اقتصادیمجله کسب و کار

آموزش تولید محتوا و سئو به سبک مدیران کسب و کار ها

در دنیای امروز که معرفی افراد و شخصیت ها، مجموعه های علمی و ورزشی، کالاها و محصولات متنوع مصرفی، خدمات و… هزاران دسته از نیازهای مردمی از بستر گسترده ای به نام فضای مجازی استفاده می شود؛ مهمترین نکته در موفقیت و عقب نماندن در این دنیای پرهیایوی مجازی تولید یک محتوای هوشمند و کارآمد است، حال لازم است برای تولید یک محتوای جامع و نتیجه بخش فرایند آماده سازی آن را بطور اصولی آموزش ببینیم.

مسئله آموزش تولید محتوا و سئو که بر اساس انواع و ساختار متعددی، در دسته  محتوای صوتی، تصویری و محتوای متنی در فضای مجازی تقسیم بندی می شود یک تولید کننده محتوا را در چارچوب یک سری قوائد و کلیدواژه ها قرار می دهد که حول محور آن کلید واژه ها که اصطلاحا سئو نامیده می شود به درج مطلب بپردازند.

البته در برخی از مواقع برون سپاری تولید محتوا به نفع یک کسب و کار است به همین سبب ما در مجموعه مارکتینگ هادی عظیمی آماده ارائه خدمات سفارش تولید محتوا متنی سئو شده هستیم.

متور جستجو گر گوگل امروزه به این قدرت رسیده است که به راحتی یک محتوای تکراری و کپی شده را می تواند تشخیص دهد. لذا لازم است یک مهندس کامپیوتر و یا طراح سایت که به فرایند آموزش تولید محتوا و سئو مشغول است حساسیت و ظرافت کار را به کارآموزان خود بیاموزد. در ادامه بیشتر با این فرایند آموزشی آشنا خواهیم شد.

پکیج تولید محتوا | سایت تولید محتوا متنی

فرایند آموزش یک محتوای مخاطب محور

اگر مبنای محتوایی که قرار است قلم زده شود بر اساس نیازهای مخاطب و توجه به علاقه مندی او، و نه صرفا علایق نویسنده، انتخاب شود، می گوییم محتوا، مخاطب محور است. برای آموزش تولید محتوا و سئو در چنین محتوایی حتما کلمات کلیدی هدفمند مطابق آنچه کاربر می پسندد استفاده شود.

در این آموزش باید به کارآموز یاد داده شود که ابتدا نیازسنجی کند و سلیقه و نیاز مخاطب را بشناسد تا مخاطب در زمان خواندن مطلب، تشویق به ادامه خواندن محتوا شود. بطور مثال در آموزش تولید محتوا و سئو در حوزه کسب و کارهای اینترنتی تقسیم بندی رنج سنی و نیز تفکیک جنسیت بسیار مهم است.

نکته دیگر اینکه اگر بخواهید محتوا حول انتخاب مخاطب بچرخد از طولانی کردن مطالب و وصل و اتصال محتوای نامرتبط و خارج از موضوع، خودداری نمائید. همچنین مسیر دسترسی را برای مخاطبانی که از سایر سایت ها به سایت شما میهمان میشوند بسیار قابل دسترس نمائید.

خدمات سفارش طراحی سایت ارزان ما را برای کسب و کار خود جدی بگیرید سئو و طراحی سایت در کنار یکدیگر معجزه نه بلکه شما را به آرزو  های خود خواهد رساند.

سعی کنید از محتوای ترکیبی یعنی هم متن و هم تصویر در روند آموزش تولید محتوا و سئو غافل نمانید. مخاطبین شما دوست دارند محتوا مقدمه و نتیجه داشته باشد پس حتما دقت لازم در ابتدای محتوا و همچنین بخش نتیجه گیری آن داشته باشید.

انتخاب عنوان جذاب بر اساس قوانین سئو

عنوان یک محتوای مورد توجه باید حتما برجسته بوده و کلمات کلیدی اصلی در آن به کار گرفته شده باشد. در تولید محتوا و سئو 2 نکته بسیار مهم را در عنوان گذاری دقت کنید. ابتدا اینکه عنوان شما باید منجر به کسب رتبه و امتیاز بالای محتوای شما در گوگل شود. در آموزش تولید و محتوا و سئو آموختیم که، عنوان، اگر مطابق کلمات کلیدی انتخاب نشود حتی اگر محتوا حائز رتبه چشم گیری در نتایج سرچ گوگل شود اما بخاطر داشتن یک عنوان نامرتبط و یا نامفهوم رتبه قبلی به مرور دچار آسیب شده و سپس محو می شود.

