نماد سایت مجله آنلاین

تاریخ پخش فیلم سگ بند در نمایش خانگی

دانلود سریال کمدی سگ بند

شما می‌توانید برای دانلود کامل فیلم سگ بند بعد از اکران، در سایت اقدام کنید.

خلاصه داستان فیلم ایرانی سگ بند

داستان فیلم در رابطه با مردی می‌باشد که قبلا کشتی‌گیر بوده است. امیر جعفری که یکی از ستارگان سینما می‌باشد، این نقش را می‌کند. او برای ثروت‌مند شدن، تصمیم می‌گیرد که با دوستش نقشه‌ای برای پول‌دار شدن بکشند. جالب است بدانید که مهران احمدی، کارگردان این فیلم، نقش دوست امیر جعفری را بازی می‌کند.

در همین حین، شاگرد امیر جعفری که نقش او را بهرام افشاری بازی می‌کند، به او پیشنهاد سفر خارجه را می‌دهد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به بروند و پول‌دار شوند. داستان زمانی جذاب می‌شود که اتفاقات جالبی در ارمنستان برای آن‌ها می‌افتد. اتفاقات پرفراز و نشیب این فیلم، قطعا خنده را مهمان لب‌هایتان می‌کند. در این بخش از معرفی فیلم ایرانی سگ بند به خلاصه داستان آن می‌پردازیم. در خلاصه داستان آمده است که «هیچ‌وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها را نخورید، لشکر هیتلر با آن عظمت، اسمش نازی بود». از همین خلاصه داستان می‌توان به ژانر کمدی و اجتماعی آن دست پیدا کرد.

بررسی فیلم ایرانی سگ بند

فیلم سگ بند مهران احمدی محصول سال 1398 است. این زمانی است که مرحوم سیروس گرجستانی درقید حیات بودند و در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم آخرین اثر هنری او در حرفه بازیگری خواهد بود. قطعا فیلم زیبا سگ بند با چنین بازیگرانی، دیدنی است. قطعا این فیلم با بازی بهرام افشاری و امیر جعفری، یکی از بهترین فیلم‌ها در سال 1401 خواهد شد. این فیلم در تهران فیلم‌برداری شده است که بخش پایانی آن را در ارمنستان فیلم‌برداری کرده‌اند.

فیلم ایرانی سگ بند مانند دیگر آثار مهران احمدی، دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی را در قالب طنز بیان می‌کند. این فیلم در تلاش است که با دغدغه‌های امروز هم‌پا شود. این فیلم نشان‌دهنده افرادی است که مشکلات اقتصادی گریبان زندگی‌شان شده است. آن‌ها سعی در جمع‌آوری ثروت هستند، غافل از‌اینکه راهش، راه درستی نیست و در منجلاب گرفتاری‌های تازه قرار می‌گیرند.

بازیگران سگ بند

در این بخش از سایت دانلود فیلم خارجی و ایرانی هت فیلم می‌توانید با بازیگران فیلم کمدی سگ بند آشنا شوید.

امیر جعفری

 تاریخ تولد: 10 شهریور 1353

امیر جعفری یک هنرپیشه اهل ایران است که به بازی در فیلم‌های کمدی، بسیار معروف است. او تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مدیریت ادامه داد. جالب است بدانید که علی‌رضا جعفری، بازیگر جوان صداوسیما، برادرزاده امیر جعفری می‌باشد. همسر آقای امیر جعفری، ریما رامین‌فر است که حدود 4 سال از او بزرگ‌تر است.

ریما رامین‌فر با بسیار معروف شد که همه او را با نام هما می‌شناسند. امیر جعفری در سال 1380 وارد سینما شد. اولین تجربه بازی او فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 می‌باشد. او در همین فیلم با ریما رامین‌فر آشنا شد. جالب است بدانید که اولین سریال امیر جعفری سریال بدون شرح محصول سال 1381 می‌باشد. او در این سریال، استعداد خاص خود را به وضوح نشان داد که مورد توجه کارگردانان ایرانی قرار گرفت.

سنگ بند، فیلم مناسب محیط خانوادگی

اگر به دنبال یک اثر سینمایی جالب برای جمع‌های خانوادگی خود هستید، دانلود فیلم سگ بند با بازی درخشان بهران افشاری و امیر جعفری می‌تواند تداعی‌کننده کمدی ایرانی و گرم‌ترین دیالوگ‌های آثار کمدی فارسی باشد که پیش‌ازاین نیز در کارنامه این بازیگران محبوب مشاهده کرده‌اید. بهرام افشاری از فعال‌ترین چهره‌های سینمایی است که در سال‌های اخیر با حضور در به‌یادماندنی‌ترین آثار کمدی توانسته توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند.

در این اثر نیز ایفای نقش از طرف این بازیگر موفق با نهایت مسئولیت‌پذیری صورت گرفته و شما می‌توانید مایه طنز و بسیار روان رفتار و دیالوگ‌های این بازیگر جوان را به‌وضوح مشاهده کنید. داستان هول محور چالش‌های خانوادگی بعد از فوت پدر است که اکران رسمی آن در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ صورت گرفت. مشاهده این فیلم کمدی را همانند دانلود سریال خارجی ترسناک تنها به افرادی که سنی بیش از ۱۳ سال دارند توصیه می‌کنیم.

نقاط عطف اثر سینمایی سگ بند به لحاظ نقش‌آفرینی

همکاری با بازیگران سایر ملل همواره توانسته توجه بسیاری از مخاطبین سینما و تلویزیون را به خود جلب کند، دانلود فیلم سگ بند نیز از این ایده جالب به بهترین شکل استفاده کرده و شما شاهد حضور بازیگرانی از ملل مختلف در فیلم سگ بند هستید. در مجموع حدود ۳۰ درصد از این فیلم در کشور تایلند فیلم‌برداری شده و کشش داستانی غنی و طنزپردازی بالایی را شاهد هستیم.

از دیگر نکاتی که توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است حضور مرحوم سیروس گرجستانی در این اثر کمدی است. سگ بند درواقع آخرین حضور این بازیگر ارزشمند در جلو دوربین بوده است. علاوه بر افراد یادشده شاهد حضور بازیگرانی چون نازنین بیاتی، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی و میر طاهر مظلومی در این محصول سینمایی هستیم.

تیم فیلم‌برداری حرفه‌ای فیلم سگ بند

یکی از نقطه‌ضعف‌های بسیاری از آثار کمدی سال‌های اخیر، کیفیت پایین فیلم‌برداری و عدم توجه تاثیر فرم بصری بر تجربه مخاطب از دیدن یک اثر هنری بوده است. بااین‌حال در این فیلم می‌توانید در دقایق ابتدایی، کیفیت بصری و توجه به چهارچوب‌های یک تصویربرداری موفق را مشاهده کنید. فیلم‌برداری دانلود فیلم سگ بند با مدیریت ساعد نیک ذات صورت گرفته است. هرچند نقطه عطف یک فیلم کمدی موفق بر عهده دیالوگ‌ها و بازیگری حرفه‌ای است، بااین‌حال رعایت استانداردهای یک تصویربرداری حرفه‌ای بر محبوبیت بیش‌ازپیش این اثر سینمایی افزوده است.

موفقیت فیلم سگ بند در گیشه سینما

فیلم‌هایی با موضوعات طنز همچنان شانس بسیار بالایی برای فروش و موفقیت در گیشه سینما دارند؛ چراکه مخاطب امروزی سینمای ایران و رسانه، بیش از هر زمان دیگری علاقه‌مند به محتوای سرگرم‌کننده و شاد است. طنز واقعی و فیلم‌نامه حرفه‌ای، بی‌بر و برگشت می‌تواند چه در سینما و چه در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون، تعداد زیادی از مخاطبین را به سمت خود بکشاند.

