درخواست از خیران برای تجهیز و استانداردسازی اورژانس شوش

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شوش: ورود خیران برای کمک به بهبود و ارتقای عملکرد و تجهیزات اورژانس ۱۱۵ این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش با اشاره به وجود ۶ پایگاه فوریت‌های پزشکی در این شهرستان گفت : نیرو‌های امدادی این مرکز ماهانه به طور میانگین حدود ۶۰۰ عملیات امدادی انجام می‌دهند.

درخواست از خیران برای تجهیز و استانداردسازی اورژانس شوش

عبدالرضا چاررافر با بیان اینکه شهرستان شوش تا پیش از جدا شدن کرخه به عنوان شهرستان جدید دارای هشت پایگاه اورژانس بود، ادامه داد: هم اکنون ۶ پایگاه درون شهری و جاده‌ای در این شهرستان فعالیت دارد که پیگیری برای ایجاد یک پایگاه جدید نیز در حال انجام است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش از خیران نیک اندیش دعوت کرد تا در قالب «پویش نذر سلامت» به منظور تجهیز و استانداردسازی سطح خدمات به شهروندان به کمک مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش بیایند.

وی ادامه داد: برای هر ۲۰ هزار نفر یک پایگاه فوریت‌های پزشکی باید وجود داشته باشد که رسیدن به این استاندارد نیاز به همراهی و کمک مردم و خیران دارد.

چاررافر بیان کرد: بخشی از کمبود نیروی انسانی مرکز فوریت‌های پزشکی شوش با برگزاری آزمون استخدامی که به صورت متمرکز و ملی تا یک ماه آینده برگزار می‌شود، برطرف خواهد شد.

 

دکمه بازگشت به بالا