نماد سایت مجله آنلاین

خرید لوازم یدکی ام وی ام x55 به صورت اورجینال از واردکننده

شرکت خودروسازی چری از مشهور ترین شرکت های خودروسازی در کشور چین است. در ایرن برخی از تولید شده های شرکت چری، با عنوان MVM به فروش می رسند.

ام وی ام x55 یکی از کراوس اوورهای چری است که در بازار ایران توسط مدیران خودرو عرضه می شود.

مدیران تیم به عنوان عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی ام وی ام x55 در ابتدای این مقاله به بررسی این خودرو خواهد پرداخت و سپس در ادامه مقاله به معرفی بهترین فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام x55 خواهد پرداخت. اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید، خواهید توانست برای خرید لوازم یدکی ام وی ام x55 تصمیم بهتری بگیرید.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت لوازم یدکی ام وی ام و یا دریافت مشاوره می توانید با شماره درج شده در سایت مدیران تیم تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با ام وی ام X55

چری تیگو 5x را می‌توان نسخه عمومی چری بتا کانسپت 2014 دانست. خودروی فوق در نیمه دوم سال 2017 میلادی در چین به بازار خودرو معرفی شد. این خودرو در ‌واقع چیزی بین ساب‌‌کامپکت X22 و کامپکت X33 است. از نظر ظاهری نیز، ام وی ام X55 همان نسخه اسپرت شده خودروی چری تیگو 5 است. این خودرو در سال 1398 با دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت در سبد محصولات مدیران خودرو قرار گرفت. گفتنی است که در تیپ اکسلنت اسپرت، رنگ سقف و ستون‌ خودرو متفاوت از تیپ معمولی است. در ویدیو زیر که توسط کارشناسان همراه مکانیک تهیه شده است می‌توانید معایب mvm x55 را مشاهده کنید.

در سال 2018 کارخانه COAO آناپولیس بزریل، خودروی یاد‌شده را تحت عنوان چری تیگو 4 به بازار آمریکای جنوبی عرضه کرد. همچنین X55 در مارس 2020 میلادی، در ایتالیا با نام دی آر 5 توسط شرکت دی آر اتومبیل به بازار عرضه شد. به دلایلی که جلوتر به آن‌ها اشاره می‌شود، خودروی فوق در قاره اروپا با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو نیست.

مشخصات فنی و امکانات MVM X55

برای بررسی دقیق معایب ام وی ام X55، بهتر است با مشخصات فنی آن آشنا شویم. چری تیگو 5x از موتور 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتری مجهز به توروبوشارژر استفاده می‌کند که قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و گشتاور ماکسیمم 210 نیوتن متر است. گیربکس این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه یا DCT است. موتور و گیربکس این خودرو کاملا مشابه با تیگو 7 است اما در بازار برخی کشورهای دیگر موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس CVT مشابه با مدل ایکس 33 هم قابل انتخاب است. ایکس 55 با چنین مشخصات فنی و وزن 1360 کیلویی شتاب صفر تا صدی برابر با 10.9 ثانیه دارد. خب آفرین، پیشرفت خوبی برای ام وی ام-چری! اما هنوز هم کافی نیست، چرا که وقتی نگاهی به برخی از خودروهای حاضر در رده قیمتی این خودرو می‌اندازیم می‌بینیم X55 چندان هم چابک نیست.

کراس‌اوور کامپکت 5x چری دارای امکاناتی مانند سیستم کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، دو حالت رانندگی، سنسور فشار باد لاستیک ها، سیستم ترمزی کامل، ترمز پارک برقی، تنظیمات برقی صندلی راننده، مچ بند-ریموت هوشمند و… است. در کشورهای دیگر، این خودرو می‌تواند مجهز به سقف پانوراما هم باشد اما مدیران خودرو به سانروف ارزان‌تر اکتفا کرده است.

بنابراین در بخش قابلیت های فنی و امکانات رفاهی، می‌توان ایکس 55 را نسبت به دیگر محصولات خانواده سری ایکس برتر دانست اما با قیمتی بالاتر و هزینه نگهداری بالاتر به دلیل موتور مجهز به توربوشارژر. ولی همچنان ایکس 55 ایرادات دیگری هم دارد. حال بیایید ‌اصلی‌ترین معایب mvm x55 را بررسی کنیم. تشابه ظاهری با کراس‌اوورهای هم‌خانواده؛ X55 نوآوری خاصی در طراحی ندارد!

یکی از نکات مهمی که در سنجش طراحی خودرو به آن توجه می‌شود، نوآوری در طراحی است. با نگاه کلی به نمای جلویی ام وی ام X55 متوجه می‌شویم که این خودرو نسبت به کراس‌اوورهای قبلی هم ‌خانواده خود به خصوص ایکس 22، تغییرات قابل توجهی در طراحی نداشته است. با توجه به قیمت نسبتا بالای تعیین شده برای این خودرو نسبت به X22 و X33، عدم نوآوری چشمگیر در طراحی یک ضعف برای آن محسوب می‌شود.

شکل تکراری چراغ‌های جلو، عدم تغییر جدی در قسمت جلوپنجره و زه روی سپر، همگی باعث شده‌‎اند تا نمای جلویی این خودرو کاملا تکراری به نظر برسد. تلاش‌های جزئی صورت‌گرفته برای رفع ایرادهای طراحی نمای عقب خودرو، مانند تعویض چراغ و استفاده از نوارهای اتصال کرومی نیز نتوانسته مانع از عدم نوآوری در طراحی کلی خودرو شود. این چراغ‌های عقب که از کیا سورنتوهای 2014 الگوبرداری شده است و به طرح بوفالو معروف هستند دلیل یکی از نام گذاری‌های این خودرو به Cowin Showjet یا همان گاونشان است.

در طراحی داخلی اما، این خودرو خصوصا در بخش کنسول وسط و فضای داشبورد جلوی آن شباهت زیادی به تیگو 7 نسل جدید دارد. طراحی نامتقارن دریچه‌های تهویه نیز ما را تا حدودی به یاد میتسوبیشی اوتلندر می‌اندازد. البته در بخش متریال به کار رفته در ساخت داشبورد و بسیاری دیگر از بخش‌های کابین باید اعتراف کنیم که کیفیت بسیار مطلوب است و از پلاستیک خشک در کمتر نقطه‌ای از کابین خودرو استفاده شده است. در مجموع الگوبرداری‌های زیاد و عدم تغییر چشمگیر در طراحی، نشان ‌می‌دهد که چری زمان و هزینه زیادی را برای ساخت این خودرو صرف نکرده است. بنابراین با نگاه به هم‌خانواده‌ های قبلی، ضعف در طراحی را می‌توان یکی از معایب mvm x55 دانست.

ایمنی ضعیف در مقایسه با رقبا

X55 نیز مانند دو برادر دیگرش یعنی X22 و X33 نمره مناسبی در مقایسه با رقبا دریافت نمی‌کند. وجود شش کیسه هوا، امروزه ابزار ایمنی بسیار مهمی برای سرنشینان خودرو است. تعداد استاندارد 6 یا 7 عددی کیسه هوا در بعضی از خودروهای رقیب ایکس 55 دیده می‌شود. این خودرو که در اروپا و روسیه تحت عنوان چری تیگو 5x و تیگو 4 به فروش می‌رسند، دارای کیسه هوای 6 یا 7 عددی هستند. اما خودروی مونتاژی توسط مدیران خودرو، مجهز به تنها 4 کیسه هوا است.

ام وی ام X55 همانند اغلب برندهای هم وطن چینی خود، از سپردن خود به موسسه تست ایمنی خودرو Euro NCAP واهمه دارد. بنابراین فقط در تست ایمنی خودرو موسسه چینی C-Ncap شرکت کرده که در آن موسسه موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از 5 ستاره ممکن شده است که چندان قابل قبول نیست.

مدیران تیم عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی ام وی ام x55

مدیران تیم به منظور جلب رضایت مشتریان خود و کسب اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی ام وی ام x55 و تمامی خودروها می کند. ما با ارائه لوازم یدکی برندهای معتبر و با کیفیت انواع خودروهای سواری چینی از جمله جک، لیفان، ام وی ام، هایما ، اچ سی کراس ، فاو و با تکیه بر تجربه و دانشی که در زمینه تامین این لوازم داریم، به شما اطمنیان می دهیم که دریافت خدمات از ما تضمین بالاترین کیفیت و کم ترین هزینه ممکنه است.

برای دریافت مشاوره خرید از کافی است با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مدیران تیم واردکننده لوازم یدکی ام وی ام

خروج از نسخه موبایل