مجله تندرستی

تماشای خشونتی که اثرات آن در آینده نمایان می شود

تماشای برنامه های تلویزیونی خشوت آمیس در سنین پایین اسنظر علمی با عملکرد مر دبیرستان مرتبط است.

به رش شف ، پژ د م ل (montreal) محت نش د شده بر تقریب ۲۰۰۰ ۲۰۰۰ ت ۴ هه کردند.

وقتی این بچه‌ها ۱۲ ساله شدند، پژوهشگران آن‌ها و معلمانشان خواستند ارزیابی کنند که در مدرسه چوب‌رنخمن کومن.

سپس مشخص می کند که پسر دختری که ا ک ک را در ی آمیز آمیز قرض گیرنده حتم بعد از آن بعد می کنند.

دکتر یند (لیندا پاگانی) ن ص مقق ت: آن ه در ب م س ک ک تحصی تحصی تحصی.

ی فز: بر ی ن، مدرسه در ر ل حضار مرح مرح در رشد در در غم غم و و و می می تحصیّی تحصیّی تحصیّی تحصیّی تحصیّی تحصیّی تحصیّی تحصیّی. تحصيلات تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي تحصيلي

ت به ح مشخص نب که گرفتن خطر محت خش در ، ، ز تحصی تحصی نی چه تاثیری رد.

دکتر پاگانی گفت: تشخیص عوامل اولیه قابل اصلاح که برای سلامت آینده کودک می‌گذارند، هدف مهمی برای برنامه‌های بهداشتی فردی و اجتماعی است.

این گروه پژوهشی برای مطالعه خود که این هفته در Developmental and Behavioral Pediatrics منتشر شد، تصمیم گرفته شد تا مجله طول مدت قرار گرفتن در معرض خطر خشونت آمیز در سنین پیش از دبستان را بر رشد طبیعی ارزیابی کنند.

والدین پسران و دختران شرکت در این مطالعه گزارش کردند که فرزندانشان چه نوع تلویزیونی را تماشا کردند.

هشگر ن د و كردند ت نه ط ر ر مشك مشك مشك مقق طع طعيزي در در ز ز نكنند.

آن ه ه سعی بر تاثیر و ه ه پیش پیش ر ر ست بر این جنبه های زندگی نیز نیز حذف حذف حذف.

در نه یت که تمت خش آمیز در ل ه ی ز ز دبست ب نی ر ر خت خت ست.

برای دختران، پیوندهایی با افسایش پریشانی عاطفی و کاهش در کلاس درس و کاهش انگیسه تحص، ل ڴد تاشدی.

بر پسر پسر تم تم خش آمیز ب رفت ر ع ، ، ، سرکش شدن نظر همر ب.

پژ ن همچنین تع ش م درگیر شدن ک ، پیشرفت تحصی تحصی پسر سن.

دکتر پاگانی می‌گوید: کودکان پیش از دبستان دارای شخصیت‌های تلویزیونی و نمایشی هم‌ذات پنداری هستند و هر چیزی را که می‌بینند واقعا بدانند. ، آسیب پذیر هستند.

وی افزود: قرار گرفتن مکرر در معرض سکانس‌های اکشن با سرعت بالا و پایین آدرنالین و جلوه‌های ویژه جذاب می‌توان باورها، نگرش‌ها و برداشت‌هایی از آن‌ها را که آسیب‌های اجتماعی دارد، تغییر دادن و دید نادرست مهارت‌های اجتماعی ضروری می‌تواند سازگاری در مدرسه را داشته باشد.

جسیکا برنارد (Jessica Bernard) یکی از نویسندگان این پژوهش می‌گوید: درست مانند مشاهده خشونت در زندگی واقعی، گرفتن مکر در معرض یک دنیای شخصیت و خشونت‌آمیز که توسط موجوداتی با ظاهری عجیب و غریب می‌شود، می‌تواند باعث ترس و استرس شود. همچنین عث ش ین ک ن ج ج و و ک تصوّر کنند و نشان دهند به بیش از ل ل ل ل ل.

ی فز: در ی پیش پیش هرچه هرچه هرچه هرچه بیشتر نظر ته جمی صفحه صفحه،، ممکن است طبیعی باشد.

پاگانی گفت: اما قرار گرفتن در موقعیت‌های اجتماعی مناسب‌تر می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا مهارت‌های اجتماعی را توسعه دهند که بعداً برایشان مفید خواهد بود و در نهایت نقش کلیدی در موفقیت فردی و اقتصادی آن‌ها خواهد داشت.

پژوهشگران امیدوارند که متخصصان اطفال، والدین و جوامع به این اطلاعات توجه کنند و آن‌ها را در نظر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا