اقتصادی

یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی گلستان برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسینیه ثارالله گرگان عصر دوشنبه میزبان یادواره ۶۰۰ شهید دانش آمور و معلم استان گلستان بود.

جمعی از مردم، مسئولان، روحانیون، فرهنگیان و تعداد کثیری از دانش آموزان گرگانی با حضور در این مراسم با آرمان‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان دراین یادواره اظهار کرد: دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری در دفاع از این مرز و بوم داشتند.

سردار محمدسعید فاضل دادگر افزود: دانش آموزان ما در سال‌های دفاع مقدس با رهاکردن درس و مشق و خانواده، به ندای امام خود لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به خوبی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی وجود ۶۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی گلستانی را بیانگر فهم و درک درست آنها از انقلاب اسلامی و دفاع از کشور دانست و گفت: دانش آموزان امروز با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز و ادامه راه و اهداف آن ها می‌توانند با حضور خود در صحنه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم سازند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا درس اخلاق، ایمان و شجاعت به همگان بدهند، افزود: برای داشتن ایرانی آباد و اسلامی باید از آموزه‌های شهدا الگوبرداری کنیم.

دکمه بازگشت به بالا