نماد سایت مجله آنلاین

ضد افتاب لافارر خوبه یا لانسون

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

یکی از بهترین انواع  ضد آفتاب بی رنگ لافارر برای پوست خشک و معمولی، انواع کرمی است که دارای مواد مخصوص ضد آفتاب هستند. این کرم‌ها با داشتن SPF یا فاکتور محافظت در برابر نور خورشید، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید و سرطان‌های ناشی از تابش آن محافظت می‌کند. داشتن پوست روشن، درخشان و شفاف یکی از بهترین روش‌های مراقبت از خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید است.برای خرید کرم ضد آفتاب کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Tinted حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، بخصوص در فصول سرد سال بسیار لازم است و بسیاری از افراد معتقدند بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، پوست آن‌ها تیره و زمخت می‌شود. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را جزو اولویت‌های خود قرار داده‌اند. بسیاری از خانم‌ها به دلیل اینکه پوستشان به‌اندازه کافی کرم‌های ضد آفتاب را جذب نمی‌کند، از ضد آفتاب‌های شیمیایی استفاده می‌کنند.

کرم ضد آفتاب پریم مدل Matex Tinted SPF50 حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی همچون اشعه ماورای بنفش خورشید یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مراقبت از پوست است. از همین رو بهتر است برای محافظت از پوست‌تان در برابر نور خورشید از کرم‌های ضد آفتاب کمک بگیرید. هر دو نوع کرم‌های ضدآفتاب باید از پوست در برابر UVA ( اشعه خورشید) UVB (اشعه‌ی ماورای بنفش) UVA (اشعه‌ی ماوراءبنفش)، UVA + (اشعه‌ی مادون قرمز) – به‌طور کلی اشعه‌ی ماوراء بنفش، نور سفید است که تقریبا از همه‌ی طیف‌های نوری می‌توان آن را دریافت کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی مای

مشخصات

اشعه‌های مادون قرمز را هم در رده‌های بعد از خورشید قرار می‌دهند. UVA + برای انسان مضر است و سرطان‌زا است. برای این منظور باید بدانید که چه مقدار باید کرم ضد آفتاب را مورد استفاده قرار دهید و اگر شما بخواهید تنها پوست خود را با این کرم بپوشانید، باز هم باید در استفاده از کرم ضد آفتاب زیاده‌روی کنید. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه تغییر رنگ، لکه یا افزایش رنگ روی پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

کرم ضد آفتاب پریم مدل Matex Colorless حجم 40 میلیلیتر

مشخصات

باید دقت کنید که کرم ضد آفتاب برای همه صورت‌ها مناسب باشد. برای صورت‌های گرد و تپل، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این افراد باید در کنار استفاده از کرم ضد آفتاب، پوست خود را در مقابل آفتاب محافظت کنند تا از عوارض و اثرات آفتاب سوختگی، پیری زودرس و کک و مک جلوگیری شود. کرم ضد آفتاب را بر روی هر قسمتی از پوست صورتتان بزنید که لک، کک و مک یا آفتاب سوختگی است.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

برای محافظت از پوست در برابر آفتاب از کرم ضد آفتاب با کیفیت و مرغوب استفاده کنید، همیشه از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید تا بهترین نتیجه را از نور آفتاب بگیرید، کرم ضد آفتاب مناسب، باید دارای SPF 15 یا بیشتر باشد. این عدد برای بزرگسالان 30 است، کودکان 11 ساله و افرادی که پوست حساس دارند باید بالاتر باشد. کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک‌بار تجدید کنید و در طول مدت زمان کوتاه، از آن استفاده نکنید، بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد روغن یا فاقد عطر یا با SPF بالا استفاده کنید و در طول روز از آنها استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب مای

مشخصات

استفاده بیش از حد از کرم‌های ضد آفتاب باعث می‌شود که سطح پوست شما خشک و قرمز شود.کرم ضد آفتاب می‌تواند به کاهش آثار زیانبار اشعه‌های فرابنفش روی پوست شما کمک کند، اما بدون داشتن محصولی مناسب استفاده از ضدآفتاب نیز نمی‌تواند باعث حفاظت از پوست شما در مقابل سرطان پوست شود. در واقع بهترین راه استفاده از محصولی مناسب برای استفاده در فصول خاص است.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل 50 میلی لیتر

مشخصات

کرم ضد آفتاب را بدون استفاده از مواد شیمیایی و به روش‌های طبیعی باید استفاده کنید. پس بهتر است یک کرم ضد آفتاب را با کرم ضد آفتاب دیگری ترکیب کنید تا تفاوت این دو را متوجه شوید. وقتی صحبت از محافظت پوست در مقابل نور خورشید به میان می‌آید، انتخاب محصولی مناسب که بتواند با ایجاد پوشش کامل از پوست، آفتاب سوختگی را جبران کند، بسیار مهم است. در این راستا و برای آن که پوست شما از آسیب‌های احتمالی در امان بماند، این انتخاب بسیار مهم است.

خروج از نسخه موبایل