مجله کسب و کار

درب ضد سرقت برای خانه ویلایی هم مناسب است؟

درب ضد سرقت استیل در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است. یکی از دغدغه های مشتریان ما همیشه این بوده است که درب ضد سرقت برای ویلاها یا ساختمان هایی در شمال ایران که رطوبت و باران وجود دارد و یا در جنوب ایران که آفتاب می تابد مناسب باشد. مقدار زیادی در درب ورودی که کدام نوع درب ضد سرقت مناسب تر است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت می توان از مدل های عمومی و چوبی درب های ضد سرقت برای محیط ورودی ساختمان و خارج از ساختمان استفاده کرد. ‘ساختمان. زیبایی درب؟ یا درب فلزی تنها راه حل ضد سرقت است؟

پیست ضد سرقت

در طراحی درب های ضد سرقت از وسایل و روکش های امنیتی استفاده می شود که امنیت آن را نسبت به درب های معمولی افزایش می دهد. این درب ها روکش های متفاوتی دارند و همچنین زیبایی خاصی دارند. همانطور که در درب های ام دی اف و با تیر چوبی انواع مختلفی از درب های ضد سرقت وجود دارد و این نوع درب ها عمدتا برای اتاق های بسته و یا محوطه های داخل ساختمان استفاده می شوند.

95 درصد بالای درب های سارق از ام دی اف با روکش چوب یا لایه های مصنوعی مانند لمینوکس یا پی وی سی ساخته شده اند، اما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و باران حالت طبیعی خود را به سرعت از دست می دهند، نور خورشید تا حد زیادی رنگ و باران و آب را کاهش می دهد. باعث تورم عایق می شود بنابراین برای رفع این مشکل باید از درب های ضد سرقت دیگری مانند درب های ضد سرقت مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید استفاده کرد که برای رفع این مشکل در بازار وجود دارد. برای جزئیات بیشتر به فایل صوتی زیر گوش دهید.

درب ضد سرقت فلزی بهاری درب

درب فلزی ضد سرقت ضد آب و هوا

درب فلزی ضد سرقت که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است برای فضاهای باز و مکان هایی که درب در معرض آب و نور خورشید است مناسب است. البته باید توجه داشت که فلز به تنهایی عامل کافی برای انتخاب درب برای محیط بیرونی نیست. اما نوع و کیفیت رنگ استفاده شده نیز بسیار مهم است.

تفاوت درب ضد سرقت استیل ایرانی و چینی

دو نوع ضد سرقت فلزی در بازار ایران وجود دارد: چینی و ایرانی. در مورد درب های ضد سرقت چینی قیمت پایین تری نسبت به ایرانی دارند اما با توجه به اینکه رنگ این سری از درب ها تزئینی است و مانند کاغذ دیواری داخل فر به درب منتقل می شود به سرعت آسیب می بیند. با نور خورشید و هیچ راهی برای تعمیر این درها وجود ندارد.

از طرفی در تولید درب فلزی ایرانی از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود که در برابر نور خورشید و باران کاملاً مقاوم است.

درب های فلزی ضد سرقت سفارشی

با توجه به انواع درب های فلزی و نوع رنگ به کار رفته در ضد آب و ضد آفتاب بودن درب، به ناچار گستره درب های فلزی ضد سرقت بسیار محدود بوده و فقط در رنگ های سفید و قهوه ای برای افزایش زیبایی درب موجود می باشد. دکوراسیون آپارتمان و ساختمان می توانید رویه در فلزی را از روکش چوب انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری در دکوراسیون ساختمان ایجاد کنید.

از آنجایی که محصولات توسط شرکت دژ تولید می شوند، بنابراین می توان محصول را سفارشی کرد. لطفا برای درب سفارشی با ما تماس بگیرید.

یک درب فلزی ضد سرقت با رویه فلزی انتخاب کنید

اگر قصد خرید درب ضد سرقت ضد آب و ضد نور آفتاب را دارید می توانید درب فلزی ضد سرقت یا ورق فلزی ایرانی رنگ الکترواستاتیک (همچنین کیفیت بهتر، قفل های ترک اصل و ضخامت 1.5 میلیون) را انتخاب کنید. اگر این رنگ الکترواستاتیک نیست باید توجه داشت که در برابر نور خورشید مقاوم نیست. شرکت دژ درب نامی شناخته شده در تولید درب فلزی ایرانی با یراق آلات و قفل های ترکی می باشد که در کارگاه تولیدی دژ کارشناسان ما به طور مستمر بر تولید نظارت می کنند تا از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل کنند و از این رو بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک را تضمین می کنند. .در تولید این محصولات استفاده می شود.

درب های امنیتی با یک رویه فلزی یا هر دو رویه فلزی در انواع تک بال، نیم بال و دو بال در اندازه های استاندارد و سفارشی قابل تولید می باشند.

در صورت نیاز به راهنمایی می توانید جهت رضایت و آسودگی خاطر مشتری از طریق مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش به معتبرترین مرکز فروش درب ضد سرقت مراجعه نمایید و یا جهت نصب به ما مراجعه نمایید. در تهران شناخته شده و به سراسر ایران ارسال می شود. علاوه بر این، ما کیفیت درب های تولیدی را از طریق خدمات پس از فروش منحصر به فرد خود تضمین می کنیم.

سوالات متداول.

درب فلزی ضد سرقت چیست؟

درب فلزی ضد سرقت نوعی درب ضد سرقت ام دی اف است که با ورق استیل 1.5 میلی متری پوشانده شده است. این درب ها در برابر باران و نور مستقیم خورشید مقاومت بیشتری دارند و در شمال و جنوب ایران که آب و هوای مرطوب دارند بسیار مناسب می باشند.

انواع طرح های درب لابی ضد سرقت فلزی چیست؟

درب های آهنی دارای رنگ ها و طرح های کمتری نسبت به درب های کرکره ای چوبی هستند. این درب ها به رنگ سفید و قهوه ای هستند. البته این درب ها را می توان به صورت سفارشی ساخت و در انواع تک لنگه، نیم لنگه و دو لنگه تولید کرد.

درب فلزی ضد سرقت چیست؟

به درخواست مشتری می توان داخل درب را که در معرض رطوبت و نور آفتاب قرار نمی گیرد روکش چوب ساخت. این به زیبایی هر چه بیشتر فضای داخلی سازه کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا