نماد سایت مجله آنلاین

دانلود کتاب ریاضی جامع مهروماه جلد دوم pdf

دانلود کتاب ریاضی جامع مهروماه جلد دوم pdf

دانلود ریاضی جامع مهروماه جلد دوم pdf ، یکی از کتاب‌های پرفروش ریاضی در انتشارات مهر و ماه ریاضی جامع مهر و ماه است که طرفداران زیادی دارد. در کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور (جلد دوم) آزمون های مبحثی، ترکیبی و جامع و استاندارد و هدفمند میبینید با دسته بندی منظم و هوشمندانه کتابی برای تمام آزمون ها است. کتابی مهم برای آموزش کامل و روان منطبق بر کتاب های درسی و مرحله یادگیری درس و تثبیت مطالب در ذهن. بیش از 4000 تست طبقه‌بندی شده در 4 سطح مجزا و تست‌های هدفمند و منتخب، بر اساس کتاب‌های درسی با پاسخ‌های بسیار شیوا با راه حل‌های متنوع. ریاضی مهروماه جامع به عنوان یک کتاب پرفروش از نشر مهر و ماه است که در کنار هر فصل، بخش‌هایی از کتاب را مشخص کرده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری بتوانند میزان آمادگی خود را در این درس افزایش دهند.فصل ویژه‌ی آزمون‌های جامع و استاندارد منطبق بر کتاب‌های درسی جدید به همراه شبیه‌ساز حرفه‌ای کنکور سراسری 98.

 

دانلود کتاب زبان تخصصی کامپیوتر پیام نور  ، کتاب زبان ویژه (رشته کامپیوتر) تالیف مهدی یوسف خانی، سید نصیر آیت و احمد فرحی یکی از کتاب های ویژه انتشارات دانشگاه پیام نور برای تدریس رشته علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه است. این کتاب شامل واژه نامه 16 درس از یک کتاب زبان تخصصی در محاسبات و فناوری اطلاعات است.

دانلود کتاب اداره امور عمومی در اسلام محمد خدابخش pdf ، کتاب اداره امور عمومی در اسلام محمد خدابخش 127 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم کرده است. حکومت و دولت ها در هر جامعه ای مهم ترین نهاد به شماره می روند به طوری که رشد و توسعه نهاد های دیگری همچون خانواده آموزش و پرورشبازار و حتی مذهب به شدت وابسته به اقدامات آن ها طاحی شده است.

خروج از نسخه موبایل