نماد سایت مجله آنلاین

هدایای تبلیغاتی و نقش آنها بر روی رشد و توسعه کسب و کار

هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش

هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموشی هستند که بدون دخالت شما و به صورت غیر مستقیم می‌توانند کسب و برند شما را تبلیغ کرده و موجبات رشد و توسعه برند شما را فراهم کنند. هدایای تبلیغاتی ابزار بسیار قدرتمندی هستند که شما می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی معمولی را به یک بمب تبلیغاتی در بازار تبدیل کنید. اگر میخواهید در مورد هدیه تبلیغاتی و نقش آنها بر روی رشد و توسعه کسب و کار خودتان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید توصیه می‌کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت هدایای تبلیغاتی به عنوان فروشندگان خاموش را دست کم نگیرید‌

هدایای تبلیغاتی حتی در درون سازمان‌ها و در برنامه‌های منابع انسانی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند. هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش هستند و ارائه دادن آنها به افراد، مشتریان و حتی کارمندان می‌تواند به عنوان پاداش و مشوق برای آنها عمل کرده و وفاداری و تعهد آنها را نسبت به کسب و کار شما بیشتر کند. شما می‌توانید با هدیه تبلیغاتی به کارمندان تان به افزایش سطح وفاداری کارکنان تان کمک کرده و علاوه بر آن به ارتقای عملکرد و افزایش انگیزه آنها نیز کمک کرده اید.

بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده، مشتریان جدید و چه مشتریان قدیمی همواره به دریافت هدایای تبلیغاتی علاقه نشان داده و بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی هیجان و خوشحالی آن‌ها را می‌توان به وضوح مشاهده کرد. مشتریان بالفعل و وفادار مشتریان هستند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی به سرعت به شرکت مراجعه کرده و حتی میزان سفارش آنها نیز افزایش یافته است. در واقع تحقیقات ثابت کرده اند مشتریان و کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند در مقایسه با کسانی که دریافت نکرد‌ه‌اند ارتباط بیشتری را با شرکت و صاحبان کسب و کار برقرار می‌کنند.

 این اصل قدیمی را همواره به خاطر بسپارید که هیچ مشتری آگهی‌های چاپ یا تراکت‌های تبلیغاتی یک کسب و کار و شرکت را نگه نمی دارد اما اگر یک هدیه تبلیغاتی ماندگار و خوش رنگ و لعاب دریافت کند که بتواند تا سالیان سال آن را نگه دارند در واقع مشتری ثابت شما خواهد بود.

 شما می‌توانید با خرید تقویمی که در کنار آن تراریوم وجود دارد یا آباژور تراریومی وفاداری و تعهد مشتریانتان را چند برابر کنید. حتی تراریوم می‌تواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کرده و میزان فروش و درآمد شما را نیز افزایش می‌دهد.

چرا هدایای تبلیغاتی فروشندگان خاموش هستند؟

 بر اساس تحقیقاتی که از سوی انجمن بین‌المللی هدایای تبلیغاتی انجام شده است ثابت شده است که هدیه‌های تبلیغاتی همچون فروشندگان خاموشی هستند که می‌توانند کسب و کار شما را تبلیغ کرده و رشد و توسعه آن را تضمین کنند. انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی بر روی ۸۳۹ نفر از صاحبان کسب و کار تحقیق کرده است و به این نتیجه رسیده است که ۹۵ درصد آنها با استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی فروش کسب و کار خودشان را بهبود بخشیده اند. در واقع این نتیجه حاصل شده است که ۹۵ درصد از کسب و کارها برای معرفی و پیشبرد فروش محصولات خودشان در بازار از هدیه تبلیغاتی استفاده کرده‌اند.

 حتی با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانید انگیزه کارکنان را نیز تقویت کنید و به راحتی بتوانید رقبای اصلی خودتان را کنار بزنید؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم که هدایای تبلیغاتی به عنوان فروشندگان و مبلغان خاموش را در بازاریابی خود قرار داده و حتما در بازاریابی خود سهم بسیار بزرگی را برای این موضوع اختصاص دهید.

