مجله رویدادمجله کسب و کار

‌به‌صرفه‌ترین روش برای خرید جم فری فایر گارنا چیست؟

معرفی بازی فری فایر + راهنمای خرید جم فری فایر در 3 دقیقه

این بازی جذاب در سبک شوتر سوم شخص، توسط استدیو بازی‌سازی ویتنامی 111dots studio و در پلتفرم‌های Android و IOS به بازار عرضه شده است و توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. Garena Free Fire یک بازی بسیار مهیج است که در آن شما با 49 بازیکن دیگر در مدت 10 دقیقه نبرد می‌کنید تا نهایتا مشخص شود چه کسی توانایی زنده ماندن داشته است؟ این بازی جزء بازی‌های اکشن است و رقابتی آنلاین و پر هیجان را در بین بازیکنان ایجاد می‌کند.

در این بازی، بازیکنان با سر و صدا و هیجان در یک عرصه نبر می‌کنند، اسلحه‌های گوناگون جمع می‌کنند و سعی می‌کنند تا آخرین لحظه زنده بمانند. در این بازی، هر یک از بازیکنان با محل فرود پاراشوت خود نقطه شروع بازی را تعیین می‌نمایند. هر دور از این بازی فقط 10 دقیقه زمان می‌برد و گیم پلی بازی در گارنا سرعت بسیار زیادی دارد. شما در یک جزیره ناشناخته فرود خواهید آمد و باید راه خود را توسط نقشه‌ای که در اختیار دارید پیدا کنید. علاوه بر این شما باید از منابع و انرژی خود به نحو احسن استفاده نموده و در زمان مناسب به حریفان خود حمله کنید. خرید جم فری فایر به شما در طول بازی کمک فراوانی کرده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید جم فری فایر | خرید جم فری فایر با ایدی

موارد مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

شما برای اجرای این بازی جذاب نیاز به موارد زیر دارید:

  • اندروید 4.0.3 و بالاتر
  • فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایت
  • رم 2 گیگابایت

ویژگی‌های بازی فری فایر

از جمله ویژگی‌های فری فایر که بر جذابیت این بازی افزوده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبارزه آنلاین در مقابل 50 بازیکن از سراسر جهان
  • امکان حرکت آزادانه در نقشه بازی
  • کنترل لمس و روان
  • طراحی دقیق کوچکترین جزئیات
  • امکان بازی تیمی
  • وجود سلاح‌های متنوع

جم فری فایر چیست؟

در بازی جذاب فری فایر، شما فقط در صورتی خواهید توانست قابلیت‌های بازی را ارتقا ببخشید و تجهیزات پیشرفته‌تری در اختیار داشته باشید که پول مخصوص بازی یا همان جم GEM به اندازه کافی داشته باشید. بازی کردن، عبور از هر مرحله و تهیه گیفت کارت الماس این بازی، راهکار بسیار مناسبی برای کسب جم بازی فری فایر محسوب می‌شود.

تحریم‌های موجود در کشور ایران باعث شده است استفاده از اکانت‌های بین‌المللی و خرید با محدودیت جدی مواجه شود. بنابراین بازیکن‌های عزیز لازم است به سایت‌های واسطه مانند سایت cashify.in مراجعه نمایید و با پرداخت مبلغی که تعیین شده به اضافه مقدار کمی کارمزد نسبت به خرید جم فری فایر اقدام نمایید.

کاربرد جم فری فایر

در بازی فری فایر 8 شخصیت وجود دارند که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند و شما متناسب با مرحله و میزان فری فایر خواهید توانست شخصیت بازی خود را انتخاب کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد خود امکان برنده شدن را به شما می‌دهند. البته این ویژگی‌ها قابل ارتقا بوده و شما می‌تواند با استفاده از جم فری فایر ویژگی‌های شخصیت خود را در بازی ارتقا دهید. نیکیتا، اندرو، فورد، کلی، اولیویا، آدم و حوا 8 شخصیت معروف بازی فری فایر هستند. مثلا خرید میشا فقط با پرداخت جم امکان‌پذیر است.

