نماد سایت مجله آنلاین

معادن راکد آذربایجان غربی احیا می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

معادن راکد آذربایجان غربی احیا می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص فعال سازی معادن راکد استان افزود: در جهت فعال سازی معادن راکد استان و همچنین استفاده از توانایی آنها در توسعه استان اقتصادی، معادن راکد و غیر فعال از طریق مزایده عمومی که در حال برگزاری و اسپری هستند. روند قانونی خود به واجدین شرایط ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی ۵۳ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر وجود دارد که زمینه مستقیم را برای ۵ هزار و ۳۳۰ نفر در استان فراهم کرده است، افزود: با توجه به پروانه های صادر شده در استان ۵۳۳ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با استخراج سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن انواع مواد معدنی در معادن استان استخراج می‌شود.

ض ض کرد: همچنین قطعی د در مع مع ست ن بیش از ۱۷ ۱۷ ۱۷ می ی که که که که معم ۶ ست ست هز می ی ری ری ری ری ری ری ری ری ری ری ری ری ری ی ی ی ی ی ی ی ری

ی ی ر شد: هم ن در ست غربی ۳۱ معدن ی هی کشف ب ز ز ز ۹۹ می ام معدنی د ز این هستند ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آنلاین ماه 27 فقره پروانه بهره برداری با حجم سالانه بیش از یک میلیون و 394 هزار تن و ذخیره قطعی 46 میلیون و 975 هزار تن انواع مواد معدنی و د شتغ مستقیم ۱۷۴ در نوشته شده است بیش از بیش از ۸۴ ۸۴ ۸۴ ۸۴ می ل ل ست.

خروج از نسخه موبایل