نماد سایت مجله آنلاین

بهترین دوربین‌های کانن در سال ۲۰۲۲

بهترین دوربین کانن در سال 2022 : دوربین‌های DSLR، دوربین‌های بدون آینه کانن

چه دوربین کانن برای شما بهتره؟ یک دوربین بدون آینه یا DSLR ، ما برای هر بودجه‌ای گزینه‌هایی داریم. بهترین دوربین کانن کدام است؟ کانن به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دوربین در جهان، کیت‌هایی را برای هر نوع عکاسی در هر رده‌بندی با هر نوع قیمتی، از تجهیزات مقرون‌به‌صرفه تا محصولات حرفه‌ای ممتاز، می‌سازد. بنابراین این مقاله را در نمایندگی رسمی کانن تهیه کردم تا کمک کنم بهترین دوربین کانن را تهیه کنید ، خواه یک دوربین عکاسی ساده، یک دوربین DSLR قابل اعتماد، یک دوربین تولید محتوای جمع‌وجور یا یک دوربین بدون آینه مدرن من راهنما را بر این اساس تقسیم کردم تا به شما کمک کند.

Canon EOS 250D : DSLR برای تازه واردان و دانشجویان عکاسی انتخاب خوبی است، در حالی که Canon EOS M50 Mark II دوربین‌های بدون آینه سری M برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا عالی است.

در سری R بدون آینه، Canon EOS R10 و Canon EOS R7 برای مبتدیان ایده آل است.

Canon EOS RP برای علاقه مندان و حیات وحش بسیار عالی است

Canon EOS R5 یک انتخاب عالی برای ارتقاء عکاسی فول فریم است و اکنون Canon EOS R5 C قدرت ویدیوهای 8K را با Canon EOS R3 آزاد می کنددستگاه فیلمبرداری نهایی برای حرفه ای ها است. Canon EOS R6 Mark II جدیددر همین حال، به تازگی کتاب قوانین سرعت را با عکاسی پیاپی 40 فریم در ثانیه بازنویسی کرده است!

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام دوربین را می خواهید تهیه کنید، نکات و راهنماهای مفید زیادی در مورد استفاده از آن در PhotoPlus: The Canon Magazine خواهید یافت، یک نشریه ماهانه که شامل عکاسان حرفه ای و کارشناسان Canon EOS می شود. اما در حال حاضر، در اینجا بهترین دوربین های کانن در هر دسته وجود دارد…

بهترین دوربین کانن در سال 2022

چرا می‌توانید به دوربینو اعتماد کنید کارشناسان ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانن بهترین پیشنهاد را به شما بدهند.

دوربین های DSLR کانن

اگرچه بسیاری از مردم به شما خواهند گفت که دوربین‌های DSLR قدیمی، سنگین و متعلق به گذشته هستند – و در مقابل دوربین‌های بدون آینه آینده هستند – ما فکر می‌کنیم که دوربین‌های DSLR هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارند، از جمله بدنه‌های محکم و خوش دست، منظره یاب اپتیکال شفاف، عمر باتری عالی. و ارزش خرید بالا دوربین‌های DSLR کانن به دوربین‌های APS-C برای مبتدیان و علاقه‌مندان، و دوربین‌های فول فریم پیشرفته‌تر برای متخصصان و افراد حرفه‌ای تقسیم می‌شوند – و ما از هر کدام دو مورد را انتخاب کرده‌ایم. راهنمای ما در مورد بهترین دوربین های DSLR را بخوانید اگر از طرفداران DSLR هستید اما نمی دانید کدام برند را بخرید.

دوربین کانن Canon EOS 90D

درخشان برای علاقه مندان، EOS 90D هم قدرتمند و هم همه کاره است

Canon EOS 90D یک دوربین APS-C خیره کننده است که با قیمتی فوق العاده در دسترس است. این دوربین بالاترین وضوح 32.5 مگاپیکسل را با نرخ فریم پرسرعت 10 فریم در ثانیه ترکیب می‌کند و همچنین ویدیوهای 4K  بدون برش را مدیریت می‌کند هندلینگ و ارگونومی آن عالی است و به ما یادآوری می کند که چرا عکاسی با دوربین DSLR چنین تجربه لمسی لذت بخشی است.

