نماد سایت مجله آنلاین

نام و مجاهدت های شهدای خردادماه هرگز فراموش نخواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نام و مجاهدت های شهدای خردادماه هرگز فراموش نخواهد شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یاد شهیدان برجسته و بزرگواری که در خردادماه به شهادت رسیدند و جز فرماندهان آزادسازی خونین‌شهر بودند مانند شهید سید محمد بروجردی و شهید احمد کاظمی مثل یک خورشید تابناک بر افق فرهنگ و جهاد مقدس این کشور می‌درخشند و نامشان هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه با توجه به فرارسیدن ایام تشکیل شدن نخستین مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس گفتند که ما نماینده حر می‌خواهیم، یعنی نماینده ای که کارش را برای رأی گرفتن انجام نمی‌دهد و پایش را روی اخلاق و رفتار نمی‌گذارد.

ابراهیمی بیان داشت: در هفته‌ای که گذشت با رویدادهای مهمی مواجه بودیم که یکی از آنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی راهبردی و اقتدار آفرین ناوگروه ۸۶ در ایفای مأموریت شایسته این ناوگروه برای حرکت اقتدار آفرین و پیمایش کره زمین بود.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به واقعه سالروز سوم خرداد و نیز چهارم خرداد که روز دزفول و مقاومت و پایداری است، متذکر شد: در عملیات بیت المقدس که با مشارکت و حضور قدرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده از جمله شهرهای خرمشهر و هویزه و نیز جاده خرمشهر- اهواز آزاد شد. این آزادی مقدمه آزادسازی جنوب لبنان در ۵ خردادماه ۱۳۷۹ شد.

خروج از نسخه موبایل