در بازار یابی دیجیتال مارکتینگ گوگل، الگوریتم های رعایت شده در گوگل برای عنوان کاملا تشخیص داده می شود. حتی برای ساخت یک ویدئو و پادکست نیز حتما نیاز به یک عنوان پرمخاطب است. در بسیاری مواقع در سایت های معتبر عنوان برند را نیز در قسمتی از عنوان می آورند تا مخاطب در همان وهله نگاه اول سریعا روی آن کلیک کند. کلمات شما هم در متن و هم در عنوان باید هدفمند انتخاب شود. واژه هایی که فرد را در اموری همچون ترس، خشم، امید، ازنجار… که موجب تهییج مخاطب می شود حتما در عنوان استفاده نمایید.

آموزش اصول سئو در متن یک محتوا

سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، یک موتور جستجو جهت بالاکشیدن سایت و مجموعه می باشد. همانطور که اشاره شد سئو همان کلمات کلیدی و در عین حال ساده ای است که موجب رتبه بندی جملات متنی می شود. حتما روش سئو نویسی و آموزش تولید محتوا و سئو را بر اساس اهداف از قبل تعیین شده بیاموزید.. کلید واژه شما باید حتما هدفمند انتخاب شود. چون کلید واژه ها بر سایر عوامل سیستم محتوای شما تاثیر دارد لذا انتخب خود واژگان کلمه کلیدی باید با حساسیت و توجه انتخاب شود.

پیامرسان های داخلی از حمایت های خوبی برخوردار هستند و روبیکا یکی از بهترین های اینها میباشد که ترافیک بیشتری دارد شما میتوانید کسب درآمد از روبیکا را برای این موضوع مطالعه کنید.

آموزش تولید محتوا و سئو دیگر نیاز به صرف وقت و کلاسهای آموزشی ندارد و با یک سرچ ساده بسیاری از روش های اموزشی سئو نویسی یاد داده شده است. سئو درواقع نقش مستقیم در میزان بازدید از سایت را دارد، در یک محتوای متنی باید واژگان کلیدی و سئو به تکرار آورده شود. در عین تکرار باید حول محوری جدید بچرخد. افراد برای آموزش تولید محتوا و سئو به آموزش  مداوم و به روز نیاز دارند؛ هرچه کلمات کلیدی بهتر بتواند رتبه سایت را بالاتر آورد به همان نسبت نیز کیفیت محتوا و ارزش و اعتبار ملکی در آن بالاترمی رود.

ویژگی های مهم  در آموزش محتوا حول محور سئو

محتوای خوب لازم است به سرعت مورد بررسی قرار بگیرد. بسیار مواقع می بینیم که متن محتوا کوتاه است اما تعداد بازدید متعددی دارد. پس لازم است بدانیم یک محتوا می تواند حجم کوتاه وکمی داشته اما اثرگذاری بسیار داشته باشد. محتوای سئو محور همیشه از یک نام پرصلابت بهره مند می باشد.

نکته دیگر در مسئله آموزش تولید محتوا و سئو این است که باید این مطلب به نویسنده آموزش داده شود که متن شما نباید دارای غلط های املایی و یا تایپی باشد و برای عدم این اتفاق چند بار خوانده شود.

نکته مهم دیگر این است که حتما لازم دارد که به یک منبع مطمئن لینک داده شود. محتوای سئو شده نباید از واقعیت و ارقام اصلی دور باشد و به دلخواه رقم و عدد بگوید. همچنین تعداد کلمات کلیدی باید در متن متعادل باشد. نکته مهم در این خصوص این است که کلمات کلیدی بهتر است حتما در 100 کلمه اول حتما مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش سئو و کسب درآمد اینترنتی در سایت هادی عظیمی را از دست ندهید!

برای اینکه بتوانید  جهت ساخت کلمه کلیدی از گوگل کمک بگیریم، لازم است که محتوای خود را به گوگل بسپاریم آنگاه الگوریتم موتور گوگل محتوایی که ارتباط بهتری با کلمه کلیدی دارد را بر روی صفحه نمایش خواهد داد.

دکمه بازگشت به بالا