدام می کند. که هر کدام از این خودکارها چاپ و مشخصات گوناگونی به همراه دارد.می توان گفت خودکار تبلیغاتی جزو ارزان ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است.که در بیشتر کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.نسبت به قیمت کمی که دارند بسیار کاربردی هستند چرا که ما در طول روز نیاز به نوشتن خیلی مسائل داریم بنابراین یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نیز محسوب می شوند.
مزایا استفاده از خودکار برای تبلیغات
- یکی از بهترین مزایا خودکار های تبلیغاتی پایین بودن قیمت آن ها است. که همین دلیل باعث می شود تمامی کسب و کارها و شرکت ها به راحتی از آن استفاده کنند.
- خودکار ها به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند. بسته به میزان بودجه ای که مشخص می شود می توان نسبت به خرید اقدام کرد.
- از دیگر مزایا خودکار تبلیغاتی می توان به کاربردی بودن آن اشاره کرد.که در طول روز افراد بار ها از خودکار استفاده می کنند
از این رو کسب و کار ها و شرکت ها می توانند از خودکار برای دادن هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنند. چرا که به دلیل ویژگی های خوبی که دارد.جزو بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که به آسانی می توانید تبلیغات خود را بر روی خودکار چاپ کنید.همچنین این محصول به دلیل کاربردی بودن آن باعث جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد.
هدیه سازمانی سررسید
مطمئنا سررسید از آن هدایای سازمانی است که هر کارمندی از دریافت آن لذت خواهد برد. به خصوص اگر شما به عنوان کارفرما یا رئیس سررسید را برای او شخصی سازی کنید و یک هدیه شخصی سازی شده به او کادو دهید. این موضوع به او ثابت می کند که برایش اهمیت خاصی قائل هستید.
نکاتی مهم برای تهیه و چاپ سر رسید تبلیغاتی
ما در دنیایی زندگی می کنیم که در حال حاضر اکثر مردم ابزارهای الکترونیکی را برای انجام فعالیت های روزانه خود ترجیح می دهند. با این حال، دانشآموزان، نویسندگان و بسیاری دیگر از افراد هنوز به استفاده از یک دفترچه یادداشت یا سررسید برای ثبت اطلاعات وابسته هستند. در چاپ سررسید ها را می توان از آرم و جزئیات شرکت شما بر روی جلد و حتی داخل صفحات استفاده کرد. در واقع در چاپ سر رسید تبلیغاتی شما اختیار زیادی خواهید داشت و می توانید آرم یا لوگو را درج کرده و پیام تبلیغاتی خود را بر روی جلد یا در هر صفحه داخلی به دلخواه طراحی کنید.
یافته ها نشان داده که عناصر رنگ، تصویر و لوگو به ترتیب بیشترین ارتباط را با یادآوری مشتریان دارند. همچنین دقت در انتخاب طیف رنگی مناسب با هر صنعت یا تجارتی تاثیر مهمی در برقراری ارتباط با جامعه هدف داشته است. پس در باید یک طیف رنگی مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید. سعی کنید بین نماد تجاری یا اسم شرکت و پیغام ارسالی که در بازاریابی استفاده می کنید ارتباط ملموس برقرار کنید. با یک طراحی هوشمندانه می توانید اثر بخشی پیغام خود را بیشتر کنید و از آن طرح در چاپ سر رسید تبلیغاتی و سایر محصولات قابل چاپ استفاده کنید.
لازم به ذکر است که هزینه های قابل توجهی سالانه برای تبلیغات چاپی در مدیریت بازاریابی متحمل می شود. اگر چنین تبلیغاتی فاقد اثربخشی لازم باشد، علاوه بر تامین منابع مالی، فرصت های زیادی را از سازمان می گیرد. با این حال، این اثربخشی ممکن است تا حدی به دلیل طراحی مناسب عناصر بصری باشد. به نظر می رسد در خصوص شناسایی عناصر مهم و طراحی تبلیغات بر اساس اصول بازاریابی نیاز به مطالعات بیشتری باشد.
این محصول قابل حمل، مشتریان شما را در تمام رویداد ها همراهی می کند. هر روز تصویر شما را منتقل می کند و یک پشتیبان عملی برای یادداشت برداری است. سر رسیدها یکی از ابزارهای مفید تبلیغاتی هستند که می توانند پیام شما را به راحتی به مخاطبانتان انتقال دهد . در نتیجه یک ابزار جایگزین زیبا و در عین حال کاربردی به جای بروشورها، تراکت ها سایر اقلام تبلیغاتی است.
این وسیله برای برخی ابتدایی تلقی می شود اما انواع سررسید ها از نظر ترکیب و طراحی، نوآوری های مدرن را پشت سر گذاشته اند. در واقع، شرکت ها اغلب از نوشتنی مانند سررسید ها و سالنامه ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر برای تقویت برند خود استفاده می کنند. برخی از صاحبان مشاغل در جستجوی ایده هایی هستند که چگونه می توانند از یک دفتر یادداشت روزانه به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده کنند.
چرا استفاده از سر رسید بین هدایای تبلیغاتی مهم است؟
مردم عاشق دفترچه یادداشت یا سر رسید ها هستند. شما میتوانید این اقلام را به هر مشتری بالقوه، به همه مشتریان فعلی، به خانواده و دوستان، به شرکت کنندگان در نمایشگاه و کنفرانس بدهید. برخلاف برخی از اقلام بازاریابی، مشتریان بالقوه شما در واقع از دفترچه یادداشت شما در زندگی روزمره استفاده می کنند و قدرت برندسازی شخصی را در دراز مدت به شما می بخشند.
مزایای استفاده از سر رسید تبلیغاتی چیست؟
مقرون به صرفه بودن
برخلاف آنچه که سایر کسب و کارها برای تبلیغ نام تجاری و محصولات خود مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، یا حتی تبلیغات چاپی که هزینه بالایی دارد، استفاده می کنند، سررسید هزینه پایین تری داشته و با هر بودجه تبلیغاتی که یک شرکت در اختیار دارد، مناسب است.
حفظ تصویر محصول
یادداشتهای روزانه چیزی است که مردم همیشه هر بار که اتفاق مهمی در زندگیشان افتاده است، آن را روی دفتر یا برگه ای مینویسند ، اهدای یک سررسید گزینه مناسبی به نظر می رسد. با هربار نوشتن در سررسید تبلیغاتی شما همیشه لوگو و نام شرکت شما را می بینند، آنها از نظر احساسی تحریک می شوند، به احتمال زیاد هر زمان که احساس خاصی داشتند، همیشه می توانند آن را با نام تجاری شما بگنجانند. یادداشت های روزانه شرکتی نیز برای یادداشت رویدادهای شرکت استفاده می شود.
در معرض بیشتر قرار گرفتن
ممکن است به نظر برسد که سایر اقلام تبلیغاتی پوشش طولانی تری نسبت به سر رسید یا دفتر های یادداشت یک شرکت یا کسب و کار دارند، اما یادداشت های روزانه معمولاً چیزهایی هستند که به خوبی نگهداری می شوند و برای آنها ارزش قائل می شوند، به خصوص اگر از آن ها برای نوشتن اتفاقات عاطفی استفاده شده باشد. مردم تمایل زیادی به خاطرات روزانه خود پیدا می کنند که حتی با وجود پر شدن آنها، آنها را رها نمی کنند. بنابراین تا زمانی که دفتر خاطرات نگهداری می شود، نام کسب و کار شما در یاد آن ها باقی خواهد ماند.
انعطاف زمانی در چاپ
یکی دیگر از مهم ترین مزایای این سررسید ها منعطف بودن هنگام چاپ یا پخش آن هاست. شما میتواند در مناسبت های خاص مانند اعیاد، جشن های ملی و یا روزهای خاص آن را هدیه دهید. این کار نیز از تاثیرگذار ترین راهکار های تبلیغاتی است. همچنین می توانید از مدت ها قبل طرح آن ها را اماده کنید و به بهانه یک جشن خاص آن را هدیه دهید.