نماد سایت مجله آنلاین

شارژ گاز یخچال جنرال

آیا فکر می‌کنید زمان شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک شما فرا رسیده است؟ گاز یخچال به‌ گونه‌ای تعبیه شده که برای همیشه داخل یخچال دوام بیاورد و نیاز به تعویض آن نباشد اما در‌عین‌حال یکی از آسیب‌های رایج انواع یخچال و فریزر جنرال الکتریک، نشتی یا بروز آسیب در یکی از قسمت‌های مرتبط با گاز یخچال است که منجر به تعمیر و شارژ گاز یخچال، فریزر و یا ساید می‌شود. یکی از دلایل شایع نیاز به شارژ گاز یخچال، بروز نشتی یا آسیب در یکی از ارکان‌های یخچال و فریزر است که در این مورد پیشنهاد می‌شود با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

افزایش عمر این وسیله آشپزخانه دلیل دیگری است که می‌تواند باعث کم شدن گاز یخچال شود. با اطمینان خوبی می‌توان گفت آن چیزی که باعث عملکرد درست و بدون مشکل انواع یخچال، فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک می‌شود، گاز یخچال و شارژ به موقع آن است. این گاز از طریق سیم‌پیچی‌های داخل و خارج از یخچال که به کویل‌های اواپراتور معروفند، در حرکت است و وظیفه ایجاد سرمای یکنواخت در سراسر یخچال را به عهده دارد. نشت گاز یخچال به‌طور مستقیم با سلامت اعضای خانواده سروکار دارد پس بهتر است بدون فوت وقت، نسبت به شارژ گاز یخچال، فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک خود اقدام کنید. شارژ دوباره گاز با بررسی وضعیت یخچال و فریزر توسط تکنسین و تعمیرکار مجاز جنرال الکتریک در محل انجام خواهد شد.

شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

پس از تشخیص مشکل اولیه گاز یخچال، بهتر است در اولین فرصت با نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران تماس گرفته و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. اطمینان و اعتماد، مولفه‌هایی هستند که در طی زمان بسیار بدست می‌آیند. پارسا سرویس نمایندگی جنرال الکتریک (Generalelectric) (شرکتی چند ملیتی با سابقه‌ای درخشان بیش از ۱۲۰ سال) با افتخار در طی سال‌های گذشته، با بکارگیری تعمیرکاران خبره و با تجربه، استفاده از قطعات Original و اصل و همچنین خدمات پس از فروش مثال زدنی جنرال الکتریک، تلاش کرده تجربه خوبی برای استفاده کنندگان از یخچال، فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک ایجاد کند. این نام آشنای لوازم خانگی، امروزه در ایران نمایندگی‌ سرویس و تعمیرات زیادی دارد که یکی از نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک در ایران، پارسا سرویس است که می‌تواند شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک را انجام دهد.

انواع گاز یخچال

شارژ گاز یخچال در محل

به دلیل صدمات ناشی از افزایش یا کاهش حجم گاز یخچال بهتر است تعویض و شارژ مجدد این گاز به تعمیرکاران باسابقه‌ای سپرده شود که تجربه انجام کار را دارند. تعمیرکاران متخصص پارسا سرویس در منزل یا محل کار به شارژ گاز یخچال خالی شده و سایر تعمیرات مرتبط با یخچال فریزرهای جنرال الکتریک می‌پردازند. هزینه شارژ یخچال فریزر بدون احتساب اجرت از حدود قیمت 700 هزار تومان آغاز می‌شود و رو به بالا ادامه دارد.

دوام و ماندگاری شارژ مجدد گاز یخچال

باتوجه به کیفیت گاز استفاده شده، به احتمال زیاد پس از شارژ مجدد دیگر نیازی به تعویض دوباره گاز یخچال نیست و گاز شارژ شده تا پایان عمر یخچال ماندگاری دارد. هرچند درصورت بروز نشتی دوباره نیاز به تکرار این فرآیند است.

نشانه‌هایی که به ما می‌گوید یخچال به شارژ مجدد گاز نیاز دارد

از دست دادن سرما به احتمال زیاد شایع‌ترین نشانه‌ای است که براساس آن می‌توان گفت گاز یخچال دچار مشکل شده است. سایر علائمی که به ما می‌گوید گاز یخچال یا فریزر تمام شده و نیاز به شارژ مجدد دارد، به شرح زیر است.