دانلود فیلم سگ بند دومین تجربه مهران احمدی است و بااین‌حال با یک تیم قدرتمند و خروجی حرفه‌ای، به نقطه درخشانی در کارنامه این کارگردان بااستعداد تبدیل‌شده است. جالب است بدانید که پیش‌ازاین، رکورد فروش سینمایی در دست فیلم دینامیت اثر مسعود اطیابی بود که توانست ۵۸ میلیارد تومان را کسب کند. حال این فیلم با محتوای کمدی خود شانس فراوانی برای به دست آوردن این جایگاه دارد.

واکنش مخاطبین به این فیلم سینمایی

هرقدر که در مورد محتوا و ویژگی‌های ساخت یک فیلم صحبت کنیم، واکنش مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان‌دهنده ذائقه و محتوایی است که در شرایط فعلی از پتانسیل بیشتری برای جلب مخاطب برخوردار است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دقیقا وجود چه عناصری در این فیلم سینمایی باعث توجه افراد مختلف جامعه شده است.

استفاده از بازیگران حرفه‌ای در عرصه طنزپردازی که تجربه خود در این زمینه را ثابت کرده‌اند، ازجمله دلایل اعتماد و جلب افراد به مشاهده این اثر سینمایی بوده است. پرورش بازیگران حرفه‌ای در این زمینه و در هر دوره بسیار محدود است و کاریزما و میزان تاثیرگذاری بازی، تاثیر بالایی در جلب اعتبار فرد بازیگر دارد.

در دانلود فیلم سگ بند نیز شاهد بازیگرانی هستیم که توانسته‌اند در زمینه ژانر کمدی امضای هنری خود را ثبت کنند، به این معنی که پیش‌ازاین نیز کارنامه بسیار جالب‌توجهی در زمینه تولید آثار کمدی داشته‌اند. مخاطبین هر بار با دیدن این افراد در جریان یک پروژه کمدی خودبه‌خود اعتماد کافی را پیدا می‌کنند و با اشتیاق برای دیدن این فیلم در سینما حضور پیدا می‌کنند. پس مهم‌ترین واکنش مخاطبین به این اثر سینمایی درواقع بازی درخشان بازیگران سرشناس است و در این مورد، شاهد نقاط قوت بسیار درخشانی هستیم. در ادامه مقاله دانلود فیلم سگ بند به بررسی نظرات منتقدین نسبت به این فیلم خواهیم پرداخت.

نظر منتقدین در مورد فیلم سگ بند

خوشبختانه در زمینه نقد اغلب به‌راحتی می‌توان به داده‌های قابل‌توجه رسید؛ چراکه منتقدین موفق و مسئولیت‌پذیر بسیار اندکی را در زمینه آثار سینمایی شاهد هستیم. تنها موردی که لزوما به‌عنوان ضعف یا بلکه یک ویژگی خنثی‌کننده در این اثر سینمایی عمل کرده است، تعداد کم بازیگران تاثیرگذار در جریان اصلی داستان است.

بااینکه خط داستانی با موفقیت به پایان رسیده و جای ابهام و سردرگمی خاصی باقی نمی‌ماند اما در این فیلم ما صرفا شاهد ۲ بازیگر اصلی هستیم و مهم‌ترین اتفاقات نیز به دست این دو نفر رقم می‌خورد. تمام شدن ابهامات و تمام پرسش‌ها یا ابهامات ایجادشده در جریان فیلم بخصوص در فیلم‌های کمدی از اهمیت بالایی برخوردار است

ستارگان :

مهران احمدی بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت داشته تا کارگردانی.اولین فیلم وی مصادره بود که با حضور رضا عطاران و هومن سیدی و هادی کاظمی و …ساخته شد و فروش مناسبی داشت .

خلاصه داستان :

هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود…. رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم کمدی سگ بند با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل،و تماشای آن دعوت می‌نماید.