 با خرید هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه یک کمپین راه اندازی کنید

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. شما باید در قدم اول ایده‌ها و سرنخ‌هایی را در مورد مشتریان هدف خود به دست بیاورید و سپس با همکاری تیم طراحی برنامه‌های تبلیغاتی نیز انجام داده و هدایای تبلیغاتی منحصر به فردی خریداری کنید.

 یک برنامه تبلیغاتی موفق می‌تواند شما را به سود آوری و بالاترین سطح عملکرد سازمانی برساند. توصیه می‌کنیم که برای انتخاب هدیه تبلیغاتی خلاقانه لیستی از هدایای مورد نظر خودتان را که با مشتریان شما و کارمندان تان سازگار است تهیه کنید. البته توصیه می‌کنیم که در این لیست خرید تراریوم را به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه قرار دهید؛ زیرا تراریوم‌ها از جمله محصولات مدرنی هستند که به راحتی می‌تواند اهداف و چشم انداز کسب و کار شما را به دیگران نشان داده و موجبات رشد و توسعه کسب و کار و برند شما را فراهم کنند. به دنبال هدیه تبلیغاتی موثر و ماندگار باشید که تا سالیان سال در مقابل چشم کارکنان شما قرار بگیرد.

هدف از خرید هدیه تبلیغاتی

 مهمترین نکته ای که در خرید بهترین هدیه تبلیغاتی باید مورد توجه قرار دهید این است که هرچند هدف شما رشد و شناخته شدن کسب و کارتان می‌باشد اما توصیه می‌کنیم که انتقال حس خوب و منتقل کردن احساس ارزشمند بودن به مشتریانتان را در اولویت‌های کار خودتان قرار دهید؛ زیرا هدیه تبلیغاتی همانطور که از نام آن مشخص است می‌تواند کسب و کار شما را به خوبی تبلیغ کند اما باید هدف شما این باشد که بتوانید با این هدیه تبلیغاتی به مشتریان و کارکنان خودتان کمک کنید. شما می‌توانید کالاها و خدمات خود را به راحتی با خرید هدیه تبلیغاتی به آنها معرفی کنید و برای این کار نیاز نیست که خودتان را به زحمت بیندازید.

هدیه تبلیغاتی به عنوان تاثیرگذارترین و اثربخش ترین راهکارهای بازاریابی شناخته شده است. شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه بهترین هدیه تبلیغاتی را خریداری کرده و به مشتریان خودتان هدیه دهید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است حدود ۵۵ درصد کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند به مدت بیش از یک سال از آن استفاده کرده و حداقل ۲۲ درصد از افراد هدیه تبلیغاتی را نگه داشته‌اند. حال اگر شما تراریوم را به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه خریداری کنید مشتریانتان بدون شک تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نام برند و کسب و کار خود شما را در ذهن نگه می‌دارند. زیرا تراریوم یک هدیه تبلیغاتی کاربردی بادوام با کیفیت و به یاد ماندنی است.

تراریوم‌ها ( تراریوم چیست ) از جمله محصولات انعطاف پذیری هستند و تنوع بسیار زیادی دارد و در هر موقعیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند حس نشاط و شادابی را به مخاطبان شما منتقل کند؛ زیرا تراریوم محفظه شیشه ای از گیاهان طبیعی را در خود جای داده است. آیا کسی را میشناسید که از گل و گیاه بیزار باشد و علاقه به نگهداری آن نداشته باشد؟

مطمئنا هیچ کسی را سراغ ندارید زیرا همه انسانها به گل و گیاه علاقه دارند و دوست دارند که حداقل در نزدیکی خودشان گیاه طبیعی نگهداری کنند؛ اما با توجه به مشغله‌های روزمره نگهداری گلدان‌های طبیعی کمی سخت میباشد. شما میتوانید با خرید تراریوم و هدیه دادن از خانه گل گلوریا آن به مشتریان و کارمندان این علاقه قلبی آنها را برآورده کرده و علاوه بر تبلیغ کسب و کار خودتان حس خوبی را نیز به آنها منتقل کنید.

خروج از نسخه موبایل