مجله کسب و کارمجله هنری و فرهنگ

معرفی طراح کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای در تهران

امروزه در بازار کسب و کار، تولیدکننده موفق کسی است که محصولات خود را بهتر و بیشتر به مشتری ارائه دهد و برای این کار نیاز به تبلیغات دارد. این کار آنقدر مهم است که شرکت هایی برای انجام کارهای تبلیغاتی برای انواع محصولات در زمینه های مختلف ایجاد شده اند. شرکت تبلیغاتی در واقع نوعی خدمات تجاری است که در برنامه ریزی، مدیریت، طراحی و ایجاد تبلیغات تخصص دارد.

آژانس تبلیغاتی یک سازمان مستقل است و از افراد خلاق در زمینه های تخصصی مربوطه تشکیل شده است. کار یک آژانس تبلیغاتی به طور کلی شامل موارد زیر است: تحقیق و پژوهش ویژه در زمینه تبلیغات، ایجاد ایده های جدید تبلیغاتی، یافتن و نگهداری سایت های تبلیغاتی، طراحی و ایجاد خدمات وب، روزنامه، تجاری و رادیویی.

اصول طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ تلفیقی از تکنیک های رنگ، نوع، عکاسی صنعتی، تصویربرداری، چاپ و صفحه بندی است و ترکیبی از طراحی بصری با پیام های متنوع و خلاقیت و تفکر طراح و چاپ است. در قالب نسخه چاپی (مانند کاتالوگ یا بروشور) یا نسخه الکترونیکی طراح. طراحی جذاب توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند، آنها را به محصول شما علاقه مند می کند و تمایل آنها را برای خرید افزایش می دهد. برای شروع طراحی کاتالوگ، طراح باید ابتدا یک فایل لوگو یا نماد (شامل لوگو و لوگوتایپ یا نمادهایی با حروف فارسی یا انگلیسی) به همراه محتوای قابل چاپ (شامل متن و جداول) و عکس ارائه کند. یک عامل مهم و تاثیرگذار در طراحی.

مزایای طراحی کاتالوگ

ایجاد کاتالوگ از این جهت مهم است که این کسب و کار دارای مزایای بسیاری است که هدف همه آنها جذب مشتریان جدید و بازاریابی و حفظ مشتریان قدیمی خواهد بود. سفارش طراحی کاتالوگ سفارشی برای یک شرکت یا تجارت دارای مزایای زیر خواهد بود:

1- جذب مشتریان جدید: با توزیع و توزیع کاتالوگ برند خود. مشتریان جدید را جذب کنید و مشتریان تکراری را تشویق کنید.

2- اشتراک گذاری آنلاین: با کاتالوگ دیجیتال ما می توانید آخرین کاتالوگ خود را به صورت آنلاین در عرض چند ثانیه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. توزیع دیجیتال ویژگی مهمی است که همه کسب و کارهای آنلاین از آن لذت می برند.

3- آپدیت های فوری و راحت: می توانید به صورت دیجیتال به روز رسانی کنید و کاتالوگ دیجیتال شما به سرعت به روز می شود.

طراحی کاتالوگ دیجیتال

توجه داشته باشید که برای مشاهده کاتالوگ دیجیتال موجود در نمونه چاپ شده زیر، اگر از نسخه دسکتاپ یا موبایل استفاده می کنید، می توانید به راحتی با ضربه زدن و کلیک کردن، کاتالوگ دیجیتال را مرور کنید.

توجه: در نسخه دسکتاپ یا کامپیوتری، دو صفحه کاتالوگ دیجیتال را با هم خواهید دید. اما در نسخه گوشی به صورت تک صفحه دیده می شود، توصیه می کنیم در صورت مشاهده آن در سایز گوشی، گوشی را بچرخانید (در حالت افقی) و تمام صفحه را فشار دهید و به نسخه های دیجیتال نگاه کنید تا نمونه را در . انجام کامل در نهایت دوستان می توانید با کلیک بر روی گزینه داخل برنامه کاتالوگ دیجیتال را در حالت تمام صفحه مشاهده کنید. برای مشاهده کاتالوگ های دیجیتال بیشتر به صفحه طراحی کاتالوگ دیجیتال مراجعه کنید.

