مجله کسب و کارمجله نشاط

چگونه در بازی اپکس لجندز موبایل پیشرفت کنیم؟

اپکس لجندز موبایل را می‌توان به یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ به شمار آورد. این عنوان در هفته‌های اول انتشار بیش از میلیون‌ها دانلود را به نام خود ثبت کرد و خیلی زود به یکی از رقبای جدی دیگر بازی‌های شوتر بتل رویال تبدیل شد. اگر به تازگی این بازی را نصب کرده‌اید یا می‌خواهید پیشرفت زیادی در اپکس لجندز موبایل داشته باشید، این راهنما را تا انتها دنبال کنید. نکاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد می‌توانند شما را به یک بتل پلیر حرفه‌ای تبدیل کنند.

اپکس کوین موبایل | خرید اپکس کوین استیم

روش های پیشرفت در بازی اپکس لجندز موبایل

برای اینکه بتوانید به یک بازیکن حرفه‌ای در اپکس لجندز موبایل تبدیل شوید، روش‌های زیادی وجود دارند که در ادامه برخی از بهترین‌های آن‌ها توضیح خواهیم داد.

با کنترل ها به خوبی آشنا شوید

در پروسه پیشرفت در هر بازی، تمرین حرف اول را می‌زند. اگر برای بازی کردن از کنترلر استفاده نمی‌کنید، بهتر است متدهای کنترل سه  و چهار انگشت را تمرین کنید. بازیکنان حرفه‌ای‌تر از کنترل چهار انگشت استفاده می‌کنند. با یاد گرفتن این روش‌ها می‌توانید برتری زیادی نسبت به افرادی که با دو انگشت بازی می‌کنند داشته باشید. همچنین باید بدانید که هرکدام از لجندها یا قهرمان‌ها کنترل نسبتا متفاوتی با یکدیگر دارند.

لجندها و حرکات کمبو را بشناسید

شخصیت‌های apex legends به چهار گروه تهاجمی (Offensive)، دفاعی (Defensive)، شناسایی یا جاسوس (Recon) و پشتیبان (Support) تقسیم می‌شوند. این کاراکترها هرکدام یک نقش خاص را در بازی ایفا می‌کنند. بهتر است با هرکدام از شخصیت‌ها چند بار بازی کنید تا با پلی استایل یا سبک بازی آن‌ها آشنا شده و بدانید کدامیک به سبک بازی شما نزدیک‌تر است.

بازیکن‌هایی که سبک بازی خشن‌تری دارند باید کاراکترهای تهاجمی یا جاسوس را انتخاب کنند. بازیکنانی که سبک بازی آرام‌تری دارند بهتر است با کاراکترهای پشتیبان یا دفاعی بازی کنند. کار تیمی نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کند. یک تیم موفق با ترکیب کردن قابلیت‌های هر کاراکتر و اجرای حرکات کمبو می‌تواند نتیجه را در میدان نبرد کاملا به نفع خود برگرداند.

اپکس کوین موبایل | خرید اپکس کوین استیم

کوین اپکس لجندز موبایل یا سیندیکیت گلد خریداری کنید

یکی از راهکارهایی که می‌تواند به شما کمک کند حرفه‌ای تر بازی کنید و پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشید، خرید کوین اپکس لجندز موبایل است. یکی از پول‌های رایج بازی اپکس لجندز موبایل سیندیکیت گلد (Syndicate Gold) نام دارد که پول پریمیوم این بازی به‌شمار می‌رود. با خرید این کوین امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

به دست آوردن سیندیکیت گلد نیازمند پرداخت پول واقعی است که کاربران ایرانی می‌توانند این کار را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و معتبر داخلی انجام دهند. با خرید کوین اپکس لجندز موبایل یا همان سیندیکیت گلد می‌توانید بتل پس (Battle Pass) خریداری کرده یا کاراکترهای دیگر را آنلاک کنید. همچنین می‌توانید کارت‌های خود را کاستومایز یا شخصی‌سازی کنید.

در کل، تمام آیتم‌ها و آپشن‌های پریمیوم قابل آنلاک شدن خواهند بود. وجود چنین امکاناتی در بازی قطعا به شما کمک می‌کند یک بتل پلیر حرفه‌ای شوید.

با مود سولو آغاز کنید

معمولا افرادی که بازی‌های موبایل شوتر اول‌شخص را برای اولین بار امتحان می‌کنند مهارت چندانی در آن ندارند؛ تغییر سبک بازی از کیبورد و کنترلر به صفحه تاچ موبایل ساده نبوده و نیازمند تمرین است. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بهتر است با تمرین کردن روی مود سولو یا تک‌نفره مهارت کافی را کسب کنید. خوشبختانه اپکس لجندز موبایل دارای مود سولو است که در آن بازیکنان می‌توانند با بازی کردن آن تجربه و مهارت به‌دست بیاورند. انجام ماموریت‌ها در مودهای آموزشی(Tutorial)  یا تمرینی (Practice) می‌توانند به شما کمک کنند.

بخش لود اوت را بیشتر بشناسید

آشنایی با بخش لود اوت (Loadout) یکی از بهترین روش‌ها برای شناختن اسلحه‌های اپکس لجندز موبایل است. این بخش همه سلاح‌های موجود در بازی را با آمارهای مربوط به آن به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید اسلحه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید؛ از برد گرفته تا میزان دمج و آسیب، نرخ آتش و غیره. همچنین می‌توانید با زدن دکمه پایین صفحه در سمت چپ ظاهر کاراکتر خود را در حال به دست گرفتن اسلحه ببینید.

به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند اسلحه‌های خود را آپگرید کنند. اتچمنت‌های زیادی برای اسلحه‌ها آنلاک می‌شوند که برد، دقت و نرخ آتش آن‌ها را افزایش می‌دهند. تغییر اسکین اسلحه از دیگر ویژگی‌های این بخش است که می‌تواند سلاح شما را جذاب و منحصربه‌فردتر نشان دهد.

با دیگران بازی کنید

برای بهتر شدن  در بازی بهتر است افراد دیگری پیدا کرده و یک تیم با آن‌ها تشکیل دهید. بازی کردن با یک تیم که از افراد ثابت تشکیل شده مزایای زیادی دارد. کال‌اوت‌های سریع‌تر و آسان‌تر، کمک در انتخاب لوداوت بهتر و اجرای ساده‌تر حرکات کمبو چند نمونه از این مزایا هستند. استفاده از قابلیت چت صوتی نیز سریع‌ترین روش برای برقراری ارتباط با هم تیمی‌ها است.

دکمه بازگشت به بالا