درباره فیلم سگ بند:

فیلم سینمایی سگ بند فیلمی کمدی، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی مهران احمدی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1400 نیز اکران شد؛ فیلمنامه فیلم سگ بند را حمید اکبری خامنه به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز محمدحسین قاسمی بر عهده داشته‌‌ است؛ سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از فیلم مصادره است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد؛ جالب است بدانید نام سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است؛ فیلم سگ بند در فضایی متفاوت و کمدی با رویکردهای اجتماعی روایت می‌شود و درباره دوستانی است که از هم جدا شده‌اند و هر کدام سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد؛

اما دست روزگار دوباره آن‌ها را دورهم جمع می‌کند تا گروه سگ‌بند را زنده کنند؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود»؛ فیلم سینمایی سگ بند در تهران فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن نیز در کشور ارمنستان بوده است که به مدت شش ماه به طول انجامید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر موفق شد نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود؛

تاریخ اکران فیلم سگ بند :

احتمالا نوروز 1401

تاریخ پخش و دانلود فیلم سگ بند

به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم سگ بند و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: مسعود زمانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: آناهید روستا، عکاس: طاها آبیار، مدیر تدارکات: علیرضا اصلانی، تدوین: حمید نجفی راد، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، سرمایه‌گذار: سعید خادمی، جانشین تهیه: محمدحسین انصاری، روابط عمومى: ادریس رفیع.

نقد دیگری بر فیلم سگ بند

این روزها تنها ژانری که در سینمای ایران می‌فروشد، ژانر کمدی است. تهیه‌کنندگان و کارگردانان و حتی فیلم‌نامه‌نویسان ژانر کمدی در ایران هم پذیرفته‌اند که اقبال عمومی نسبت به کمدی‌های معنادار و طعنه‌آمیز چندان زیاد نیست و البته که احتمال برخورد با کمدی‌های تند و تیز هم وجود دارد. بنابراین بیشتر فیلم‌های کمدی این روزهای سینمای ایران را عناوین تهی، فاقد چارچوب داستانی و واقعا مضحک تشکیل می‌دهند که تماشای یک‌باره آن‌ها برای تماشاگران ریزبین سینمای ایران و جهان هم ممکن نیست.

فیلم سگ بند به عنوان دومین فیلم بلند مهران احمدی تلاش می‌کند تا از این فضای مسموم فاصله بگیرد. در شرایطی که بیشتر فیلم‌های کمدی سینمای ایران در سال‌های اخیر عناوینی بودند که بیشتر شبیه به ویدیوهای چنددقیقه‌ای اینستاگرامی به نظر می‌رسیدند، فیلم مهران احمدی تلاش می‌کند تا کمدی متفاوتی به مخاطب عرضه کند و الحق و الانصاف هم که در رسیدن به این هدف واقعا موفق ظاهر می‌شود.

هنرنمایی‌ها در فیلم سگ بند به شکل تحسین‌برانگیزی چندین سطح از سایر عناوین سینمای کمدی ایران بالاتر قرار می‌گیرد. دلیل این دستاورد را باید در شخصیت‌پردازی و موقعیت‌سازی فیلم‌نامه جستجو کرد که تلاش می‌کند تا شخصیت‌هایش را در موضع ضعف قرار ندهد. اگرچه در راه رسیدن به این هدف گاهی هم شکست می‌خورد اما فیلم‌نامه فیلم سگ بند نقطه در مقایسه با بیشتر فیلم‌های کمدی چند سال اخیر سینمای ایران کیفیت بهتری دارد.

از سوی دیگر، شوخی‌های فیلم جدید مهران احمدی عاری از شوخی‌های زشت جنسیت‌زده و طعنه‌های سیاسی چندش‌آور است و همین مسئله به موفقیت بیشتر فیلم سگ بند کمک می‌کند. فیلم به شکل وفادارانه‌ای به درام خود تکیه می‌کند و تا آخرین لحظات می‌جنگد تا به داستان خود وفادار بماند. به عبارت دیگر، فیلم سگ بند به شدت تلاش می‌کند تا عنوانی متفاوت در این روزهای سینمای ایران باشد و در رسیدن به این هدف هم موفق ظاهر می‌شود.

خروج از نسخه موبایل