نماد سایت مجله آنلاین

معرفی تلفن یالینک T31 – یک تلفن تحت شبکه ارزان

معرفی تلفن یالینک T31 یک تلفن تحت شبکه ارزان

امروزه اکثر شرکت‌های تجاری برای انجام مکاتبات و مکالمه‌های خود نیازمند یک تلفن با کیفیت بالا هستند.  این تلفن باید کیفیت صدای بالایی داشته باشد ‌و علاوه بر این بتوان نیاز‌های روزمره کارکنان شرکت را برآورده کند.

شرکت Yealink محصول جدیدی ارائه داده است که با نام  لینک T31 شناخته می‌شود. این تلفن می‌تواند به طور همزمان از ۲ خط مختلف پشتیبانی کند.

این مقاله را به معرفی تلفن جدید با مدل T31 اختصاص دادیم. در ادامه قصد داریم بیشتر راجع‌به ویژگی‌ها و امکانات این لینک صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های لینک T31

این IP  شیک و کاربردی جدیدا به بازار معرفی شده است. این مدل  دارای نور پس زمینه خوبی است و ابعاد LCD   نیز 132×64 پیکسل می‌باشد. از دیگر مزایای این مدل می‌توان به کنفرانس ۵ طرفه، پشتیبانی از حساب‌های مختلف VoIP، امکان قرار گرفتن تلفن در چند زاویه متفاوت و‌ موارد دیگر اشاره کرد. تمام این ویژگی‌های منحصر به فرد باعث شده‌اند که این مدل، به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین تلفن‌های موجود بازار تبدیل شود.

در مدل  SIP T31P   و SIP T31G ویژگی‌ای به نام POE وجود دارد درواقع، در این مدل‌ها می‌توان بدون استفاده از تجهیزات پیچیده این گزینه را فعال کرد‌. این قابلیت در تغییر سرعت اینترنت گوشی نیز نقش دارد و باعث افزایش سرعت آن می‌شود.

 طراحی مدل SIP T31P ساده است اما با این وجود، مدل کلاسیک آن زیبایی‌اش را دوچندان کرده و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار می‌باشد.

در لینک T31 این امکان فراهم شده است که بتوان تا ۱۰۰۰ مخاطب را روی دفترچه تلفن قابل حمل گوشی ذخیره کرد. LDAP)، XML) که این حجم حافظه نسبت به مدل‌های قدیمی ارتقا یافته و بیشتر شده است.

خرید تلفن T31

آوای نوید فروشنده رسمی و منتخب تلفن تحت شبکه یالینک T31  بوده و در تلاش است که با بهره گیری از مواد با کیفیت بالا و تولید یک تلفن همه فن حریف نظر خریداران را جلب کند. خوشبختانه در این زمینه هم موفق بوده و محبوبیت تلفن یالینک  در میان خریداران زیاد است. برای خرید تلفن T31 یالینک بر روی لینک کلیک کنید

وقتی خریدار برای اولین بار این مدل را در دست می‌گیرد، متوجه کیفیت بالای صفحه نمایش خواهد شد. همچنین دکمه‌های مختلفی در روی دستگاه قرار گرفته است که با فشردن هرکدام می‌توان عملیاتی را انجام داد یا حالتی را غیر فعال کرد.

بر روی تلفن یالینک دکمه‌هایی مثل Mute، Headset، free Speakerphon، Hands، Messageو موارد دیگر وجود دارند که هرکدام کار مخصوصی را انجام می‌دهند.

شایان ذکر است که گوشی مدل T31 از یک ویژگی منحصر به فرد دیگر برخوردار است که نظر اکثر خریداران را جلب می‌کند. در این مدل این امکان فراهم شده است که بتوان صدای فرد مورد نظر را نیز ضبط کرد و در فرصتی دیگر دوباره گوش داد.

قابلیت‌های منحصر به فرد گوشی یا لینک  T31 چیست؟

 جدیدا تراشه قدرتمندی ارائه شده است که با  لینک مدل T31 شناخته ‌می‌شود. می‌توان از ماشین حساب این مدل استفاده کرد و تمام محاسبات پیچیده و کار‌های پیشرفته را توسط آن انجام داد.

 مدل T31 برای برقراری ارتباط‌‌های بین‌المللی و تجاری مناسب است و می‌تواند خدمات گسترده‌ای برای این منظور ارائه دهد. این تلفن می‌تواند نویز‌‌های اضافی را تا حد زیادی کاهش دهد.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل، کیفیت صدای بالا و بدون هرگونه صدای اضافی، فیلتر نور هوشمند و امکان مکالمات روان است. در طول مدت گفت‌ و گو حواس شخص پرت نخواهد شد و می‌تواند با آسودگی به مکالمه خود با فرد مقابل ادامه دهد.

می‌توان هزینه‌های مربوط به گوشی را تا حد زیادی کاهش داد. این کار با نصب یک سیستم عامل یکپارچه امکان‌پذیر است‌. سیستم عامل لینک T31 تحت عنوان  Yealink Device Management، شناخته می‌شود و می‌توان به واسطه دو ویژگی قابلیت اطمینان و ادغام برای سیستم عامل، گوشی را به راحتی مدیریت کرد.

 گوشی یا لینک مدل T31 دارای دو پورت اترنت، یک پورت گوشی، و یک پورت هدست است و به صورت کاملا کلاسیک طراحی شده است. پایه تلفن دو زاویه قابل تنظیم دارد و در صورت تمایل می‌توانید آن را بر روی دیوار هم نصب کنید.

از قابلیت‌ها و امکانات دیگر این مدل می‌توان به DND، امکان برقراری تماس اضطراری، امکان پاسخ خودکار به تماس، قابلیت انتقال تماس، انتظار تماس و موارد دیگر اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

قابلیت‌های این تلفن خیلی بالاست. آن‌قدر امکانات متعدد در این گوشی وجود دارد که حتی اگر دارای معایبی نیز باشد، اصلا به چشم نمی‌آیند.

سیستم عامل یکپارچه مدل T31 و صفحه نمایش با کیفیت آن می.تواند نظر اکثر خریداران را به خود جلب کند.

علاوه بر این‌ها، بلندگوی HD، اسپیکر دو قسمتی، پشتیبانی از ۲ اکانت SIP  ، امکان تماس و دفترچه تلفن  XML  که به آن دفترچه تلفن از راه دور می‌گویند، از دیگر ویژگی‌های گوشی یا لینک T31  است. اگر قصد خرید یک گوشی با کیفیت را دارید،   این مدل را تهیه کنید. زیرا به دلیل مزایای زیادی که دارد، حتما نیاز شما را برآورده می‌کند. برای خرید انواع تلفن تحت شبکه یالینک با مجموعه آوای نوید در تماس باشید. آوای نوید اولین نماینده رسمی 3cx در ایران می باشد.

امیدواریم توانسته باشید پاسخ سوالات خود را از طریق این مقاله به دست بیاورید.

خروج از نسخه موبایل