EOS 90D با قیمتی مناسب برای علاقه مندان در دسترس است – بدون ذکر این واقعیت که شما یک منظره یاب اپتیکال دارید، که هنوز هم بسیاری از مردم آن را به منظره یاب الکترونیکی در دوربین های بدون آینه ترجیح می دهند. اگر کانن به تولید مدل هایی به این خوبی ادامه دهد، شایعات مرگ دوربین DSLR بسیار اغراق آمیز خواهد بود.

دلایل خرید

+قیمت فوق العاده

+صفحه نمایش لمسی کاملاً متحرک

+ خوش دست بودن

دوربین کانن Canon EOS 250D

EOS 250کوچک و ساده برای شروع است، اما پر از ویژگی ها

آیا بهترین دوربین کانن برای مبتدیان است که می توانید در حال حاضر بخرید؟ سنسور رده بالای APS-C کانن با رزولوشن 24.1 مگاپیکسل کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد و تصویربرداری زنده با صفحه LCD آنقدر آسان و شهودی با فوکوس خودکار خوب است که در واقع می گوییم این یکی از موارد است. فقط دوربین‌های DSLR که در آن عکس‌برداری با صفحه نمایش به آسانی دوربین‌های بدون آینه است. کانن همچنین دارای ویدیوهای 4K است که در SL2 قبلی وجود نداشت و در بدنه DSLR با طراحی ارگونومیک که یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های موجود در بازار است، قرار گرفته است.

دلایل خرید

+یک DSLR سبک وزن و  مقرون بصرفه

+عکسبرداری با نمای زنده عالی

+فیلمبرداری 4k

دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II

یک ورود مقرون به صرفه به عکاسی فول فریم، و همچنین دارای ویژگی‌های پر

EOS 6D Mark II ارزان‌ترین دوربین DSLR فول فریم کانن و گام بعدی نسبت به EOS 90D است. ممکن است مقرون به صرفه باشد، اما از اولین پیشنهاد فاصله زیادی دارد. مزیت سنسور فول فریم این است که مگاپیکسل بیشتری دریافت می کنید و پیکسل ها بزرگتر هستند و می توانند نور بیشتری را جذب کنند. سنسور 26 مگاپیکسلی در EOS 6D Mark II یک مزیت مفید نسبت به دوربین های 24 مگاپیکسلی ارائه می دهد، زیرا دارای سیستم AF قدرتمند 45 نقطه ای برای عکاسی با منظره یاب و Dual Pixel CMOS AF کانن برای عکاسی با نمای زنده و همچنین یک سیستم خوب و مناسب است.

سرعت عکاسی پیاپی 6.5 فریم بر ثانیه چیزی که ما واقعاً دوست داریم هندلینگ و چیدمان کنترلی ساده و صفحه نمایش عقب کاملاً مفصلی است. اگر می توانید هزینه اضافی را نسبت به فرمت APS-C EOS 90Dدر بالا بپردازید، EOS 6D Mark II بهترین توصیه ما به عنوان بهترین دوربین کانن برای علاقه مندان خواهد بود.

دلایل خرید

+صفحه نمایش لمسی کاملاً متحرک

+تازه کار اما قدرتمند هم هست

دوربین کانن Canon EOS 5D Mark IV

این دوربینی است که متخصصان بیشماری از آن به عنوان ابزار اصلی روزمره خود استفاده می کنند

در حالی که مدل‌های بدون آینه EOS R در بخش بعدی موج جدیدی از عکس‌ها و ویژگی‌های ویدیویی را ارائه می‌کنند، طراحی DSLR همچنان مزایای زیادی دارد – از جمله منظره یاب اپتیکال بدون تاخیر، هندلینگ بهتر با لنزهای بزرگ‌تر و عمر باتری بسیار بهتر. حرفه ای ها مدت هاست که Canon EOS 5D Mark IV را به عنوان یک دوربین قوی و همه کاره پذیرفته اند و ما معتقدیم که حتی برای فیلمبرداری صحنه های نمایش تلویزیونی موفق The Mandalorian از آن استفاده شده است

در حالی که برخی پیش بینی می کنند که این پایان خط برای EOS 5D است سری DSLR، 5D Mark IV احتمالا یکی از بهترین دوربین ها برای حرفه ای ها خواهد بود برای مدتی آینده این یک دوربین تخصصی نیست که برای رعایت ژانر خاصی از عکاسی طراحی شده است، بلکه یک دوربین همه جانبه قوی است که می تواند تقریباً به هر کاری دست بزند. سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه‌ای سریع و قدرتمند است و فناوری Dual Pixel CMOS AF کانن باعث می‌شود AF با نمای زنده سریع و سریع باشد. رزولوشن 30.4 مگاپیکسلی بالاترین کیفیت نیست، اما تعادلی بین رزولوشن و عملکرد کم نور و نویز کم ایجاد می کند.

دلایل خرید

+سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای عالی

+سنسور 30.4 مگاپیکسلی

+ عملکرد کم نور و نویز کم

+ فناوری Dual Pixel CMOS AF

بدون آینه کانن

کانن اکنون دوربین‌های بدون آینه را در دو محدوده تولید می‌کند: EOS R و EOS M. اما این بار از پایه‌های لنز متفاوتی استفاده می‌کنند و کاربران بسیار متفاوتی را هدف قرار می‌دهند. دوربین های کوچکتر APS-C EOS M برای علاقه مندان غیرحرفه ای و مبتدیان هستند (اگرچه برای وبلاگ نویسان و وبلاگ نویسان نیز جذاب هستند). مدل‌های جدیدتر EOS R از یک پایه لنز RF جدید استفاده می‌کنند و از بدنه‌های فول فریم برای علاقه‌مندان تا حرفه‌ای‌ها و همچنین دوربین‌های APS-C برای کاربران جدید و فارغ‌التحصیل تشکیل می‌شوند. البته کانن تنها شرکتی نیست که دوربین‌های بدون آینه تولید می‌کند .

دوربین کانن Canon EOS R7

یک کلاسیک فوری، با بهترین دوربین APS-C Canon آشنا شوید

Canon EOS R7 نه تنها بهترین دوربین APS-C سازنده تا به امروز است، بلکه ممکن است بهترین دوربین APS-C در دوره بازار باشد.. هم از نظر مکانیکی و هم از نظر الکترونیکی بسیار سریع است، وضوح آن جزئیات باشکوه و همچنین فرصتی برای برش عکس‌های شما ارائه می‌دهد، و ضریب برش 1.6 برابری لنزهای شما را برای عکاسی از سوژه‌های دور طولانی‌تر می‌کند.

بازی‌های زیادی در فایل‌ها وجود دارد که به شما فرصت زیادی برای تولید پست می‌دهد، و کیفیت ویدیو در هر دو کیفیت 4K واضح و واضح است (چه 4K 60p یا 7K 4K 30p با عملکرد فوکوس خودکار مستقیماً خارج از R3 / R5 / R6 که شما را ناامید نمی کند. علاوه بر آن، هم خط جدید لنزهای RF-S (اختصاصی APS-C) و هم اپتیک های RF فول فریم موجود را می پذیرد. یک جوی استیک را که کاملاً مفصل بندی می کند، به کار ببرید. صفحه نمایش لمسی و کارت حافظه دوگانه، و این یکی از بهترین دوربین های کانن است.

دلایل خرید

+عکسبرداری متوالی 15 فریم بر ثانیه / 30 فریم در ثانیه

+سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C با جزئیات

+4K 60p یا 7K بیش از نمونه 4K 30p

دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II

دوربین بدون آینه میان رده کانن بهترین خرید برای مبتدیان است

از نظر ظاهری، این یک ارتقای متوسط ​​نسبت به Canon EOS M50 اصلی است(در برگه جدید باز می شود)، اما موارد اضافه شده باعث می شود که ارزش آن را نسبت به نسخه قبلی خود انتخاب کنید. اینها شامل فوکوس خودکار بهبود یافته (همراه با تشخیص چشم در عکس‌ها و فیلم‌برداری)، همراه با مزایای بزرگ برای فیلم‌برداران به شکل خروجی HDMI تمیز، ضبط ویدیوی عمودی و امکان پخش مستقیم مستقیم به YouTube است.

متأسفانه، در حالی که یک دوربین 1080p عالی است، اما برای 4K گزینه ضعیفی است – که Dual Pixel AF را از دست می دهد (با تشخیص کنتراست چوبی باقی می ماند) و برش 1.6 برابری را تجربه می کند. با این حال، بسیاری از فناوری های دیگر را در بدنه جمع و جور خود گنجانده است، از جمله سنسور عالی 24.1 مگاپیکسلی، عکاسی 10 فریم در ثانیه، و این واقعیت که دارای منظره یاب است (که بسیاری از دوربین های بدون آینه با قیمت مشابه فاقد آن هستند). این یک دوربین زیبا و آسان برای استفاده است که واقعاً همه کاره است و یک جایگزین عالی بدون آینه برای Canon Rebel SL3/EOS 250D است.

