اقتصادیمجله کسب و کار

پنجره دوجداره متری چند است

در قسمت پایین این مطلب قیمت انواع و انواع پنجره دوجداره آلومینویی در ابعاد و مدل های مختلف آورده شده است. در این نوشته قیمت انواع پنجره آلومینیومی و پنجره upvc در طرح ها و مدل های مختلف آورده شده است. قیمت پنجره upvc بر اساس قیمت محاسبه شده است که با توجه به کیفت بالای آن ، قیمت آن از سایر پنجره های upvc موجود در بازار بیشتر می باشد.

قابل ذکر است که کلیه تصاویر بکار رفته در این صفحه و کل سایت همگی از پروژه های انجام شده توسط مجموعه فاراد پنجره می باشد، می توانید جهت بازدید از پروژه های مذکور با واحد فروش همانگی های لازم را بعمل آورید.

پیشنهاد می گردد قبلا از اینکه اقدام به خرید نمایید مدل پنجره دوجداره انتخابی خود را در یکی از پروژه های فاراد پنجره بازدید نمایید.

محتوای این مطلب پنهان

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک مدل لیفت اسلاید 3 ریل مناسب جهت ویلا

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پروژه / پروفیل سری 70 ویستابست نوک مدادی / سرخه حصار_ ترکمن ده

پروژه دماوند / شهرک هشت بهشت/ آلومینیوم ترمال بریک

واحد فروش فاراد پنجره با بررسی ابعاد ، بهترین حالت از پنجره دوجداره را برای شما طراحی می کند که هم استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد و هم کاربری شما در نظر گرفته شود.در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور صادر و به حضورتان اعلام می گردد. در قسمت پایین مطلب قیمت های مختلفی جهت ابعاد مختلف پنجره upvc آورده شده است.

  • اگر از آلودگی صوتی رنج می برید و می خواهید برای همیشه و با یکبار هزینه از شر این موضوع رهایی پیدا کنید حتما از پنجره دوجداره سری 70 ویستابست با یراق دوحالته roto آلمان و و یا سه جداره ای که یک جدار آن لمینت شده باشد استفاده نمایید. با یک بار هزینه این مشکل را حل کرده اید.
  • در هنگام عقد قرار داد از تولید کننده و یا شرکت خدمات دهنده بخواهید که درفترچه الزامات فنی ویستابست را پیوست قرارداد نماید.

همچنین شما می توانید ابعاد پنجره خود را به شماره 09196546656 تلگرام و یا واتس آپ نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور پنجره دوجداره بصورت آنلاین برایتان ارسال گردد.

منظور از ابعاد ، عرض و ارتفاع پنجره مورد نظر می باشد. خواهشمند است در درخواست خود ارتفاع و عرض و تعداد را مشخص نمایید تا پیش فاکتور ارسال جهت پنجره upvc و یا پنجره آلومینیومی بصورت دقیق و آنلاین محاسبه و ارسال گردد.

تعویض پنجره قدیمی در جردن با پنجره UPVC فاراد پنجره

درقسمت پایین فیلمی از پنجره ترمال بریک آلومینیومی مدل لیفت  اسلاید نمایش داده می شود. شما در این فیلم با پنجره فولکس واگنی نیز آشنا می شوید.

این دو نوع پنجره از مدل های عایق و کاملا استاندارد پنجره های کشویی پر طرفدار می باشد. پیشنهاد می گردد اگر ابعاد پنجره مورد نظر شما بزرگ است حتما این 2 مدل را بررسی نمایید جهت سفارش محصول.

قیمت حدودی پنجره دوجداره با ابعاد و طرح های مختلف

در پایین قیمت ها بر اساس یراق vorne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto  و روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

پنجره فاراد در منطقه زیبا و ییلاقی لیره سر تنکابن

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد. جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره بهتر است ابعاد خود را ارسال نمایید.