همچنین برای زنده ماندن بیشتر، شما احتیاج دارید متناسب با مرحله‌ای که درون آن قرار دارید سلاح‌ها و تجهیزات خود را به روز کنید. خرید این تجهیزات نیز تنها از طریق پرداخت جم ممکن است. این پول مجازی یا جم به شما کمک می‌کند با ااستفاده مناسب از سلاح‌ها بتوانید به صورت مستمر و پیوسته در بازی پیشرفت نمایید و سایر حریفان خود را از میدان نبرد از بین ببرید و پیروز شوید.

همینطورخرید جم به شما کمک می‌کند علاوه بر اسلحه، پوسته‌های مختلف، حیوانات خانگی و سایر وسایل را از فروشگاه خریداری نمایید. حیوانات خانگی نیز در بازی فری فایر می‌توانند برای بازیکنان بسیار مفید باشند و شما باید با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات آن‌ها مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید تا در طول بازی شما را همراهی نمایند.

خرید جم فری فایر

در این بازی به سه روش کلی می‌توان دیاموند شارژ کرد:

  • خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت
  • خرید جم فری فایر با آیدی تگ
  • خرید جم فری فایرر با استفاده از کارت جایزه یا گیفت کارت

نکته: در صورت خرید جم فری فایر با آیدی، به اطلاعات اکانت بازی شما نیازی نیست. پس در صورتی که به محرمانه بودن اطلاعات خود حساس هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با این روش اقدام به خرید نمایید.

 خرید جم فری فایر با آیدی تگ

 در این روش فقط به نام کاربری و آیدی شما نیاز است. پس از انجام عملیات خرید، جم خریداری شده شما توسط گروه خرید سایت در داخل بازی در حساب شما شارژ می‌شود. در این روش ممکن است جم خریداری شده کمی گران‌تر از روش معمولی برای شما تمام شود. البته در نظر داشته باشید که در این روش دریافت جم بسیار سریع‌تر اتفاق می‌افتد و تعداد جم‌های دریافتی بسیار بیشتر، گاهی حتی تا دو برابر بیشتر است.

 خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت

 در این روش خرید جم نیاز است مشخصات اکانت بازی شامل فیسبوک یا جیمیل و یا اکانت VK در اختیار تیم خرید سایت قرار بگیرد تا با استفاده از سرور، خرید شما انجام شود.مزیت این روش قیمت بسیار کم جم می‌باشد. از طرف دیگر امکان به مشکل خورد بازی شما در این روش شارژ، صفر خواهد بود.

 خرید جم فری فایر با استفاده از کارت جایزه یا گیفت کارت

 خرید جم در این روش تنها از طریق گوگل پلی ممکن است. اما این راه بسیار خطرناک است، زیرا امکان مسدود شدن اکانت و از دست رفتن پول شما وجود دارد. بنابراین بهترین راه خرید جم در این بازی پر هیجان، استفاده از روش‌هایی است که از طریق وب سایت میسر است.

بازیکنان بازی فری فایر در کنار کسب هیجان و سرگرم شدن، به دنبال راهی برای پیروزی هستند. اما پیروز میدان کسی است که تجهیزات دفاعی و جنگی کارآمدتری داشته باشد. ضمن این که بازیکن به خوبی بتواند از آن تجهیزات در زمان و مکان مناسب استفاده نماید. اما آیا به دست آوردن هر نوع سلاح و تجهیزاتی به همین سادگی است؟ خیر، به ازای دریافت هرکدام بایستی پول بپردازید. اما لازم است پول اختصاصی و ارز رایج فری فایر با نام جم فری فایر را داشته باشید. برخی افراد بودجه کافی برای خرید بسته‌های حجمی جم فری فایر را ندارند. بنابراین این افراد ترجیح می‌دهند جم را به صورت رایگان دریافت نمایند.

جهت تماشای ویدیوهای آموزش دریافت جم فری فایر رایگان می توانید به سایت youtube.com مراجعه نمایید.

 نحوه دریافت جم فری فایر رایگان

خرید جم فری فایر رایگان در بازی می‌تواند شما را به سمت حرفه‌ای شدن و پیروزی هدایت نماید. اما روش‌های مختلف دریافت جم بازی فری فایر رایگان چیست؟ در این جا به برخی از مهم‌ترین موارد خواهیم پرداخت.

  1. در این بازی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ماموریت‌های مختلفی برگزار می‌شوند. این ماموریت‌ها خارج از محیط بازی اصلی به عنوان یک میدان فرعی طراحی شده‌اند. چنان چه شما بتوانید در این ماموریت‌های دوره‌ای شرکت نمایید، ضرر نمی‌کنید. موفقیت در این ماموریت‌ها شما را شایسته دریافت پاداش و جم می‌نماید.
  2. برخی کد‌ها در رابطه با فری فایر در فضای مجازی به چشم می‌خورند. کد‌های اسکین، کد‌های اسلحه و تجهیزات و … را به طور مداوم امتحان کنید. شاید یکی از آن‌ها فعال باشد و شما بتوانید آن را در بازی خود استفاده نمایید. البته به خاطر داشته باشید کدهای معتبر و فاقد اعتبار در کنار هم قرار دارند. شما باید ببینید کدام گزینه‌ها قابل استفاده می‌باشند.
  3. نرم‌افزار هک بازی می‌تواند در راستای خرید جم رایگان به بازیکنان کمک نماید. همان طور که از نام این نرم‌افزار بر می‌آید، استفاده از آن قانونی نیست. از دید صاحبین بازی این کار یک فرایند غیر اخلاقی محسوب می‌شود. در صورت تشخیص این تخلف و تقلب توسط سیستم بازی، کاربر حتما مسدود می‌شود. ضمن این که حساب کاربری او به طور کامل و دائمی غیر فعال خواهد شد.
  4. استفاده از اپلیکیشن‌های بازی و دریافت جم فری فایر رایگان یک شیوه دیگر دریافت جم رایگان می‌باشد. اما متاسفانه روند پرداخت طولانی مدت این اپلیکیشن‌ها، مشکلی بزرگ است. به همین دلیل است که اغلب گیمرها از این شیوه استفاده نمی‌کنند.

 کدام سایت‌ها برای خرید جم فری فایر مناسب و قابل اعتماد هستند؟

 امروزه با افزایش کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی، پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید جم فری فایر کار بسیار دشواری است. یک سایت معتبر خرید جم فری فایر، باید مشخصات معتبری داشته باشد. یکی از این موارد، داشتن نماد الکترونیک است. همچنین لازم است به سابقه فعالیت سایت و میزان رضایت کاربران توجه نمایید. برخی سایت‌ها عمومی بوده و انواع ارزهای انحصاری بازی‌های مختلف را ارائه می‌دهند. جم فری فایر یکی این موارد است که به صورت عمومی و اختصاصی عرضه می‌شود. وب سایت‌های معتبر در کنار اعتبار بالا و فضای ایمن، از تنوع محصول و قیمت مناسب نیز برخوردارند. بنابراین شرایط خرید را برای کاربران مهیا نموده‌اند. همینطور لازم است ضمن راهنمایی و مشاوره مناسب به کاربرانی که قصد خرید دارند، سرعت عمل بالایی نیز در خرید جم داشته باشند.

 بهترین سایت خرید جم بازی گارنا فری فایر

 فری فایر یک بازی هیجان انگیز است که بر پایه تلاش برای حفظ بقا ساخته شده است. این بازی به شما حق انتخاب مواردی چون شخصیت، پت، اسلحه و … را می‌دهد. با خرید جم فری فایر خواهید توانست در این بازی به بهترین نحو استفاده نموده و لذت بیشتری از بازی ببرید. برای خرید جم فری فایر می‌توانید به سایت … بهترین فروشگاه جم فری فایر مراجعه نموده و درخواست خرید خود را ثبت نمایید.

 چرا وب سایت ارزان جم را برای خرید جم فری فایر انتخاب نماییم؟

 سایت نسبت به سایر وب سایت‌ها مزیت‌های بی‌شماری دارد. از جله این مزایا می‌توان به این مطلب اشاره نمود که بسته‌های جم موجود در سایت، تنوع بسیار زیادی داشته و به شما حق انتخاب می‌دهند تا بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به علاوه در سایت … امکان خرید سریع برای شما عزیزان فراهم شده است که این خود یک مزیت بسیار بزرگ است. خرید از سایت … بسیار آسان است و شما می‌توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. قیمت بسته‌های جم فری فایر در سایت … ارزان و به صرفه است و خرید از این سایت بسیار به صرفه می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا