نماد سایت مجله آنلاین

راهیان نور سرمایه جاودانه انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

راهیان نور سرمایه جاودانه انقلاب اسلامی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار علی رزمجو چهارشنبه‌شب در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور سرمایه جاودانه‌ انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: برگزاری این اردوها با هدف تبیین نسل جوان از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس سبب آن می‌شود تا آیندگان این مرز و بوم بتوانند با روحیه جهادی و انقلابی همانند رزمندگان آن دوران به اهداف متعالی این انقلاب دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه استان بوشهر تاکید کرد: همگان وظیفه دارند در فضای حقیقی و مجازی ارزش‌های عاشورا و ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بازگو کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای کمرنگ کردن خون شهدای اسلام هستند اذعان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با به کار گیری رسانه‌های خود و جنگ شناختی در تلاشند تا تمامی جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در جامعه کمرنگ کنند در همین راستا شایسته است مسئولین امر اهتمام بسیار ویژه‌ای نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور داشته باشند.

همایش تجلیل از دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور با حضور دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از دست اندر کاران برگزاری اردوهای راهیان نور در استان بوشهر با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل