خرید بهترین پسته آجیلی

خرید اینترنتی پسته از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی پسته (قیمت پسته خام و فروش پسته در هفت مغز):

خرید و قیمت پسته خام : یکی از مقوی ترین دانه های آجیل، پسته می باشد. فروشگاه آجیل و خشکبار هفت‌مغز یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی پسته اعلاء: کله قوچی، احمد آقایی، اکبری، فندقی، خلال و مغز پسته در ایران می باشد. که شما برای خرید پسته آنلاین و تازه؛ خرید خلال بادام درجه یک؛ اطلاع از قیمت روز و لحظه ای و خرید اینترنتی پسته تازه، درجه یک می توانید هم اکنون اقدام کنید. در ادامه به مباحثی از قبیل این که طبع پسته چیست؟ چه انواعی دارد؟ فواید و خواص آن برای کودکان و آقایان، طریقه بو دادن پسته خام، پسته خام قیمت و خرید پسته تازه توضیح میدهیم.

آجیل پسرزایی نی نی سایت | آجیل چاق میکنه نی نی سایت

خرید و فروش پسته؛ خرید پسته آنلاین تازه و مرغوب؛ آگاهی از پسته خام قیمت:

مغز پسته، (pistachio) به عنوان یک عضو پرخاصیت و خوشمزه . این آجیل ارزشمند با ظاهر کوچک دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد. که چهار نوع آن در کشور ایران تولید میشود. ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکننده ها و صادر کننده های این محصول می باشد. معروف ترین شهرهای تولید این محصول رفسنجان و دامغان است. این محصول یکی از لوکس ترین و پر طرفدارترین اعضای آجیل می باشد. فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز مرکز خرید اینترنتی پسته خام با پوست و خام  و خرید بادام می باشد. شما می توانید در سایت هفت مغز از بروزترین قیمت پسته خام مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این که “پسته چیست” و این آجیل خندان مقوی چه فوایدی دارد، می توانید مقاله” خواص پسته” را بخوانید.

خرید پسته آنلاین باکیفیت و درجه یک؛ خرید پسته خام و خرید و فروش پسته در بهترین فروشگاه اینترنتی هفت مغز:

اگرچه معمولاً این میوه نوعش آجیل به جساب می‌آید، در واقع بذر گیاهی متعلق به خانواده بادام هندی است. اعتقاد بر این است که برای اولین بار در خاورمیانه و 6750 سال قبل از میلاد مصرف می‌شده است. امروزه ایران، ایالات متحده و ترکیه تولید کنندگان بزرگ آجیل خندان، در جهان هستند. این کشورها از طعم منحصر به فرد آن، ارزش غذایی بالای آن و کاربرد چشمگیر که برای آن در آشپزی و شیرینی‌پزی در سراسر جهان وجود دارد سود زیادی به جیب می‌زنند. از اسنک‌ها و افزودنی‌های دسرها گرفته تا انواع بستنی و سایر خوراکی های شیرین مانند باقلوا، نوقا و بسیاری از شیرینی‌های دیگر، این آجیل بی‌همتا یک افزودنی جذاب به حساب می‌آید. برای خرید آجیل و فروش پسته در فروشگاه اینترنتی پسته هفت مغز،عجله کنید زیرا ما برای شما پسته تازه را موجود کرده ایم و شما می توانید خرید پسته تازه را انجام دهید.

خرید اینترنتی پسته در انواع گوناگون؛ خرید پسته تازه:

به طور کلی این آجیل خندان به دو گروه گرد و دراز تقسیم می شود که دارای نام های گوناگون است. اما به طور سنتی حدود 90 گونه پسته شناخته شده موجود است که بعضی از آن ها به صورت تجاری و برخی دیگر به صورت پراکنده و محدود کشت می شود. و قیمت پسته خام و پسته خام قیمت بسته به این تنوع متفاوت است.  در ادامه شما را با انواع پسته در ایران آشنا می کنیم.

پسته که بعنوان خوشمزه ترین آجیل شناخته می شود، دانه ی درختی کوچک با همین نام است که در مناطق خشک و با آب و هوای گرم و معتدل رشد می کند. این درخت بومی ایران بوده و در منطقه خاورمیانه از افغانستان تا مدیترانه و همچنین آمریکا بطور گسترده کشت می شود. حدود 50 درصد پسته جهان در ایران تولید می شود.

پسته جز آن دسته از درختان است که دارای جنسیت نر و ماده میباشد به این صورت که درخت نر هیچ محصولی تولید نمی کند و در زمان گلدهی فقط گل میدهد. از آنجا که گل‌های درخت پسته فاقد شهد است هیچ زنبوری جذب آن نمی شود، بنابراین تنها راه گرده افشانی درخت پسته از راه باد است. همین موضوع باعث شده که این درخت در مناطق بادخیز نظیر دامغان عملکرد بهتری داشته باشد.

این درخت در ایران در شهرهای دامغان، رفسنجان، سیرجان، زرند و … کشت می شود. البته پسته دامغان و پسته رفسنجان در این بین از اعتبار بیشتری برخوردارند.

مناطق مهم کاشت پسته در ایران

یکی از سوغاتی های مهم ایران از قدیم الایام پسته بوده است. از منظر تاریخی نیز وجود پسته در فلات ایران تایید شده. وجود درختان کهنسال پسته در شهرهایی نظیر دامغان و رفسنجان گویای این حقیقت است که پسته یکی از درختان بومی ایران است. بیشتر پسته ایران در باغ های کوچک و کمتر از دو هکتار کشت شده و برداشت آن بصورت دستی انجام می شود. بطور کلی 400000 هکتار باغ در ایران زیر کشت پسته است و از این مقدار 300000 هکتار بارور است.

دکمه بازگشت به بالا