اقتصادی

کمترین جرم بین نیروهای مسلح دنیا متعلق به ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر دوشنبه در شورای اداری دلیجان اظهار داشت: کمترین جرم و جنایت در نیروهای مسلح دنیا متعلق به نیروهای مسلح ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی بهترین نیروی انتظامی و نظامی دنیا را دارد و البته در هر جایی ناخالصی وجود دارد و وظیفه ما جلوگیری از این ناخالصی‌ها است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی صیانت از نیروهای مسلح را بر عهده داریم و با نیروی مسلح خاطی نیز به شدت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام پورخاقان ادامه داد: نیروهای مسلح در اغتشاشات ماه‌های اخیر خیلی مماشات کردند.

وی افزود: این نیروها با وجود داشتن اسلحه سیلی و کتک خوردند اما اقدامی نکردند اما با تخریب‌ها، آتش زدن‌ها و کشته سازی‌ها با خاطیان برخورد کردند.

عضو عالی شورای قضائی کشور با تاکید بر جهاد تبیین گفت: برای نسلی که فساد زمان پهلوی را ندیده و شرایط سنگین اقتصادی و فقر آن دوران را درک نکرده جهاد تبیین بسیاری ضروری است.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: امنیت در جامعه زمینه حضور سرمایه گذار و فعالیت کسبه و علم آموزی دانشجویان و دانش اموزان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: تردد بانوان در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نشان از امنیت جامعه دارد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: فضای مجازی پایگاهی برای دشمن است و ما می‌توانیم از این فضا به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای حفظ اسلام و نظام تقدیم شده و از مسئولان انتظار می‌رود آرمان‌هایی که برای آنها شهید دادیم کمرنگ نشود.

وی با اشاره به مظلومیت رهبر معظم انقلاب بیان کرد: معظم‌له محور اتحاد ملت و عامل اقتدار و صلابت ایران اسلامی هستند و فرمایشات ایشان تن دشمن را به لرزه در می‌آورد.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: مقام معظم رهبری از ابتدا بر فرهنگ و اقتصاد توجه داشتند اما فشارهای اقتصادی و تحریم‌های امروز به دلیل بی توجهی به توصیه‌های ایشان است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به تحمیل فشار مضاعف گرانی‌ها بر مردم گفت: بخشی از گرانی‌ها مربوط به تحریم‌ها، بخش به دلیل بدهکاری‌ها و پیش فروشی‌های دولت‌های گذشته و بخشی نتیجه برخی بی تدبیری‌ها است.

حجت الاسلام پورخاقان با تقدیر از موقعیت‌های بسیار خوبی که در شهرستان دلیجان ایجاد شده است، بیان کرد: این موقعیت‌ها نشان دهنده نگاه بلند مسئولان این شهرستان به توسعه و مردم است.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در دلیجان منفی است و نیروهای واحدهای درحال بازسازی حقوق خود را به طور کامل دریافت می‌کنند تا جذب واحدهای دیگر نشوند.

عضو شورای عالی قضائی کشور ادامه داد: در اغتشاشات دشمن زمینه را برای برهم زدن نظم جامعه فراهم کرد و کمترین تأثیر این اغتشاشات در دلیجان بود.

حجت الاسلام پورخاقان افزود: عدم بیکاری و فراهم بودن شغل و درآمد برای جوان در این شهرستان زمینه‌های فساد را کاهش داده و جوانان را به نظام اسلامی وفادار حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: امنیت شغلی، شغل و بسترسازی برای تشکیل خانواده بسیار مهم است.

حجت الاسلام پورخاقان خاطرنشان کرد: دلیجان نخستین شهرستانی است که دارای وضعیت عمومی خوب شغلی و درآمدی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: اطاله دادرسی در این شهرستان وجود ندارد و نشان از رسیدگی به روزپرونده‌ها دارد.

حجت الاسلام پورخاقان اظهار داشت: برخوردها و مجازات باید سازنده و بازدارنده باشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی، به شهرستان دلیجان سفر کرده است.

دکمه بازگشت به بالا