اقتصادی

ما خاکشش نداریم! – مجله آنلاین

پ ع م در می م ی ن ن د!می چیست که کج نمی گیرد می گیرد می چه چه دستگ ی ست!

به گسارش مجله آنلاین، در یادداشتی در روزنامه فرهیختگان پیش‌تر در گزارش‌های سریال «فرهیختگان»، «روز گذشته آمار هوا در تهران به ۱۶۴ رسید تا مردم شاهد آلوده‌ترین روزها در هفته‌های اخیر باشند.» کرد که از ویترین سیاستگذاران و رسانه ها بیرون آمده و کلانشهرهای بزرگ کشور را یکی از طعم های دیگر غبارهای سیاه خود می کند. مسئول توانایی این عوامل را مامور کرد که در قبال حل و بحران پاسخگو باشند.

وسایل گرمایشی و احتراقی خانگی، وسایل نقلیه موتوری، تاسیسات و آتش سوزی جنگل ها منابع معمولی هوا هستند، تعریف جهانی محیط داخلی یا خارجی. .»

عوامل محیطی هوا در کشور ما نیز به‌روشنی همین عوامل در جای جای دنیا قابل مشاهده هستند. علت اصلی عوامل ناخوشایند در میان نیست، اما پای افراد ناشناخته است چرا! اتفاقا هوای پاکی 1396 دقیقاً با هدف مقابله با یکچه دستگاهپاره با هوا در 34 ماده تنظیم شده و وظایفی را به سازمان حفاظت از محیط زیست محیط زیست محول می کند. باید با همکاری سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط اجرایی می‌شوند تا طی مدت اجرای قانون پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حدود مجاز انتشار آلاینده‌ها به استاندارد روز دنیا باشد. تقا اما اکنون با پایان این مهلت شاهد افسایش بیش‌اسپیش دارای آلاینده‌ها هستیم.

سوال این است که دقیقا چه شخص یا نهادی باید پاسخگوی ترک فعل ۲۸ دستگاه مسئول در اجرای قانون هوای پاک و رقم خوردن شرایط فعلی باشد؟ »

ما خاکشش نداریم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا