اقتصادی

استان سمنان ۱۱۰ شرکت دانش بنیان دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمدرضا هاشمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های دهه فجر شهرستان شاهرود به میزبانی سالن پورسینای علوم پزشکی شاهرود، ضمن بیان اینکه ارتقای بهره‌وری با کمک دانش بنیان‌ها در زمره اولویت‌های استان است، تاکید کرد: نشست‌های رفع موانع تولید دانش بنیان‌ها به صورت مستمر در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ۱۱۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد، افزود: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان که دغدغه خانوار نیز محسوب می‌شود، اهمیت دادن به دانش بنیان‌ها است.

استاندار سمنان همچنین فرآوری و جلوگیری از خام فروشی را خواستار شد و گفت: در طول یک سال گذشته ۲۱ معدن در استان توانسته‌اند عملیات فرآوری را به انجام برسانند تا بتوانیم از خام فروشی دوری کنیم.

هاشمی همچنین درباره مسکن ملی نیز، بیان کرد: ۱۰ هزار مسکن در سراسر استان در دست ساخت است و عملیات ساخت خانه‌ها و واگذاری مسکن‌ها تسریع نیز شده و شهرداری‌ها هم در صدور پروانه ساخت همراهی خوبی دارند.

به گزارش آنلاین، آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان ۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت متمرکز برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا