اقتصادیمجله کسب و کار

دلیل حذف نشدن مخاطبین در گوشی شیائومی

چگونه چندین مخاطب را از گوشی های هوشمند شیائومی حذف کنیم؟ 

در ادامه این پست نحوه حذف چندین مخاطب از گوشی شیائومی، را نه به روش معمول پاک کردن مستقیم، بلکه با رجوع به بخش تنطیمات می بینیم. ما در این مقاله از گوشی Redmi Prime 3S  شیائومی استفاده کردیم تا بهترین روش حل مشکل پاک نشدن مخاطبین از گوشی شیائومی را به شما نشان دهیم. اما این روش برای تمامی گوشی های شیائومی و پوکو قابل استفاده است.

 قیمت گوشی شیائومی: اساسا، گزینه ای برای حذف مخاطب از گوشی شیائومی در بخش “مخاطبین” به طور مستقیم از صفحه اصلی در تلفن های خود گزینه ای دریافت نمی کنید. شما باید به طریقی از بخش تنظیمات اضافی گوشی استفاده کنید. بنابراین اجازه دهید آن را با جزئیات توضیح دهم.

بازیابی مخاطبین در گوشی شیائومی | برنامه حذف مخاطبین

روش حذف مخاطب از گوشی شیائومی:

  • صفحه اصلی را در گوشی هوشمند خود باز کنید و روی منوی مخاطبین ضربه بزنید.

می‌توانید لیست مخاطبین موجود در تلفن خود را ببینید که بر اساس حروف الفبا مرتب شده‌اند و مهمتر از همه، گزینه‌ای برای حذف شماره ها در صفحه «مخاطبین» پیدا نمی‌کنید. شما می توانید هر مخاطب را انتخاب کنید و اگر می خواهید دلیت کردن شماره را انجام دهید، باید آن را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

  • در ادامه به منوی تنظیمات (Settings) بروید و به پایین بروید تا منوی فرعی «برنامه‌های سیستم» (System Apps) را در آنجا پیدا کنید.

روی «برنامه‌های سیستم» (System Apps) ضربه بزنید، در ادامه می‌توانید زیر منوی «مخاطبین» (Contacts) را در آنجا ببینید و یک بار دیگر روی آن ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید:

  • می توانید منوی فرعی «سازماندهی مخاطبین» (Organise contacts) را ببینید و فقط یک بار روی آن ضربه بزنید.

می‌توانید گزینه «حذف دسته» (Delete batch) را در صفحه «سازماندهی مخاطبین»  بیابید.

فقط روی “حذف دسته جمعی”  (Delete batch) ضربه بزنید، می توانید با کلیک کردن روی نماد دایره در مقابل هر مخاطب و فعال کردن علامت تیک روی آن، چندین مخاطب را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی گزینه «انتخاب همه» در بالای صفحه، همه مخاطبین را انتخاب کنید. روی نماد حذف کلیک کنید تا چندین مخاطب به طور کلی حذف شوند.

روی “حذف مخاطب” از کادر گفتگوی باز شده کلیک کنید تا در نهایت چندین مخاطب حذف شوند.

بیشتر بخوانید:

  • پس از حذف، مخاطبین را از صفحه اصلی باز کنید و می توانید از این طریق ببنید که چندین مخاطب به طور کلی حذف شده اند.

تمام است، شما با حذف چندین مخاطب در تلفن هوشمند شیائومی خود تمام شده اید. با تشکر از خواندن پست حذف چندین مخاطب از تلفن شیائومی. و برای دریافت نکات آموزنده ای مانند این، با مشترک شدن همراه باشید. لطفا در زیر نظر دهید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

منبع : mi.com

دکمه بازگشت به بالا