بهترین راه جذب فالوور سریع چیست ؟

ساده ترین روش افزایش فالوور (۱۸ راهکار تضمینی)

افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های این روز های هر کسب و کاری است. در این مقاله قصد دارم شما را با راهکار های تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام و نکات خرید فالوور ایرانی آشنا کنم تا بتوانید به درآمد خوبی از طریق اینستاگرام برسید. در این مطلب فرض را بر این میگذارم که مخاطب من در این مطلب ادمین پیج اینستاگرام است. خواه مالک پیج، خواه برای پیج تحت مدیریت خود به دنبال روش های افزایش فالوور اینستاگرام باشد. قبل از هر چیز لازم است بدانید که الزاما هر روشی که دوستان فعال شما در اینستاگرام را به موفقیت رسانده، نمی تواند شما را نیز به موفقیت برساند.

خرید فالوور 100 درصد واقعی | خرید فالوور 100k رایگان

ترفند های افزایش فالوور در اینستاگرام

در این قسمت به ارائه ترفندها و راهکارهایی می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید فالوور واقعی پیج خود را افزایش دهید و به بالا بردن درآمد خود از اینستاگرام کمک کنید.

۱. روش فالو آنفالو

این روش جذب فالوور، بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که شما شروع به فالو کردن تعدادی از اکانت ها در اینستاگرام می کنید تا آن ها به شما فالوبک بدهند. پس از مدتی آن اکانت ها را آنفالو می کنید. به این صورت فالوور های شما بالا می رود اما تعداد فالویینگ های شما، پایین می ماند. اما هنگام استفاده از این روش بهتر است به چند نکته دقت کنید:

  • هنگامی که می خواهید تعدادی اکانت را فالو کنید، بهتر است این اکانت ها را از بین فالوور های پیج های رقیب تان انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پیج شما مربوط به فروش لوازم آرایش است، می توانید به سراغ فالوور های پیج های فروش لوازم آرایشی یا بلاگر های آرایشی بروید چرا که فالوور های این پیج ها علاقمند به محتوای شما خواهند بود.
  • در یک روز تعداد زیادی را فالو آنفالو نکنید چرا که اینستاگرام چنین فعالیتی را ربات گونه تشخیص داده و شما را شادوبن می کند (اکانت تان محدود می شود)
  • به این دلیل که شما اکانت های فالو شده را پس از مدتی آنفالو می کنید، ممکن است با ریزش فالوور زیادی روبرو شوید.

۲. خرید فالوور، یکی از ساده ترین راه های افزایش فالوور

خرید فالوور، یکی از راه های بسیار سریع و آسان برای بالا بردن تعداد فالوور و دیده شدن پیج است. در این روش برعکس روش قبلی ریزش فالوور بسیار کم است و هر تعداد فالووری که بخواهید می توانید خریداری کنید. سایت های زیادی هستند که خدمات فروش فالوور را انجام می دهند اما بهتر است از سایتی خرید کنید که پشتیبانی پاسخگو و بسته های با کیفیت دارد. همچنین نماد الکترونیکی سایت را چک کنید تا از اعتبار سایت مطمئن شوید. سایت فالوور تاپ، یکی از سایت هایی است که با فروش فالوور واقعی رشد پیج شما را تضمین می کند.

۳.اشتراک گذاری پست ها در دیگر شبکه های اجتماعی

پست های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری پست شما را ببینند. برای این کار، به پست مورد نظر مراجعه کرده و سه نقطه بالا و سمت راست را لمس کنید. سپس گزینه share to را انتخاب کرده و سپس یکی از شبکه های اجتماعی را از میان گزینه های موجود برای بازنشر پست تان انتخاب کنید.

4. اتصال رسانه های مختلف اجتماعی به یکدیگر برای جذب بالای Follower

یکی از ساده ترین راه های بالا بردن تعداد دنبال کننده ها که باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، لینک دادن شبکه های مختلف اجتماعی به یک دیگر است. با این کار می توان کاربران را به صفحه اینستاگرام کشاند.

۵. نشان دادن واقعیت و ماهیت خود به کاربران

قبل از هر اقدامی در راستای افزایش فالوور در اینستاگرام، پروفایل خود را استاندارد کنید. در اولین گام، انتخاب یک نام کاربری مناسب را به شما پیشنهاد می کنم. حتی المقدور از اعداد در نام کاربری یا Username استفاده نکنید. نام کاربری کوتاه و به یادماندنی، مرتبط با فعالیت شما و همراه با نام برند از موارد مهمی است که در زمان ثبت نام در اینستاگرام باید به آن توجه نمود. پیج خود را به Business Profile تبدیل کنید. امکان بررسی آمار پیج، برجسته ترین مزیت پروفایل Business (تجاری) می باشد. شما با تبدیل اکانت خود به Business به امکانات آماری زیر دسترسی خواهید داشت:

  • امکان مشاهده تعداد بازدید کنندگان از پروفایل شما
  • امکان مشاهده آمار مربوط به پست های شما
  • اطلاع از بهترین زمان های انتشار پست جدید
  • اطلاع از جامعه آماری دنبال کنندگانتان شامل (ملیت، جنسیت، رده سنی)

اگر تحت برند شخصی در حال استفاده از اینستاگرام هستید، تصویر با کیفیت و جذابی از خودتان را بعنوان عکس پروفایل برگزینید و در غیر اینصورت، از لوگو یا هر اِلِمانی که معرف برند تجاری شماست، استفاده کنید. معرفی یا Bio (بایو) که اختصار واژه Biography است و برخی به اشتباه آن را “بیو” بیان می کنند، قسمت مهم دیگریست که باید به آن اهمیت داد. خود یا کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن و کاملا مختصر معرفی کنید.