دلایل خرید

+منظره یاب الکترونیکی داخلی

+صفحه نمایش لمسی با بیان خوب

دوربین کانن Canon EOS RP

دوربین های فول فریم خیلی ارزان تر یا جذاب تر از این نیستند

EOS RP دومین دوربین بدون آینه فول فریم کانن بود و کوچکتر، سبکتر و بسیار ارزانتر از سایر دوربینها است. این به گونه ای طراحی شده است که یک نقطه ورود جمع و جور، مقرون به صرفه و آسان برای ورود به سیستم بدون آینه فول فریم کانن باشد و به خوبی موفق شده است. ابعاد کوچک آن به این معنی است که گاهی اوقات می‌تواند با لنزهای بزرگ‌تر تعادل بیش از حد را احساس کند، و حالت ویدیوی 4K با برخی احتیاط‌ها همراه است – فریم تصویر با ضریب 1.6 کاهش می‌یابد و نمی‌توانید از سیستم سریع Dual Pixel CMOS AF کانن استفاده کنید، مگر اینکه شما رزولوشن را به فول اچ دی بریزید.

از طرفی، تصاویر واضح و واضح هستند، صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت یک مزیت واقعی هم برای عکس‌ها و هم برای ویدیو است، و گنجاندن آداپتور لنز EF به این معنی است که می‌توانید از لنزهای DSLR موجود Canon در کنار لنز RF جدید اما رو به رشد استفاده کنید. سیستم. چه دوربین عالی! آیا این بهترین دوربین کانن برای علاقه مندان است؟ ما فکر می‌کنیم دوربین DSLR EOS 6D Mark II دقیقاً در همین بالاست.

دلایل خرید

+اندازه، وزن و کم هزینه

+صفحه نمایش کاملا متحرک

دوربین کانن Canon EOS R6 Mark II

یکی از بهترین دوربین های همه کاره موجود، با AF پیشرو در کلاس

EOS R6 Mark II مدل علاقه مندان جدی سری EOS R است که جای EOS R کمی درهم و برهم را می گیرد و برای کسانی که نیازی به فناوری و رزولوشن پیشرو EOS R5 ندارند (اطلاعات بیشتر در زیر ). Canon EOS R6 اصلی به نفع این مدل جدید متوقف شده است، اما این بدان معنی است که بهترین Canon EOS R6 عرضه می شود بهتر از هر زمان دیگری هستند، اگر از وضوح 20.1 مگاپیکسلی کمتر و انفجارهای 20 فریم بر ثانیه “آهسته تر” برایتان مهم نیست، آن را به یک دوربین بسیار جذاب تبدیل می کند.

ترکیبی از قابلیت‌های سرعت، ویدیو و نور کم R6 Mark II به آن جذابیت حرفه‌ای نیز می‌دهد. چیزی که در اینجا به دست می آورید، حداکثر سرعت عکسبرداری 40 فریم در ثانیه، Dual Pixel AF II شگفت انگیز Canon با یادگیری عمیق، ویدئو تا 6K RAW و سنسور تصویر 24.2 مگاپیکسلی با محدوده ISO استاندارد 100-102400 است که تا 50- قابل ارتقا است. 204800. وقتی این را با معرفی سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره Canon که تا 8 استاپ جبران موثر را ارائه می‌کند، ترکیب کنید، این یک دوربین در نور کم با قابلیت جدی است. هنوز هم بسیار گران است، نسبتاً جدید و همه چیز است، اما EOS R6 Mark II یک دستگاه همه کاره با قابلیت شگفت انگیز است.

دلایل خرید

+فوکوس خودکار شگفت انگیز

+عکسبرداری پشت سر هم 40 فریم بر ثانیه

+بدون برش 4K 60p

دوربین کانن Canon EOS R5

فناوری نسل بعدی EOS R5 آن را به یک دوربین برجسته تبدیل کرده است

EOS R5 یک بمب فناوری است. این دوربین بدون آینه پرچمدار جدید کانن است و در نگاه اول به نظر می رسد که سعی می کند هر بخش از بازار را به یکباره در بر بگیرد. این یک سنسور جدید 45 مگاپیکسلی دارد که به لطف فیلتر پایین گذر جدید و همچنین سیستم فوکوس خودکار پیشرو در کلاس EOS-1D X Mark III، با 5940 نقطه فوکوس خودکار برای عکاسی و عکاسی، تصاویری با جزئیات باورنکردنی تولید می کند. 4500 برای ویدیو.

 در واقع، مشخصات ویدیویی EOS R5 چیزی کمتر از نسل بعدی نیست. ویدئوی 8K خام داخلی تا 29.97 فریم بر ثانیه در Canon Log 4:2:2 12 بیتی یا HDR PQ (هر دو H.265) در UHD و DCI – این عملکرد با کیفیت سینمایی است. اما مطمئناً یک موضوع وجود دارد. احتمالاً در مورد محدودیت های ضبط بسیار شیب دار شنیده اید(در برگه جدید باز می شود)که هنگام عکاسی 8K و 4K باعث رنج EOS R5 می شود. در حالی که سیستم عامل معرفی شده است(در برگه جدید باز می شود)برای کاهش این ضربه، شکی وجود ندارد که این قطعاً یک نقطه ضعف برای EOS R5 به عنوان یک ابزار ویدئویی حرفه ای است.

دلایل خرید

+کیفیت تصویر باور نکردنی

+ویدیوی استثنایی 8K

دوربین کانن Canon EOS R3

بهترین انتخاب برای حرفه ای هایی که نیاز به فیلم و عکس با وضوح بالا دارند

Canon EOS R3 جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه بدون آینه کانن است که ویدیوی خام 6K، عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه و فوکوس خودکار کنترل چشمی را ارائه می دهد تا بتوانید با نگاه کردن به سوژه خود، یک نقطه کانونی قرار دهید. دارای بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته است که این واقعیت را جبران می‌کند که «فقط» ۲۴.۱ مگاپیکسل است. ممکن است این سنسور بالاترین رزولوشن نباشد، اما حداقل زمانی که صدها عکس را در حالت پشت سر هم می‌گیرید، اندازه فایل‌ها کوچک‌تر می‌شود و انتقال آن نسبت به زمانی که با چیزی شبیه به Sony A1 عکاسی می‌کردید، زمان کمتری می‌برد.(در برگه جدید باز می شود).

فیلم‌های ویدئویی 6K و 4K شفاف هستند و بهتر از همه به نظر نمی‌رسد که از مشکلات داغ شدن بیش از حد R5 و R6 رنج می‌برند. زمانی که R3 را به صورت دستی با آن انجام دادیم، به‌طور جدی تحت تأثیر قرار گرفتیم. این یک دوربین فوق سریع و بصری است که بیش از آن قادر به تولید تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا است.

دلایل خرید

+ویدیوی خام 6K

+عکاسی پیاپی 30 فریم بر ثانیه

+تیراندازی بدون خاموشی

چگونه دوربین ها را نهایی انتخاب کنم ؟

ما دوربین های DSLR و بدون آینه را هم در سناریوهای عکاسی در دنیای واقعی و هم در شرایط آزمایشگاهی با دقت کنترل شده آزمایش می کنیم. تست‌های آزمایشگاهی ما وضوح، محدوده دینامیکی و نسبت سیگنال به نویز را اندازه‌گیری می‌کنند. وضوح با استفاده از نمودارهای وضوح ISO اندازه گیری می شود، محدوده دینامیکی با استفاده از تجهیزات تست DxO Analyzer و DxO Analyzer نیز برای تجزیه و تحلیل نویز در محدوده ISO دوربین استفاده می شود. ما از هر دو آزمایش در دنیای واقعی و نتایج آزمایشگاهی برای اطلاع از نظرات خود در راهنمای خرید استفاده می کنیم.

اگر در حرفه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به فعالیت هستید قطعاً برای این که بتوانید عکس های حرفه ای و بی نظیر خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید نیاز به دوربین‌های باکیفیت و مجهز برای عکاسی و فیلمبرداری دارید. اگر میخواهید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهپاد فیلمبرداری، گیمبال دوربین،گیمبال موبایل و هر نوع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید با ما تماس بگرید.

منبع:ترفندهای طلایی خرید دوربین دست دوم

خروج از نسخه موبایل