طراحی کاتالوگ با فتوشاپ

اکثر کاتالوگ ها توسط افراد حرفه ای و متخصص با استفاده از برنامه های ویندوزی مانند InDesign و Photoshop طراحی و ساخته می شوند. با این حال، اگر توانایی پرداخت هزینه طراحی کاتالوگ را ندارید، می توانید از برنامه فتوشاپ استفاده کنید. اگر تجربه فتوشاپ دارید، می توانید به راحتی کاتالوگ خود را ایجاد کنید. با این حال، اگر تجربه قبلی با فتوشاپ ندارید، می توانید به راحتی با تماشای آموزش طراحی کاتالوگ ما با استفاده از فتوشاپ، یک کاتالوگ بدون تجربه قبلی ایجاد کنید. برای آموزش به مقاله طراحی کاتالوگ با فتوشاپ مراجعه کنید.

طراحی کاتالوگ و بروشور

با رشد تکنولوژی و مجازی سازی ارتباطات به کمک کامپیوتر، طراحی کاتالوگ و بروشور جایگاه خود را در بین مخاطبان حفظ می کند. طراحی کاتالوگ و بروشور از این جهت مهم است که هر کسب و کاری می تواند محصولات یا خدمات خود را به صورت حرفه ای به مخاطبان خود ارائه دهد.

اولین قدم در طراحی و چاپ کاتالوگ این است که دقیقاً مشخص کنید چه محتوایی را می خواهید در کاتالوگ خود نشان دهید. داشتن متن سخت نوشته شده با جزئیات محصول یا خدمات، تصاویری که فقط از محصولات، لوگوها و برندهای شما گرفته شده اند، از جمله مواردی هستند که باید قبل از طراحی به طور کامل تعریف کنید. طراحی جلد جلو نیز مهم است زیرا طراحی جلد کاتالوگ اولین چیزی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. ظاهر، ترکیب رنگ و طراحی لوگو و برند سازمان در قسمت جلوی کاتالوگ نشان دهنده هویت سازمان شماست. کیفیت تصاویر در طراحی مهمترین عنصر زیبایی کاتالوگ شماست.

طراحی بروشور و کاتالوگ یکی از ظریف ترین طرح هاست. متمایز بودن و منحصر به فرد بودن طرح نقش بسزایی در جلب توجه مشتریان عزیز دارد. یکی از اصلی ترین مواردی که باید در طراحی خود در نظر بگیرید، مخاطبانی است که در دسته مشتریان شما قرار دارند. البته طراحی برای جوانان و میانسالان متفاوت است. بنابراین رنگ بندی و چیدمان و همچنین عناوین پیشنهادی دستخوش تغییراتی خواهند شد.از جمله موارد کلیدی که در طراحی بروشورها و سایر طرح ها نقش بسزایی دارد، طراحی و گرافیک به همراه ایده روی جلد و صفحات کاتالوگ است. جذب خواهید شد. شرکت طراحی گندم طرح بروشور و کاتالوگ شما را با سبکی مدرن و جلوه بصری خاص با تیمی خلاق و خلاق ارائه می کند.

لازم به ذکر است که هر روز کتاب های زیادی در دسترس مردم قرار می گیرد، اما پاسخ مثبت مورد انتظار را نداشته اند. این موضوع به دلیل عدم خلاقیت در طراحی شماست. رنگ، متن و تصاویر مناسب در صفحه اول و سایر صفحات طرح باید حفظ شود تا توجه مخاطب را به خود جلب کند. در طراحی، هیچ چیز مفیدتر از عکاسی یا سبک نیست.

دکمه بازگشت به بالا