انتخاب نام مناسب علاوه بر اینکه معرف برند شخصی یا تجاری شما می باشد، به بهینه سازی موتور جستجوی اینستاگرام نیز کمک می کند. در صورت امکان در کنار نام، یکی از برجسته ترین محصولات یا خدمات خود را نیز عنوان کنید. در این صورت چنانچه کاربری محصول یا خدمتی را در قسمت جستجوی داخلی اینستاگرام (Search) جستجو کند، احتمال قرار گرفتن پیج شما در لیست جستجو افزایش می یابد و به دلیل علاقه وی به خدمات و محصولات شما، احتمال فالو کردن پیجتان توسط ایشان افزایش می یابد.

۶. هدفمند سازی محتوا برای افزایش فالوور

پس از ایجاد یک پروفایل استاندارد، مهم ترین عاملی که باعث جذب مخاطب برای پیج شما در اینستا می شود، تولید محتوا است. محتوایی که تولید می کنید می بایست به علایق جامعه هدف شما نزدیک باشد. همیشه قبل از تولید محتوا خوب فکر کنید. وجه تمایز شما با صدها هزار پیج موجود در اینستاگرام چیست که مخاطب، شما را از بین آن همه پیج انتخاب و فالو کند؟ این سوال را همواره از خود بپرسید.

خیلی ها توصیه کرده اند که از قالب های گرافیکی برای پست های خود استفاده کنید. من این توصیه را رد می کنم و پیشنهاد می کنم بجای استفاده از قالب ها، از تصاویر واقعی استفاده کنید و گوشه ای از تصویر نشانه یا واتر مارکی از خودتان قرار دهید. کاربران اینستاگرام از تصاویر گرافیکی کمتر از تصاویر طبیعی استقبال می کنند. در عوض یک قالب مشخص را برای متن کپشن خود انتخاب کنید. متن کپشن کمک بسزایی به افزایش فالوور در اینستاگرام می کند. هر چه متنی که می نویسید کوتاه تر و صمیمانه تر باشد، احتمال جذب فالوور را افزایش می دهد.

۷. ایجاد تعامل با کاربران

برای کاربران همیشه در دسترس باشید. ارتباط دو نفره با بازدید کننده باعث می شود تا به شما اعتماد کند. پس هر زمان سوالی از شما توسط کاربر پرسیده می شود به سرعت و کامل پاسخ دهید. اگر خودتان فرصت این کار را ندارید می توانید شخصی را به عنوان ادمین پیج خود استخدام کنید تا پاسخگوی سوالات و پیام های مخاطبان باشد. همچنین برای افزایش تعامل کاربران با پیج شما می توانید از خرید کامنت سفارشی استفاده کنید.

۸. برگزاری مسابقه

برای ایجاد انگیزه در کاربران مسابقه برگزار کنید. طراحی و برگزاری مسابقات با جوایز ارزشمند نرخ تبدیل را به سرعت بالا می برد و تعداد زیادی از فالوور های شما را تبدیل به مشتری می کند. برای اینکه انگیزه بیشتری در مخاطبان ایجاد کنید، می توانید برای انتخاب جوایز مسابقه از آن ها نظرسنجی کنید.

۹. استفاده از هشتگ های مناسب برای جذب فالوور

هشتگ معجزه اینستاگرام است. با رعایت قوانین و اصول هشتگ گذاری می توانید برای پست خود هشتگ هایی مرتبط انتخاب کنید و فالوور های خود را افزایش دهید. در هشتگ گذاری دو موضوع مهم وجود دارد:

  • هشتگ ها را در اولین کامنت قرار دهید.
  • از هشتگ هایی که به محتوای شما مرتبط اند استفاده کنید.

۱۰. فعالیت مداوم در اینستاگرام

بهتر است فعالیت شما در اینستاگرام مداوم و مستمر باشد برای اینکه مخاطبان دائما با شما درگیر باشد و شما را فراموش نکند. به عنوان مثال اگر شما یک پیج فروش کفش داشته باشید، اگر هر روز جلوی چشم مخاطب تان باشید، زمانی که او قصد خرید کفش را داشته باشد، اولین گزینه ای که به ذهنش می آید، شما هستید. اما حواستان باشد که این فعالیت شما در اینستاگرام بیش از حد نشود چرا که مخاطب خسته شده و شما را آنفالو یا میوت می کند.

منبع: فالوور تاپ

دکمه بازگشت به بالا