نماد سایت مجله آنلاین

معرفی 6 راه ساده جهت دانلود از اینستاگرام

معرفی 6 راه ساده جهت دانلود از اینستاگرام

معرفی 6 راه ساده جهت دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟

سال 2010 سالی بود که در آن شگفتی به نام اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کروگر ساخته و منتشر شد. اپلیکیشنی که توانست در مدت کوتاهی افراد زیادی را به خود جذب کند و به یک شبکه اجتماعی محبوب تبدیل شود

شاید در نگاه اول کار با این برنامه کمی سخت به نظر برسد اما اصلا اینطور نیست و می توان محیط کاربری آن را کاملا محرمانه و سازماندهی شده دانست. در زیر بخش های مختلف اینستا را توضیح خواهیم داد

نحوه کار با اینستاگرام

شما می توانید از اینستاگرام به دو صورت استفاده کنید: با نصب نرم افزار و استفاده از وب سایت. جزئیات این دو تقریباً یکسان است و اگر نحوه کار با یکی از آنها را به طور کامل بلد باشید، راهی برای استفاده سریع از آن پیدا خواهید کرد. به همین دلیل با توجه به این نرم افزار شبکه اجتماعی توضیح می دهیم.

دانلود اینستاگرام اغلب یکی از دغدغه های اصلی همه کاربران این برنامه محبوب است. راه های زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد. در این مطلب بهترین برنامه های دانلود اینستاگرام را برای علاقه مندان به برنامه های محبوب اینستاگرام ارائه خواهیم داد. با استفاده از این برنامه ها به راحتی می توانید عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کنید. بنابراین، اگر به دنبال آموزش دانلود از اینستا در اندروید و دانلود از اینستا در آیفون هستید، این مقاله را بخوانید.

بهترین برنامه ها برای دانلود از اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، باید بدانید که برنامه اینستاگرام به طور پیش فرض نمی تواند عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران این سرویس را در صفحات خود دانلود کند. برای دانلود از اینستاگرام بهتر است از روش های دیگری استفاده کند مثلا از وب سایتی که برای این منظور طراحی شده استفاده می کند یا به سراغ رباتی از اینستا می رود.

اما ما یک راه ساده و مطمئن را ارائه خواهیم کرد. دانلود برنامه اینستاگرام! در زیر لیستی از بهترین دانلودرهای اینستا را برای شما آماده کرده ایم.

اپلیکیشن Easy Downloader

یکی از برنامه هایی که قابلیت دانلود فیلم و عکس را به برنامه اینستاگرام اضافه می کند، برنامه Easy Downloader است. Easy Downloader با رابط کاربری ساده و استفاده مستقیم، بدون نیاز به برنامه نویسی، عملکرد بهتری نسبت به سایر برنامه ها در این زمینه داشته است و طبق آمار مارکت اندروید گوگل، بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده اند.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

رابط کاربری ساده و روان

کاملا رایگان و کاربردی

روند کار در این برنامه بسیار ساده است. فقط برنامه را انجام دهید. وارد اینستاگرام شوید و لینک پست مورد نظر را کپی کنید و به برنامه برگردید. آسان!

سایت دانلود از اینستاگرام downloadinsta.app

سایت downloadinsta.app عکس ها و فیلم های مورد علاقه شما را در سریع ترین زمان ممکن از اینستاگرام دانلود می کند. رابط کاربری  downloadinsta.appساده و بدون درز است و از کار با آن لذت خواهید برد. این سایت به شما این امکان را می دهد که پست های دانلودی را به ساده ترین شکل ممکن به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از اینجا عکس ها را برای ارسال در اینستاگرام ویرایش و آماده کنید. ویژگی های این برنامه:

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

فایل های دانلود شده را مدیریت و به اشتراک بگذارید

رابط کاربری ساده و روان

سرعت انتقال بالا

روش کار این برنامه ساده تر از چیزی است که تصور می کنید. کافی است سایت downloadinsta.app را باز کنید، سپس وارد اینستاگرام شوید و لینک پست یا URL را کپی کنید. حالا به برنامه Quick Save برگردید تا فایل شما آماده دانلود باشد.