گاهی اوقات ممکن است بویی مانند بوی کپک‌زدگی نیز از یخچال احساس شود که می‌تواند نشانه از بین رفتن گاز یخچال باشد. پس از نشت گاز، موتور یخچال مجبور می‌شود بیش از حد کار کند و این افزایش فشار ممکن است باعث آسیب به سایر قسمت‌ها از جمله موتور یخچال بشود.

سرمازدگی مواد غذایی در یخچال

هنگامی که مواد غذایی داخل یخچال بدون دلیل موجه شروع به یخ‌ زدن می‌کنند، یکی از نشانه‌های رایج کم شدن گاز یخچال است. همیشه حواستان به تخم‌مرغ‌ها و بطری شیر باشد زیرا یخ‌زدگی مواد غذایی ممکن است ارتباطی به درجه ترموستات نداشته و گاز یخچال رو به اتمام باشد.

عدم تولید یخ توسط یخ‌ساز

اگر یک روز یخ‌ساز فریزر تصمیم بگیرد دیگر یخ تولید نکند، می‌توانید آن را به‌عنوان نشانه نشتی گاز یخچال جنرال الکتریک درنظر بگیرید. عرق کردن و آب چکیدن از قسمت‌های پشتی یخچال نشانه دیگری است که می‌توان آن را به‌عنوان علائم هشدار دهنده اتمام یا نشتی گاز درنظر گرفت.

گرم شدن مواد غذایی در یخچال

ما به‌منظور حفظ و نگهداری از مواد غذایی آن‌ها را درون یخچال قرار می‌دهیم اما اگر دمای مواد غذایی داخل یخچال تفاوت چندانی با بیرون از یخچال نداشته باشد و سرعت فساد آن‌ها بالاتر باشد، نشان‌دهنده این است که یخچال خوب خنک نمی‌کند و ممکن است گاز آن ایراد پیدا کرده باشد.

قیمت شارژ یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعیین هزینه شارژ گاز یخچال فریزر کار چندان راحتی نیست زیرا معمولا این خدمات به‌صورت توافقی و براساس حجم تعمیرات مورد نیاز تعیین می‌شود. ممکن است در کنار شارژ گاز یخچال نیاز به گرفتگی نشتی، شستشو یا تعویض فیلتر درایر هم باشد که هزینه آن‌ها جداگانه محاسبه خواهد شد. نوسان قیمت‌ها عامل دیگری است که تعیین دستمزد شارژ انواع یخچال را دشوارتر می‌کند. به‌طورکلی قیمت شارژ یخچال به همراه هزینه گاز از یک میلیون تومان بالاتر است و ممکن است هزینه ایاب ذهاب یا در برخی موارد هزینه کارشناسی به آن اضافه شود.

زمان مورد نیاز برای تعمیر و شارژ مجدد گاز یخچال فریزر

شارژ مجدد و پر کردن گاز خالی شده یخچال زمان زیادی طول نمی‌کشد؛ چیزی در حدود 30 دقیقه زمان مورد نیاز برای شارژ گاز یخچال فریزر و جنرال الکتریک است. هرچند بنا به تشخیص تکنسین مربوطه ممکن است مدت زمان بیشتری برای فشارسنجی و بررسی وضعیت یخچال گذاشته شود.

از طریق فشار مبرد نیز می‌توان شارژ مجدد گاز یخچال را انجام داد؛ باتوجه به زیر صفر بودن یخچال‌های خانگی، ابتدا میزان دما و فشار را اندازه گرفته و سپس شارژ مجدد گاز انجام می‌شود. روش برگشت اواپراتور روشی است که در آن بدون اندازه‌گیری، گاز به میزانی وارد می‌شود که 10 الی 15 سانی‌متر اولیه از خط برگشت میعان ببندد. به‌طورکلی بین هر ورودی گاز، بهتر است اندکی صبر کنید تا یخچال کار کند و گاز ته‌نشین شود. پس از بررسی فشار ممکن است نیاز به تزریق گاز بیشتری داخل یخچال و فریزر وجود داشته باشد.

منبع: bahalmag.ir

خروج از نسخه موبایل