نماد سایت مجله آنلاین

وکیل ملکی خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل ارزش بسیار بالای این سرمایه،‌ مشکلات فراوانی نیز حول آن پدید می‌آید که به دلیل حساسیت موضوع و ریسک بالا در صورت شکست در پرونده ملکی، نیاز به وجود فردی آگاه و مطلع از قوانین مربوط به ملک را بیش از پیش نمایان می‌کند. وکیل ملکی هم مشاور شما خواهد بود و هم مدافع حقوق شما، پس با همراهی او در تمامی مراحل کار خود از منبعی که به مسلط است بهره‌مند می‌شوید.

چرا باید در دعاوی ملکی به وکیل مراجعه کنیم؟

هرکسی در کاری ماهر بوده و می‌داند که ضرب المثل ٬٬کار را به کاردان بسپار٬٬ چقدر جمله حکیمانه‌ای است. در مسائل مربوط به املاک نیز، وجود یک وکیل ملکی مصداق همین جمله بوده و با سپردن پرونده خود به آن شخص، هم در زمان خود صرفه جویی می‌کنید و می‌توانید مشغول به انجام کاری شوید که در آن ماهر هستید، و هم دیگر نگرانی و استرسی بابت پیشبرد کار خود نداشته و می دانید شخصی با صلاحیت کافی مشغول رسیدگی به آن است.

یک وکیل ملکی چه وظایفی بر عهده دارد؟

آگاهی به توانایی‌ها و خدماتی که یک وکیل ملکی می‌تواند به شما عرضه کند، نکته مهمی است که گاها افراد از آن بی خبر بوده و در صورتی که کمی بیشتر درباره آن بدانند،‌ تصمیمات بهتری در رابطه با انتخاب یک وکیل که به قوانین معاملات ملکی آشنا است، می‌گیرند. وکیل زمین در تهران می‌تواند موارد مهمی را در پرونده‌های پیش‌رو حل و فصل کند، مانند:

تقسیم مال
تصرف عدوانی
تنظیم سندهای لازم و رسمی
تخلیه ملک
خلع ید

و دیگر موارد مشابه آن، در کل دعاوی مربوط به املاک به سه دسته حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم می‌شوند که شما در هر یک از موارد به شما کمک می‌کند و وظایف خود را در هر دسته‌ای که قرار بگیرد، به خوبی به پایان می رساند.

اثر وکیل ملکی خوب روی پرونده شما

ممکن است فکر کنید که با استخدام یک وکیل، هزینه زیادی انجام داده و می‌توانید همان کار را خودتان نیز انجام دهید. گفتنی است که با کمی پرس و جو از افرادی که در مشکلات ملکی خود از وکیل استفاده کرده‌اند، متوجه می‌شوید که نه تنها کمک گرفتن از یک وکیل هزینه سربار نیست، بلکه او می‌تواند از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرده و در هزینه نهایی به مقدار زیادی صرفه جویی انجام می‌شود.

با وجود پیچیدگی‌های قانونی، طولانی بودن روند حل پرونده‌ها و دانش حقوقی پایین موکلین، احتمال بروز مشکلات جدید در مواردی که خود شخص اقدام به پیش بردن پرونده ملکی خود می‌کند، بسیار بالا است و اکثرا بعد از چندین تلاش، به کمک گرفتن از یک وکیل زمین روی می‌آورند. وکیل ملکی شما با استفاده از قوانین معاملات ملکی و همینطور با تجربه‌ای که از حل پرونده‌های قبلی دارد، در کمترین زمان شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.

ویژگی‌های وکیل ملکی متخصص

مهمترین ویژگی که هرکس از وکیل خود انتظار دارد، دانش حقوقی بالای اوست. ما به دلیل اینکه اطلاعی از موارد حقوقی نداریم به پیش وکیل می‌رویم و از او انتظار داری در این زمینه بهتر از ما باشد. یک وکیل ملکی موفق،‌ در زمینه دانش حقوقی تسلط بسیار بالایی داشته و با تحصیل در این زمینه و پشتکار فراوان، توانسته در این زمینه متخصص شود و به تمام قوانین ریز و درشت حوزه املاک مسلط شود.

یکی دیگر از مواردی که موکلین را بسیار دلگرم می‌کند،‌ تجربه عملی وکیل زمین در دعاوی ملکی است. تعداد پرونده‌هایی که آن وکیل توانسته است با موفقیت پیروز شود و یا حجم پرونده‌های ملکی که وکیل شما برای کسب تجربه بیشتر مورد بررسی قرار داده است، نشانه‌ای از تجربه او بوده و نمایان می‌کند که او در کار خود چقدر تخصص دارد.

در آخر نیز باید در نظر داشت که یک موکل قرار است پول، وقت و مدارک شخصی خود را نزد وکیل آورده و می‌خواهد به او اعتماد کند که تمام کارها با موفقیت پیش خواهند رفت. از ویژگی‌های خوب یک وکیل ملکی، جدای از مطلع بودن از قوانین معاملات ملکی، قابل اعتماد بودن اوست. هر فرد با حضور در نزد وکیل، می‌تواند در چند لحظه اول تصمیم بگیرد که به وکیل پیش روی خود اعتماد کند یا خیر. وکیل باید با موکل خود کاملا صادق باشد و نفع او را بر هر چیزی ارجح بداند.

بهترین وکیل ملکی تهران چه ویژگی دارد؟

بهترین وکیل ملکی در تهران با توجه به قوانین ناحیه‌ای،‌ نحوه برخورد با پرونده‌ها در دادگاه‌های تهران و مواردی از این دست آشنا بوده و با پرونده‌های مشابهی مانند پرونده شما قبلا برخورد داشته است. حتی ممکن است ملک شما در محله‌ای باشد که وکیل شما قبلا موردی را در آنجا حل کرده و به تمام ریزه‌ کاری‌های آن مکان آشنا باشد. انتخاب یک وکیل متخصص ملکی در خود شهر تهران این فرصت را به شما می‌دهد تا مشکلات خود را یکجا رها کرده و بگذارید وکیل زمین شما در تهران خودش مسیر کارها را پیش ببرد.

با توجه به بالا بودن قیمت املاک، مخصوصا در تهران، و همینطور امکان ضایع شدن حق شما در یک پرونده حقوقی، بهتر است همیشه از یک وکیل در کنار خود استفاده کنید. ممکن است این وکیل را حضوری ملاقات کنید و یا اینکه از او به صورت آنلاین مشاوره بگیرید، اما به طور کلی اقدام به برقراری ارتباط با یک در تهران به نفع شما بوده و دیگر نگرانی بابت مسائل آینده نخواهید داشت.

چرا برای دعاوی ملکی خود به وکیل متخصص نیاز داریم؟

ممکن است مسائل و مشکلات مختلفی هنگام عقد یک قرارداد ملکی برای شما رخ دهد و امکان دارد که شما به‌ عنوان یک انسان عادی که هیچ‌گونه اطلاعاتی در مسائل حقوق و ملکی ندارید، ناخواسته دچار اشتباه شوید و هنگامی عواقب آن اشتباهات گریبان شما را می‌گیرد که تصمیم داشته باشید در اموال و املاک خود دخل و تصرف نمایید.

در این مواقع تنها راه شما مراجعه به یک وکیل متخصص ملکی است که باتجربه و دانش خود، پیگیری‌ها و اعمال لازم را برای حل مشکل ملکی شما انجام دهد تا از ورود ضرر بیشتر به شما جلوگیری شود؛ بنابراین بهترین اقدام ممکن این است که شما در همان ابتدا و هنگام انجام معاملات ملکی و یا دخل و تصرف در اموال و املاک خود، از یک وکیل متخصص ملکی مشورت بگیرید تا از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری کرده باشید.

با توجه به پیچیدگی و تعدد قوانین و همچنین اصطلاحات حقوقی که ممکن است از معانی آن‌ها بی‌اطلاع باشید، حضور یک وکیل ملکی می‌تواند کمک بسیاری به شما کند تا مسائل و مشکلات کوچک حقوقی و ملکی شما حل‌شده و به مسائل و دعاوی پر از ضرر و هزینه تبدیل نشود.
بنابراین بهتر است در مسائل ملکی خود، از راهنمایی‌ها و مشورت یک وکیل معتمد و متخصص ملکی بهره‌مند شوید.

وکیل متخصص ملکی نیز، مانند هر فرد متخصص دیگری، باید یک سری ویژگی‌ها داشته باشد تا افرادی که در مورد معاملات ملکی و دیگر موارد مربوط به املاک به مشکل می‌خورند، بتوانند با اطمینان خاطر از نتیجه‌ی مطلوب، رسیدگی به دعوای ملکی خود را به آن‌ها بسپارند.

  1. تجربه: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک وکیل متخصص ملکی دارد، تجربه‌ی بالای او در رسیدگی به دعاوی و مسائل مربوط به املاک و اراضی است که باعث می‌شود تا وی بتواند با درصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی عمل کرده و نتیجه‌ی مطلوب کسب کند.
  2. دانش حقوقی: از دیگر ویژگی‌های وکلای متخصص ملکی، دانش حقوقی و تسلط وی درزمینهٔ‌های مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی مربوط به املاک است. یک وکیل متخصص ملکی باید به قوانین و مقررات مربوطه، آرای وحدت رویه مرسوم در دادگاه‌ها، نظریات اساتید برجسته حقوقی و دکترین حقوقی و همچنین به عرف هر منطقه مسلط باشد.

اثرات وکیل ملکی خوب روی پرونده‌های ملکی

درصورتی‌که برای حل مسائل حقوقی یا کیفری مربوط به اموال غیرمنقول خود از یک وکیل متخصص ملکی استفاده نمایید، احتمال اینکه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، به نتیجه‌ی مطلوب خود دست‌یابید بسیار بیشتر می‌شود.
با توجه به پیچیدگی و تنوع این‌گونه دعاوی و همچنین دانش کم افراد، ممکن است اشخاصی در قالب وکیل متخصص ملکی، به پرونده‌ی شما رسیدگی کرده و بدون اطلاع از راه و روش و چگونگی رسیدگی به هر نوع از دعاوی ملکی، قادر به کسب نتیجه‌ی مناسب نشوند.

علاوه بر اینکه زمان زیادی را با عدم‌کفایت خود هدر می‌دهند، ممکن است ضرر اولیه را افزایش داده تا موکل مجبور باشد برای حل مشکل ایجادشده، هزینه و زمان بیشتری صرف کرده و هزینه‌های یک وکیل دیگر را هم تقبل کند. علاوه بر آن با توجه بااینکه حق‌الزحمه وکیل، وابسته به نتیجه‌ی کسب‌شده نمی‌باشد، هزینه‌ی زیادی هم برای حق‌الزحمه وکیل پرداخت کند؛ بنابراین بهتر است با دقت و تأمل بیشتری به انتخاب وکیلی که واقعاً درزمینهٔ ملکی تخصص دارد اقدام کنید.
دفتر حقوقی وکلای یعقوبی ضمن مشاوره با موکلین، قبل از قبول پرونده‌ی ملکیتان، این اطمینان را به شما می‌دهند که بهترین انتخاب را کرده‌اید و خیال شمارا از کسب نتیجه‌ی مطلوب و موردنظر راحت می‌کنند.

مزایای گروه وکلای یعقوبی

دفتر حقوقی وکلای یعقوبی، متشکل از جمعی از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، به‌علاوه جمعی از قضات بازنشسته دادگستری و استاد دانشگاه می‌باشد که سالیان ممتدی است تمام تمرکز خود را بر روی پرونده‌های مختلف ملکی گذاشته‌ایم که به‌تبع آن، هم‌اکنون به بالاترین سطح تخصص در رسیدگی به انواع مختلف دعاوی راجع به املاک رسیده‌ایم و با همکاری و کار گروهی وکلای متخصص و همچنین با استفاده از راهنمایی‌ها و تجربه‌ی ارزشمند قضات بازنشسته و اساتید حقوق، قادر به رسیدگی به‌تمامی دعاوی حقوقی (اعم از ساده و پیچیده) باشیم تا بتوانیم در حل مشکلات و معضلات مختلف ملکی هم‌وطنان عزیز، دست یاری برسانیم و با پیش گرفتن بهترین و سریع‌ترین روش برای رسیدگی به موضوعات ملکی، به کسب نتیجه مناسب و موردنظر موکلان محترم دست‌یابیم.

اهداف گروه وکلای یعقوبی در این مسیر

خدمات ما

  1.  رسیدگی فوق تخصصی به دعاوی مختلف ملکی اعم از؛ مشکلات ناشی از خرید و فروش، ، مزاحمت، حقوق ارتفاق و انتفاع، ، ، مطالبه اجاره و …
  2.  گزارش دهی و اطلاع‌رسانی منظم به موکلان محترم و در جریان تمامی امور قرار دادن آن‌ها.
  3.  استفاده از متفاوت‌ترین و بهترین روش‌های حل هرکدام از موضوعات ملکی.
  4.  کار گروهی وکلا و مشورت آن‌ها با یکدیگر برای رسیدن به نتیجه مطلوب در هر پرونده.
  5.  مشاوره‌ی کامل و جامع درباره مسائل حقوقی و روند رسیدگی به پرونده، قبل از شروع به کار برای تمامی موکلین.
  6.  حفاظت از اسرار و اسناد موکلین.

چرا وکلای یعقوبی را انتخاب کنیم ؟

گروه وکلای یعقوبی با تمرکز بر دعاوی ملکی بصورت اختصاصی در زمینه وکالت ملکی خدمات ارائه می دهد.

خروج از نسخه موبایل