نماد سایت مجله آنلاین

دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

ولوو به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی خود در ایمنی خودرو شهرت جهانی دارد و ولوو را به خودروی منتخب برای پیشگیری از تصادف تبدیل کرده است، اما ولوو در تولید موتور نیز در کلاس جهانی قرار دارد.

بیش از 100 سال است که ولوو به مشتریان خود در سراسر جهان (حتی در مناطق دور افتاده) خدمات ارائه می دهد. تولید محصولات جدید و نوآورانه و بهبود محصولات موجود از ویژگی های بارز این محصول است.

در این قسمت با مشخصات فنی و ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو آشنا و تحلیل خواهیم کرد. هدف اصلی از طراحی و ساخت دیزل ژنراتورها تولید برق صنعتی است. بنابراین این دستگاه ها نقش بسیار مهمی در صنعت دارند و هر چه پیشرفته تر و با کیفیت تر باشند سرعت تولید برق نیز بیشتر می شود. در زمینه تولید دیزل ژنراتور کارگاه ها و کارخانه های زیادی وجود دارد که هر کدام بر اساس دانش و تجربه خود اقدام به ساخت این نوع ماشین ها می کنند. در عین حال دیزل ژنراتور ولوو یکی از انواع دیزل ژنراتورها است که طرفداران زیادی دارد و در ادامه با مهم ترین ویژگی ها و ویژگی های آن آشنا می شویم.

موتورهای دیزلی ولوو در مدل های مختلفی به فروش می رسند که هر کدام قدرت و کارایی خاص خود را دارند.

برخلاف سایر انواع دیزل ژنراتور، دیزل ژنراتور ولوو در حین کار سوخت کمتری مصرف می کند که باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می شود. این یکی از دلایل محبوبیت دیزل ژنراتور ولوو است.

در ساخت دیزل ژنراتورها از مواد اولیه و مواد مختلفی استفاده می شود. در ضمن دیزل ژنراتورهای ولوو از بهترین مواد ساخته شده که فولاد است و بسیار بادوام است.

در ساخت دیزل ژنراتورها از مواد اولیه و مواد مختلفی استفاده می شود. دیزل ژنراتور ولوو اکنون از بهترین مواد یعنی فولاد ساخته شده و بسیار بادوام است.

موتور به کار رفته در این موتور دیزلی سبکتر و سبکتر است که باعث افزایش راندمان کاری و بهره وری بسیار می شود.

شرایط تعمیر و نگهداری به دلیل کیفیت بالای مواد موتور داخل دیزل ژنراتور ولوو نسبتا آسان است.

این دیزل ها از نظر طراحی و ساخت و مدل های مختلف به دسته های دیگری تقسیم می شوند. اما تمام مدل هایی که ساخته شده اند، چه ساده و چه ساده تر، بسیار کاربردی و موثر هستند.

نمونه های پیشرفته تر دیزل ژنراتور ولوو قدرت بیشتری دارند و بنابراین در مقایسه با انواع دیگر کمی گران تر هستند.

این دیزل از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین آنها می توان به قسمت متحرک ژنراتور و قسمت متحرک موتور مکانیکی اشاره کرد.

در تولید این دیزل از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است

همانطور که در ابتدا ذکر شد، این دستگاه وظیفه تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی را دارد، فرآیندی که در نهایت منجر به تولید برق می شود.

این دستگاه یک قطعه بسیار مهم به نام ECU دارد که دو کار بسیار مهم را انجام می دهد.

  1. ECU وظیفه نظارت بر مصرف دیزل ژنراتور و همچنین میزان بار را بر عهده دارد.

نقاط اصلی فروش تولیدکنندگان دیزل ولوو، قابلیت اطمینان و هزینه پایین مالکیت با هدف بهبود راندمان سوخت موتورهای آنها است که بیش از 90٪ از کل هزینه را در یک دوره 5 ساله تشکیل می دهد.

این شرکت طیف وسیعی از ژنراتورهای کانو ولوو با موتور ولوو را عرضه می‌کند، از جمله جدیدترین مدل‌های منطبق با آلایندگی دیزل که از بهترین و برجسته‌ترین آنها در این محدوده بودند.

با عملکرد مثبت و راندمان بالا نشان داده شده در ژنراتورهای دیزلی ولوو، جای تعجب نیست که آنها در خرید و فروش سرانه در حال افزایش هستند. بنابراین افراد هنگام خرید و فروش این دستگاه ها باید نکات و اصول زیادی را به خاطر بسپارند. در زیر نقاط اصلی فروش دیزل ژنراتور ولوو را مشاهده خواهید کرد.

علامت سازنده

از آنجایی که دیزل ژنراتورهای ولوو محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، طبیعی است که شرکت های مختلف آنها را تولید کرده و به بازار محلی عرضه کنند. اما محصولات با برندهای مختلف قطعا از نظر کیفیت و گارانتی محصول در یک سطح نیستند. بنابراین، اولین چیزی که هنگام فروش دیزل ژنراتور ولوو متوجه می شوید نام تجاری آن است. خود برند می تواند نشان دهنده کیفیت محصول باشد. هرچه یک برند معتبرتر باشد، محصولات با کیفیت و قدرتمندتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مدل دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتورهای ولوو به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. انواع مختلفی از این دستگاه را در بازار مشاهده می کنید که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند. مصرف کنندگان بر اساس نیاز خود دیزل ژنراتور ولوو را خریداری می کنند. بنابراین، کل ساختار بخش برای آنها بسیار مهم است. عواملی مانند قدرت و خروجی موتور، حجم، نوع عایق واحد، ظرفیت سوخت، مایع خنک کننده، مخزن سوخت، نوع و اندازه ژنراتور، وزن واحد و … از عوامل اصلی خرید این واحد هستند.

مصرف سوخت موتور

هر چه دیزل ژنراتور کارآمدتر باشد، محبوبیت بیشتری دارد و بازار خرید و فروش آن بسیار پررونق است. مصرف سوخت دیزل ژنراتور ولوو بسته به مکانیزم طراحی دستگاه متفاوت است. بنابراین لازم است در زمان خرید میزان مصرف سوخت موتورهای آن ها به طور دقیق بررسی شود.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش وضعیتی است که می تواند رضایت خریداران و القای اعتماد آنها را جلب کند. اصولاً سیستم‌هایی مانند دیزل ژنراتورهای ولوو که در مقیاس صنعتی استفاده می‌شوند، نسبت به سایر تجهیزات تولید برق، میزان خرابی کمتری دارند. با این حال، شرکت فروشنده کالا با ارائه خدمات پس از فروش، حمایت خود را از مشتریان تایید می کند.

قیمت دستگاه

نمی توان اهمیت خرید و فروش قیمت دیزل ژنراتور ولوو را نادیده گرفت. تاسیسات و تامین کنندگان تجهیزات تولیدی ملزم به ارائه قیمت دقیق و نظارت شده به مشتریان هستند. قیمت دستگاه باید با کیفیت و کارایی آن مطابقت داشته باشد.

بدنه مواد و قطعات مورد استفاده در دستگاه است

بهتر است فریب قیمت پایین دیزل ژنراتور را نخورید و اطلاعات کافی در مورد قطعات به کار رفته در آن و بدنه موتور داشته باشید. اصولاً کارگاه های ممتاز از بهترین فولاد در ساخت بدنه دیزل ژنراتور ولوو استفاده می کنند. این ماده باعث افزایش مقاومت، قدرت و دوام دستگاه می شود و البته تفاوت کمی در قیمت نهایی آن ایجاد می کند.

مزایای دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو نمونه ای از موتورهای دیزلی مدرن است که وظیفه تولید برق را بر عهده دارد. این محصول عالی و کاربردی دارای ویژگی ها و مزایایی است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

محدوده قدرت دیزل ژنراتور ولوو بسیار بالاست و ظرفیت بالایی برای حمل بار دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استخراج انرژی هم برای اندازه و هم حجم سوخت، ماندگاری بالا و استفاده بسیار سریع و آسان اشاره کرد.

علاوه بر این، صدای کم، طراحی مناسب، ایمنی بالا، در دسترس بودن قطعات یدکی باعث فروش دیزل ژنراتور ولوو در سراسر جهان شده است.

سایر مزایای دیزل ژنراتور ولوو عبارتند از:

به روز رسانی به آخرین مشخصات،

یکی از مواردی که دیزل ژنراتور ولوو را از سایر دیزل ژنراتورهای موجود در بازار جهانی متمایز می کند، برتری آن است. در ساخت این دستگاه از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و تمامی قطعات به کار رفته در آن از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت استانداردهای بالای تولید دیزل ژنراتور ولوو از ویژگی های اصلی این دستگاه بوده و به عنوان بهترین نوع دستگاه دیزل موجود در بازار ساخته شده است. مطمئناً ماهیت بهبود یافته دستگاه و کیفیت بالای قطعات باعث افزایش قابلیت کارکرد بهتر آن می شود و این یکی از بزرگترین مزیت های آن است.

قیمت مناسب، نصب آسان،

اگر دیزل ژنراتور ولوو را در مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری کنید، از کیفیت آن مطمئن هستید و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید. مزیت این دستگاه ها این است که علیرغم کارایی بسیار قابل قبول و عملکرد رضایت بخشی از قیمت قابل قبولی برخوردار بوده و خرید آنها برای شما سودآور است. اگرچه دیزل ژنراتورهای پیشرفته‌تر ولوو گران‌تر هستند، اما می‌توانید مطمئن باشید که در جای مناسب سرمایه‌گذاری کرده‌اید و سال‌ها می‌توانید از این دستگاه با قدرتی باورنکردنی استفاده کنید. علاوه بر این، نصب و راه اندازی این دستگاه نیز بسیار ساده و راحت است و این مشکل نگرانی بسیاری از مشتریان را برطرف کرده است.

کاهش مصرف سوخت،

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم یکی از ویژگی های متمایز دیزل ژنراتور ولوو کاهش مصرف سوخت در هنگام تولید برق است. این مشکل می تواند تاثیر زیادی بر رشد صنایع و هزینه تولید آنها در مقیاس وسیع داشته باشد.

مقدار گاز خروجی کم است.

اصولاً دستگاه های صنعتی اگرچه کاربردهای مفید و مؤثر زیادی در صنعت دارند، اما می توانند ایراداتی نیز داشته باشند. آلودگی محیط زیست یا تولید گازهای سمی مجموعه دیزل ژنراتور ولوو سوخت کمتری مصرف می کند و آنقدر بهینه عمل می کند که میزان نشتی کمتری نسبت به مجموعه های دیگر دارد. این مشکل توجه بسیاری از خریداران و متقاضیان این دستگاه را به خود جلب کرده است.

جم و جور بودن

وقتی صحبت از دیزل ژنراتور ولوو می شود، نه تنها عملکرد و کارایی بالای آن. طراحی و ساخت این دستگاه ها به گونه ای است که جابجایی، حمل و نقل و نصب آنها بسیار آسان است. از مزایای این دستگاه می توان به فشردگی و وزن سبک آن نسبت به سایر انواع دیزل ژنراتور اشاره کرد.

قابلیت اطمینان عملکرد

با خرید دیزل ژنراتور ولوو از یک مرکز مطمئن مطمئن باشید که این دستگاه تا حد امکان به درستی و اصولی عمل کرده و کار می کند. خرابی ها و نیاز به تعمیر به ندرت مورد توجه قرار می گیرد که یکی دیگر از مزایای دیزل ژنراتورهای ولوو است.

ساختار دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور از یک ژنراتور الکتریکی با یک موتور الکتریکی متصل به میل لنگ تشکیل شده است. به علاوه دیزل ژنراتورهای ولوو در ساخت خود از اجزای مختلفی استفاده می کنند و سوخت موتور نیز سوخت فسیلی است.

این دستگاه منحصر به فرد سوخت دیزل را به برق تبدیل می کند. عملکرد موتور دیزل ژنراتور ولوو سوزاندن سوخت دیزل برای ایجاد حرکت برای ژنراتور است و سپس ژنراتور از طریق نیروی الکترومغناطیسی حرکت را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

توجه داشته باشید که از این محصول برای تامین برق کارخانه ها، بیمارستان ها، پروژه های ساختمانی، سینما و مراکز ورزشی استفاده می شود.

قطعات دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتورهای ولوو به شرح زیر است:

قطعات داخلی ولوو (VOLVO) دیزل ژنراتور

هر دیزل ژنراتور ولوو به یک ژنراتور MeccAlte متصل است و دارای یک پنل کنترل دیجیتال DSE است. تمرکز الکترونیکی در محدوده دیزل گنجانده شده است و با پایه های ضد لرزش روی هر دینام به شاسی مکانیکی جوش داده می شود تا لرزش را کاهش دهد.

تمام دیزل ژنراتورهای ولوو مجهز به اتوماتیک ABB اتوماتیک یکپارچه هستند. هر ژنراتور بسته به اندازه موتور به یک شارژر و باتری های 12/24 ولت مجهز است. بنا به درخواست مشتری می توان طیف وسیعی از پریزها و تابلوهای برق را تولید کرد. سری موتورهای ب

اخرین حرف

در این مقاله در مورد موتورهای دیزلی ولوو صحبت کردیم و گفتیم که یکی از مهم ترین و مدرن ترین خودروهای دیزلی ژنراتور ولوو است. در مورد ویژگی های این نوع دیزل صحبت کرده ایم و ویژگی های آن را برای شما فهرست کرده ایم. همچنین در مورد سوخت به کار رفته در این مدل دستگاه صحبت کردیم و نحوه کاهش مصرف سوخت را نشان دادیم. در نهایت، ما در مورد چند راه ساده صحبت کردیم که چگونه می توانیم از موتور دیزل برای مدت طولانی استفاده کنیم.

خروج از نسخه موبایل