مجله جامعهمجله کسب و کار

برترین تولید کننده علم دوش در ایران کدام اند ؟

علم دوش یا همان دوش حمام یکی از مهم‌ترین اجزا در استحمام است که باعث می‌شود در مدت زمانی کوتاه حمامی بسیار لذت بخش را تجربه کنیم، طوریکه کافی است شیر را چرخانده تا آب آزادانه جریان یابد. علم دوش‌ها به قدری از نظر طراحی و ویژگی‌ها متنوع هستند که برای خرید به انبوهی از گزینه‌های ممکن برخورد خواهید کرد.

با توجه به تنوع گسترده بعضی از علم دوش‌ها به قدری شیک و زیبا هستند که آن‌ها را در دسته مدل‌های لاکچری و خاص قرار داده اند. بuضی از افراد زیبایی را در سادگی دیده و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند به پیچیدگی‌ها و امکانات زیاد، لاکچری بودن را نسبت دهند. عموما در بدنه دوش حمام‌های لاکچری از متریال‌های برنج یا استیل استلنس استفاده می‌شود که در نوع خود بسیار مقاوم و محکم بوده و همچنین زیبایی خاصی دارند. گاهی اوقات در ساخت علم دوش از آلومینیوم استفاده می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

انواع دوش | علم دوش

علم دوش فوق لاکچری

علم دوش‌های موجود در بازار به دو دسته تقسیم میشوند:

  • علم دوش یونیکا
  • علم دوش یونیورست

انواع مدل علم دوش ها:

1.      علم دوش بارانی

تصور ایستادن زیر قطرات باران به قدری لذت بخش است که الهام‌بخش ساخت علم دوش بارانی شده است. دوش بارانی برای خانه‌هایی که فشار آب خوبی دارند مناسب است که جریان آب را آرام و نرم همچون بارنی تند جاری می‌سازد.

2.      علم دوش موجی

علم دوش موجی همچون موج آب، قطرات آب را به بدن ریخته که حس می‌کنید موج دریا به بدن برخورد می‌کند.

3.      علم دوش آبشاری

علم دوش آبشاری گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند در حمام حس ماساژ داشته باشند. دوش آبشاری جایگزین ماساژ درمانی بوده و جزو علم دوش‌های فوق لاکچری به شمار می‌رود.

4.      علم دوش ماساژور

دوش ماساژور یک نوع علم دوش فوق لاکچری است که در نواحی مختلف بر روی دیوار نصب شده که آب را در جهات مختلف به بدن می‌پاشد که قابلیت تنظیم فشار و زاویه آب را دارد. علم دوش ماساژور فضایی همچون جکوزی فراهم می‌کند.‌

5.      علم دوش چراغ دار

نوع دیگری از علم دوش‌های فوق لاکچری چراغ‌دار هستند که با توجه به دمای آب رنگ آن‌ها تغییر می‌کند. علم دوش چراغ‌دار در رنگ‌های سبز، آبی و قرمز نورافشانی می‌کند که با رقص نور منظره جالبی در حمام به وجود آمده و استحمام را هیجان انگیز و لذت‌بخش می‌کند.

از کجا علم دوش فوق لاکچری 2023 بخریم؟

کافی است به وبسایت صنف ما مراجعه کنید تا هر چیزی را که می‌خواهید در آن بیابید. علم دوش، شیر آلات خانگی و صنعتی (ولو)، اکسسوری‌های حمام و … جزو لوازمی هستند که با یک جستجوی ساده در صنف ما یافت می‌شوند.

بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان در صنف ما گرد هم آمده‌اند تا مجموعه‌ای کامل و بی نظیر از وسایل و لوازمی که نیاز دارید را بدون واسطه به دست شما برسانند. علم دوش فوق لاکچری و سایر ملزومات خود را از فروشندگان و تولیدکنندگان حاضر در مجموعه صنف ما با کیفیت عالی و قیمت مناسب بخواهید.

دکمه بازگشت به بالا