آدرس پست اینستاگرام را کپی کنید

برای کپی کردن آدرس یک پست، کافی است پست مورد نظر را در اینستاگرام جستجو کنید. حالا روی سه نقطه بالای پست کلیک کنید و در نهایت روی “Copy Link” کلیک کنید. خیلی ساده!

در باکس مورد نظر کپی کنید و روی گزینه download کلیک کنید و منظتر باشید که فایل اماده دانلود شود .

برنامه Insta Save برای دانلود از اینستاگرام

همانطور که از نام این برنامه پیداست وظیفه آن دانلود و ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام است. برنامه ذخیره سازی اینستا یکی از بهترین برنامه های دانلود اینستا است. دانلود فیلم و عکس و حتی کپشن با این برنامه بسیار آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL پست را به Insta Save Downloader بدهید تا بتواند فیلم ها و عکس های با کیفیتی را برای شما بسازد. ویژگی ها و قابلیت های این برنامه:

دانلود فیلم و عکس اینستاگرام

فیلم ها و عکس ها را در گوشی خود ذخیره کنید

از پست ها کپی کنید

فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید

بازنشر در اینستاگرام

همه این ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند. برنامه را دانلود کنید و از امکانات آن لذت ببرید!

اپلیکیشن دانلود از اینستا FastSave

رنامه بعدی در لیست ما برنامه FastSave است. این برنامه بدون شک یکی از بهترین دانلود کننده های اینستاگرام است. بسیاری از ویژگی های این برنامه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال دانلود کننده حرفه ای فیلم و عکس هستید، FastSave برای شما مناسب است! البته این برنامه فقط برای دانلود از اینستا نیست. با استفاده از مرورگر این برنامه می توانید به هر سایتی که دوست دارید مراجعه کنید و از آن عکس و فیلم دانلود کنید! برای تبدیل شدن به یک مشتری دائمی، ویژگی های این برنامه را بررسی کنید!

جستجوی آسان

ایمن و قابل اعتماد

فیلم ها و عکس های نامحدود را ذخیره و دانلود کنید

رابط کاربری ساده و زیبا

اپلیکیشن دانلود استوری Story Saver

برنامه FastSave کاملا رایگان است و هیچ محدودیتی برای دانلود و ذخیره عکس ندارید. البته نسخه iOS که ارائه می کنیم فقط برای دانلود اینستاگرام طراحی شده است و مانند نسخه اندروید از هیچ سایتی قابل دانلود نیست. روش کار این برنامه نیز بسیار ساده و سرراست است. لینک یا آدرس ویدیو یا عکسی را که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید کپی کنید و در اختیار برنامه قرار دهید. به سادگی!

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام Quick Save

ما یک برنامه ویژه داریم برای کسانی که می خواهند اخبار را دانلود کنند! اپلیکیشن Saver Saver یکی از بهترین ها در این زمینه است. کافیست لینک را در صفحه مورد نظر کپی کرده و برنامه را نصب کنید. البته می‌توانید اینستاگرام خود را مستقیماً از این برنامه وارد کنید تا بتوانید ویدیوها و عکس‌ها را از حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید دانلود کنید. ویژگی های این برنامه:

دانلود استوری اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

یک کولاژ ایجاد کنید

یک شرح ایجاد کنید

نسل هشتگ!

همانطور که مشاهده می کنید کارایی این برنامه بسیار بیشتر از برنامه دانلود اینستاگرام است این برنامه همچنین می تواند هشتگ ایجاد کند و با عکس های شما کلاژ ایجاد کند! برای استفاده از این برنامه می توانید مستقیماً از داخل برنامه صفحه مورد نظر را جستجو کنید و یا روی لینک کلیک کنید یا URL را از اپلیکیشن اینستاگرام کپی کرده و وارد برنامه کنید. .

با تشکر از همراهی شما

خروج از نسخه موبایل