نماد سایت مجله آنلاین

سران سه‌قوه در اینستاگرام چکار می‌کنند؟

سران سه‌قوه در اینستاگرام چکار می‌کنند؟

بیش از صد روز از فیلتر کردن اینستاگرام در ایران می‌گذرد. و سران قوا در شبکه های اجتماعی چه می‌کنند.

ايسنا پلاس: در فضای مجازی این سوال مطرح است که چرا در شرایطی است که با یک فیلترینگ راحت و سخت، رئیس دولت در این شرایط از اینستاگرام تیک آبی دریافت کند؟

نمایندگان مجلس و سیستم‌های دولتی در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال دارند؛ از توییتر همیشه فیلتر می‌شوند تا اینستاگرام که هم فیلتر می‌شود و هم خیلی وقت‌ها به صورت آزاد از آن استفاده می‌کنند. یکی از کاربران در دسترسی به وضعیت خصوصی به شبکه‌های اجتماعی می‌گوید: «نمایندگان در حال حاضر امکان ورود بدون فیلتر به شبکه‌های اجتماعی را دارند اما این امکان را دارند که به شبکه‌های اجتماعی محدود شوند و همه افراد از این امکان برخوردار باشند. استفاده نکردند.» او در پاسخ به این سوال که تا پیش از این از اختلالات اخیر چگونه در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد؛ می‌گوید: «از مجلس ابتدایی چند وقت پیش ما هم با مشکل فیلتر توییتر روبرویم و من هم مانند بقیه بودیم. فیلترشکن‌های رایگانی که در استفاده از آن استفاده می‌شود تا بتوانم در توییتر صور داشته باشم.»

اما به نظر می‌رسد وضعیت برای سران قوا اندکی متفاوت است و آنها در این ایام رویه دیگری در پیش گرفته‌اند. که مسئل یت و ید ی ین ر ر د. م ه فع سر سه صد صد صد صد صد صد صد صد صد صد صد صد صد صد هزار صدم

سید ابراهیم و تیک آبی پرحاشیه

تیک آبی به معنای اصالت داشتن یک صفحه در اینستاگرام است و دریافت آن رویال خاص خودش را دارد. که شما به یک صفحه و واقعی بودن آن اعتماد کنید.دولتی ها هم همین مسئله را برای گرفتن تیک آبی می‌دانند چون معتقدند این تیک آبی می‌تواند جلوی انتشار پست در صفحات جعلی را بگیرد و مخاطبین فریب دیگر صفحات فرعی را نمی‌خورند.

حالا خبر پر حاشیه این روزها این است که صفحه سید ابراهیم رئیسی با بیش از 2.8 میلیون نفر دنبال کننده این تیک آبی رنگ را دریافت کرده است. رئیس‌جمهور آبی رئیس جمهور مطرح شده بود؛ گفت: «با توجه به صفحات متعدد منسوب به رئیس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی خارجی و انتساب مطالب مخدوش، انجام می‌شود به منظور تشخیص اصالتاً برای کاربران از ماهها قبل انجام می‌شود که یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داده می‌شود. .» تصویری هم که این صفحه از ایمیل به اینستاگرام منتشر می کند نشان می دهد ادمین این صفحه تیرماه درخواست تیک آبی را داده است که این درخواست را در روزهایی آغاز کرده است که رئیسی تقریباً بعد از اختلال در فعالیت های دیگر در اینستاگرام و فعلا آن را نشان می دهد. به حالت نیمه تعطیل دراورده تا ببینیم در روسه آتی آتی آیا مشکل اینساگرام حل می شود یا این صفحات بلاالت.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای w صفحه ۲۰۰ هسارتایی

غلامحسین محسنی اژه‌ای هم‌اکنون رئیس قوه قضائیه و عضو تشخیص مصلحت نظام است. صفحه اینستاگرام اژه‌ای که در حال حاضر ۲۴۳ هزار دنبال‌کننده دارد، تا امروز فراز و فرودهای زیادی دارد. قض در تقریب پس از ز ر دست یافتن به پست پست د ک ت انتشار مردم مردم شند ب.

مرکز رسانه قوه قضاییه پس از تعلیق حساب اژه‌ای در اطلاعیه‌های اعلام کرد: «این صفحه آغاز به فعالیت‌ها کرد تا امکان برقراری ارتباط مستقیم با مردم شریف و فعالیت فضای مجازی و با استقبال بسیار کاربران روبرو باشد اما به‌طور رسمی اعلام نشد. »

ب ح چند ر مركز نه قض قض ع م كرد: «صفحه گر رئيس رئيس يه ييه ب قر قر قر قرص دسترسي به دستمزدها»» »ك ك ك ك ك جتم جتم

مرکز رسانه قوه قضائیه همچنین با اعلام ادامه حضور اژه‌های در شبکه‌های اجتماعی از دو سویه بودن ارتباط حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با مخاطبان و فعالان فضای مجازی خبر داده بود و اعلام کرد که قصد دارد، صفحات دیگری از رئیس قوه قضاییه در پلتفرم‌های مختلف را در اختیار بگیرد. مخاطبان معرفی کند.

در پاسخ به این پرسش باید گفت که آخرین پست اینستاگرامی صفحه منصوب به غلامحسین محسنی اژه‌های مربوط به ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ مصادف با ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ بوده است و می‌توانم بگویم که در ایامی که دسترسی دارد. مردم به اینستاگرام مختل شده، ادمین صفحه رئیس قوه قائتی در این صفحه وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف و یک صفحه تعلیف شده!

محمدباقر قالیباف تا همین چند وقت پیش در صفحه‌ای به آدرس mbghalibaf فعالیت‌های شدید و در پستی که در اینستاگرام منتشر می‌شود، توجه زیادی به شبکه‌های اجتماعی دارد. از آخرین پست‌های اینستاگرامی‌اش، بخشی از اظهارات خود در افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت را منتشر کرده و همچنین در پستی دیگر، بخشی از نطق پیش از دستور خود در مجلس با تیتر « اعتراض اصلاح خواهان به تغییر تصمیم می‌شود» را منتشر کرد. بود.

صفحه قالیباف دیگر روسای قوا از چندی قبل آبی آبی داشت و به اصطلاح مورد تایید اینستاگرام بود ولی با وجود این صفحه اوایل آبان ماه امسال توسط اینستاگرام تعلیق شد. رئیس مجلس به همان صفحه توییتر و کانال تلگرامی محدود شده است.

خروج از نسخه موبایل