اقتصادیمجله کسب و کار

لیست کالاهای پرسود برای واردات از دبی

وجود کالاهای خاص و دسترسی به بازارهای جهانی از طریق دبی یکی از موارد اساسی و مهم تجارت با این شهر  است. دبی از قدیم به عنوان قطب تجاری خاورمیانه شناخته شده است. با وجود ورود انواع کالاها از کشورهای مختلف و شرکت واردات کالا و برندهای مطرح جهانی به دبی پتانسیل این شهر برای تجارت بازرگانان ایرانی بالا رفته و اغلب تجار تمایل دارند تا اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را از دبی تهیه و تامین کنند ازاینرو روی برای موفقیت در این زمینه باید برنامه ریزی کرد و بعد پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی را وارد کرد. پس با ما تا اخر این مقاله همراه باشید. همچنین شما می توانید مقاله را نیز در سایت ما مطالعه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی چیست ؟

پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی بسیار زیاد هستند و نمیتوان گفت تنها در یک مورد خوب است. به همین علت اگر هنوز تصمیم خودتان را برای قطعی نکرده است ، با ما همراه باشید.

بهترین مکانهای خرید در دبی

بزرگترین مرکز خرید دنیا می باشد. برای خرید کامل ازاین مکان شما نیاز به یک تا دوشب را در دبی بمانید.

این بازار دومین مرکز خرید دبی می باشد.

یک بازار زیبا، درست در کنار هتل برج العرب می باشد. و برای خرید فوق العاده است .

این بازار محصولاتی از 7 کشور جهان را در خودش دارد .

این بازار به بازار دیرا معروف است. جواهرات با ارزشی را می توانید در اینجا پیدا کنید.و

معرفی پرسود ترین کالاهای وارداتی از دبی

در ادامه به معرفی پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی می پردازیم:

  • گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن

با توجه به پیشرفت فناوری واینکه بسیاری از کارها با تکنولوژی وابسته شده است و راحتر شدن کارها و محبوبت وسایل الکترونیکی همچون گوشی همراه می توانید به فکر وارد کردن کالاهایی مانن  تلفن همراه باشد.بنابراین می توانید از ترخیص گوشی همراه به عنوان پرسودترین کالای وارداتی از دبی بهرهمند شوید.

لوازم جانبی گوشی نیز یکی دیگر از مواردی است که میتواندی وارد کنید. شاید افرادی باشند که در طول سال گوشی خودشان را عوض نکنند ولی از لوازم جانبی مانند شارژ، گلس های محافظ صفحه، قاب گوشی و…. نیاز داشته باشند و استفاده می کنند. ازاین رو میتوانید به فکر واردات لوازم جانبی از دبی باشید.

برای واردات موبایل شما باید به کشور دبی بروید و با یک تامین کننده مناسب دراین زمینه کار خودرا انجا بدهید. برای اینکار شما باید اول سرمایه کافی را داشته باشید وبعد اینکه معامله شما در دبی زیاد طول خواهید کشید باید در یک هتل مستقر شوید پس باید به فکر هزینه های اضافی و همچنین سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید گوشی و لوازم جانبی آن را داشته باشید.

  • پارچه از جمله پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی

واردات پارچه از کشورهای مختلفی انجام می شود. ولی یکی از معروفترین کشورهایی که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته می توان به دبی اشاره کرد، چون این شهر با داشتن بهترین ودبا کیفیت ترین محصولات توجه بسیاری از بازرگانان با به خودش جذب کرده است .

همچنین با توجه به هزینه های واردات پارچه می توان بسیاری پارچه هایی با هزینه های مختلف را و با توجه به نوع و مدل های مختلفی را وارد کنید.

مهمترین نکات در مورد واردات پارچه :

  • از شرکت های معتبر اقدام به واردات کنید.
  • هزینه های محصولات خود را پرداخت کنید و قصوری در پرداخت نداشته باشید تا به راحتی بتوانید محصولات خودتان را ترخیص نمایید.
  • قبل از واردات کالای مورد نظر خود، نیاز بازار را بررسی کنید .
  • واردات البسه از دبی

یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی البسته است. بنابراین از جمله محصولات که بسیار مورد توجه قرار گرفته است است. که سود دهی بالایی با خود  دارد پ. همچنین با توجه به اینکه پوشاک نیاز اصلی همه افراد است بازار پوشاک همیشه داغ می باید و شما می توانید به آن عنوان یک کالای با سوددهی بالا نگاه بیندازید.

مهمترین سودی که برای اثر ترخیص کالا و واردات پوشاک بدست می آید کاهش هزینه حمل و نقل به ایران می باشد چون دبی در همسایگی ایران است و بازرگانان می توانند با هزینه کمتر کالای خود را به ایران وارد کنند.

همچنین با توجه به اینکه گمرک امارات برای ترخیص کالا از دبی هزینه ای دریافت نمیکنند، در نتیجه تجار می توانند کالای خود را بدون پرداخت هزینه، وارد کشور کنند و قیمت خرید و فروش کالا یکسان باشد.

از دبی چی بخریم سود کنیم | از دبی چی بخریم نی نی سایت

همچنین با توجه به تحریم ها خرید کالا از دبی راحتر است.

دو دسته از قطعات از دبی وارد می شوند:

  • لوازم یدکی و قطعات استوک خودرو در دبی

قطعات نو که توسط برندهای مورد نظر خریداری شده و وارد گمرک کشور شده و ترخیص می شوند.

این قطعات ، قطعات اوراقی ماشین ها دردربی هستند که خریداری می شوند و وارد کشور می شوند.

با توجه به اینکه نیاز بازار ایران برای قطعات خودروهای خارجی زیاد است در نتیجه تجار در این بازار نیاز بیشتری را درایران در اختیار دارند وهمچنین قطعات دست دوم با هزینه کمتری در داخل به فروش می روند.

  • خرید لوازم الکترونیکی از دبی

با توجه به اینکه دبی به عنوان بهترین مرکز لوازم برقی و الکترونیکی در آسیا می باشد و قیمت کالا ها در دبی نیز کمتر است. همچنین با توجه به اینکه کمتر کسی به کالاهای الکترونکی ایرانی اعتماد داشته باشد و هر دلیل دلیلی دگیر، لوازم الکترونیکی خارجی در بورس قرار دارد.

دبی به علت اینکه نمایندگی انواع لوازم خانگی اروپا را دارد واردات از انجا نیز راحتتر انجام می شود وهمچنین به علت کیفیت های گوناگون و برندها مختلف و می توانید کالاهای با قیمت مناسب را از دبی وارد کنید.

  • واردات لوازم آرایشی از دبی

واردات لوازم آرایشی از دبی نیز قطعا سود اورد می باشد و از پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی می باشد.  بازار لوازم آرایشی در امارات متحده عربی در چندین سال گذشته به طور قابل توجهی گسترش یافته است .

برای واردات لوازم آرایشی باید نیاز دقیق بازار ایران و همچنین معروفترین و پرفروشترین برندهای در ایران را بشناسید.همچنین بررسی اینکه در آرایشگاهای ایرانی از کدام محصول بیشتر صحبت می شود.

شرکت بازرگانی گزدرازی همراه شما در دنیای تجارت، پیشرو در بازرگانی الکترونیک.واردات،صادرات و ترخیص کالا از گمرک و مشاوره تخصصی بازرگانی  می باشد

دکمه بازگشت به بالا