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره

اگر می خواهید خرید پنجره دوجداره موفقی انجام دهید حتما موراد ذیل را مد نظر قرار دهید. در مجموعه فاراد پنجره همواره این سوال مطرح است ” که آیا هر پنجره دوجداره ای عایق می باشد؟”

با رعایت موارد گفته شده در هنگام خرید پنجره ، پنجره دوجداره نصب شده می تواند انتظارات شما را از یک پنجره دوجداره کاملا عایق برآورده سازد.

پنجره دوجداره طرح چوب فاراد در لواسان

  • قبل از خرید پنجره ، درخواست مشاوره نمایید. یک مشاوره خوب و حرفه ای شما را می تواند در انتخاب یک محصول درست راهنمایی نماید.
  • اندازه گیری پنجره قبل از  تولید یکی از مراحل بسیار مهم می باشد که باید توسط همکاران واحد فنی مهندسی انجام پذیرد و با نیروهای قسمت نصب متفاوت می باشند.
  • در هنگام عقد قرار داد از تولید کننده و یا شرکت خدمات دهنده بخواهید که درفترچه الزامات فنی ویستابست را پیوست قرارداد نماید.
  • حتی المقدور پنجره دوجداره کشویی را انتخاب نکنید چون تا میزان 70 درصد عایق می باشد. مدل های لولایی مخصوصا دو حالته 100 درصد عایق می باشند.
  • اگر از آلودگی صوتی رنج می برید و می خواهید برای همیشه و با یکبارهزینه از شر این موضوع رهایی پیدا کنید حتما از پنجره دوجداره سری 70 ویستابست با یراق دوحالته roto آلمان و شیشه دوجداره و یا سه جداره ای که یک جدار آن لمینیت شده باشد استفاده نمایید. با یک بار هزینه این مشکل را حل کرده اید.

پروژه زعفرانیه- پنجره دوجداره ترمال بریک سری کشویی

  • از یراق roto آلمان استفاده کنید.
  • از شیشه دوجداره استاندارد استفاده کنید. برند ونوس شیشه این نوع شیشه دوجداره را دارد.
  • از تولید کننده ای خرید نمایید که کد نمایندگی معتبر ویستابست را داشته باشد و مورد تایید ویستابست باشد.
  • نمونه پنجره ها تولید شده توسط آن شرکت را بازدید کنید و با چند تن از مشتریان آن شرکت که قبلا مشکل صدا و گرد و غبار را داشته اند و این مشکل آنها حل شده است ، صحبت کنید.
  • در هنگام قرارداد از تولید کنند بخواهید دفترچه الزامات فنی ویستابست را بصورت مهر و امضاء شده پیوست قرارداد نماید.
  • جهت پنجره با ابعاد بزرگ هرگز درخواست پنجره upvc ندهید، از پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده کنید.
  • بررسی رزومه کاری شرکت خیلی مهم می باشد.
  • حتما حتما در نصب پنجره باید از فوم پلی ارتان  استفاده گردد.
  • در پنجره شما از لاسیتک های نوع epdm استفاده شده باشد. لاستیک های بین بازشو و فریم نقش بسیار مهمی در عایق بودن پنجره شما ایفا می کنند.

پروژه کامرانیه شمالی- پنجره لولایی و فولکس واگنی

قابل ذکر است که کلیه تصاویر بکار رفته در این صفحه و کل سایت همگی از پروژه های انجام شده توسط مجموعه فاراد پنجره می باشد، می توانید جهت بازدید از پروژه های مذکور با واحد فروش همانگی های لازم را بعمل آورید.

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

پنجره ارسی فاراد در شهر ری

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc ویستابست:

 قیمت ها در مورخ بهار 1402 به روز شده است

در مواردی مثل بزرگ بودن ابعاد و یا سبک معماری ساختمان و یا شرایط آب و هوایی ، که نمی توان از پنجره upvc استفاده کرد باید از پنجره آلومینومی و از نوع ترمال بریک آن استفاده کرد، پنجره آلومینیومی با توجه به اینکه مقاومت بیشتری نسبت به پنجره upvc دارد ، گزینه مناسبی جهت پنجره های بزرگ سایز با کاربری های ویلایی می باشد.

چه مواقعی باید از پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده کرد؟

  • وقتی ابعاد پنجره شما بزرگ است و خارج از سایز استاندارد می باشد ،
  • مثلا ارتفاع 3 متر و عرض 4 متر، این ابعاد از پنجره بهتر است با پروفیل های آلومینوم تولید گردد چون مقاومت آن بالا تر است و پنجره دچار لرزش نخواهد شد، ممان اینرسی پنجره upvc معمولی با گالوانیزه 1.5 میلمتر برابر است با حدود 1.6 این عدد در مولین استاتیکی سری 60 به عدد 6.5 و در مولین استاتیکی سری 70 در بهترین حالت به عدد 10 می رسد. اما ممان اینرسی پنجره آلومینومی در کمترین حالت عدد 11 می باشد که تا 35 سانتی متر به توان 4 می توان ادامه داد.

پنجره دوجداره طرح چوب فاراد با خم ویترینی در اسلام شهر

  • انتخاب نوع پنجره، آلومینیومی باشد و یا upvc خیلی وقت ها سلیقه ای می باشد. با توجه به تنوع رنگ در آلومینیوم و دارا بودن انواع رنگ های پودری و آنادایز، و اینکه ظاهری مقاوم تر و مستحکم دارد ، خیلی از سلایق ها به سمت انتخاب پنجره آلومینیومی بیشتر گرایش پیدا می کند.
  • تنوع رنگ در مدل های پنجره آلومینیومی که در انواع رنگ های پودری و آنادایز موجود می باشد. اگر به دنبال تنوع رنگ و آنهم از نوع با کیفیت هستید حتما انتخاب شما پنجره آلومینیومی ترمال بریک باشد.

پنجره دوجداره ارسی فاراد در شهرک جهان ویلا

  • در ساختمان های بالای 6 طبقه و با سایز پنجره با ارتفاع بالای 1.80 با توجه به فشار وارد شده از طرف باد بر پنجره ، بهتر است از پنجره آلومینیومی استفاده کرد. فشار وارد شده از طرف باد در طبقات بالایی ساختمان باعث دفورمه شدن پروفیل upvc در طی زمان در پنجره های با ارتفاع بلند خواهد شد و پنجره حالت عایق بودن خود را از دست خواهد داد. آمدن صدای زوزه باد از پنجره ناشی از همین نیروی وارد شده از طرف باد بر پنجره می باشد.

بیشتر بدانید:

قیمت انواع پنجره آلومینومی ترمال بریک

در زیر قیمت انواع پنجره آلومینومی ترمال بریک  آورده شده است، جهت ابدست آوردن اطلاعات فنی در ارتباط با مقاطع پروفیل به قسمت محصولات  پنجره آلومینیومی سایت مراجعه نمایید:

بیشتر بدانید:

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک:

  قیمت ها جهت ترمال بریک در زمستان1401 بروز رسانی شده است و بدون هزینه شیشه و نصب می باشد.

قابل ذکر است که در سری های لولایی از سری TH60 استفاده شده است و در سری های کشویی از سری BST90 که هر یک به ترتیب دارای نشیمن 6 سانت و 9 سانت می باشند.

پروفیل کشویی سری BST90 یک پروفیل کشویی قوی و مناسب جهت پنجره های کشویی با ابعاد نسبتا بزرگ می باشد. یراق آلات مورد استفاده همگی ROTO آلمان می باشد که در سری های کشویی غلطک های ROTO تحمل وزنی تا 200 کیلوگرم را دارا می باشند.

  • پروژه دربندسر/ پنجره آلومینیومی ترمال بریک سری لیفت اند اسلاید

پروژه کامرانیه شمالی/ ترمال بریک لیفت اند اسلاید

بیشتر بدانید:

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره توسط یک نرم افزار در داخل سایت امکان پذیر نمی باشد و اگر هم در بعضی از سایت ها قرار داده شده است این محاسبه دقیق نمی باشد چون جهت استعلام قیمت باید ابعاد به طور دقیق وارد نرم افزار طراحی پنجره دوجداره گردد و نحوه محاسبه هر کدام، پنجره آلومینیومی و پنجره upvc متفاوت می باشد.

پروژه پنجره سنتی در قم

بطور مثال نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بدین صورت است که با توجه به نوع پروفیل مصرفی وزن کل آلومینیوم مصرفی برای تعداد پنجره های مشخص محاسبه می گردد و قیمت بصورت هر کیلو گرم مثلا 250000 هزار تومان جهت آلومینیوم ترمال بریک آنادایز ( تابستان 1400) و هر کیلو گرم 220000 هزار تومان جهت آلومینیوم ساد و نرمال محاسبه می گردد.

پروژه شهرک زیبادشت کرج/ پنجره دوجداره ارسی

قیمت یراق نیز بصورت هر دست محاسبه می گردد. قیمت یراق نیز در پنجره آلومینیومی با توجه به وزن لنگه بازشو و در پنجره upvc با توجه به عرض و ارتفاع بازشو مشخص می گردد.

از اینرو جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره بصورت دقیق حتما باید ابعاد پنجره و مقدار پروفیل مصرفی توسط نرم افزار طراحی پنجره آنالیز و بهینه شود و با توجه به میزان پرت، مخصوصا در آلومینیوم، قیمت دقیق پنجره دوجداره محاسبه گردد.

نحوه محاسبه قیمت نیز بصورت هر متر مربع می باشد.

بطور متوسط قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره upvc از هر متر .1.5 میلیون تومان به بالا قابل محاسبه می باشد. و قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره آلومینیومی نیز بطور متوسط از هر متر مربع 2/500/00 تومان جهت ترمال بریک ، قابل محاسبه می باشد.

قیمت های فوق جهت زمستان1401 می باشد  و بصورت کاملا تقریبی محاسبه شده است.  با توجه به طرح و متراژ پنجره قابل تغییر می باشد. محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

پنجره دوجداره هوشمند:

یکی از انواع شیشه هایی که می توانید برای پنجره دوجداره خود انتخاب نمایید شیشه های هوشمند می باشد. این شیشه ها بصورتی است که دو قطعه شیشه به یکدیگر لمینیت شده اند و در بین آنها از یک طلق خاصی استفاده شده است که با جریان برق مات و شفاف می شود .

جهت پنجره های سرویس مستر روم شما می توانید از این نوع پنجره های هوشمند استفاده نمایید که شیشه آن توسط یک کلید برق مات و شفاف می شود.

این نوع پنجره ها در دو نوع آلومینیومی و upvc بسته به نوع و سبک معماری قابل تولید می باشد.

موارد استفاده پنجره هوشمند

  • سرویس ها اطاق خوابی اصلی و یا همان مسترروم ها
  • پارتیشن های اداری
  • پنجره های مربوط به اطاق جلسات
  • بیمارستان ها

پنجره دوجداره فاراد در مجتمع طب سنتی حکیم

سوالات متداول در ارتباط با پنجره دوجداره:

  • پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بهتر است یا پنجره دوجداره upvc ؟

پنجره دوجداره اگر بصورت استاندارد تولید گردد چه ترمال بریک باشد چه upvc   هر دو عایق حرارتی هستند . مهم این است که از پروفیل و یراق آلات استاندارد استفاده شود.

اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن این است که جهت ساخت پنجره دوجداره upvc  محدودیت ابعاد وجود دارد و اگر ابعاد بزرگ شود حتما باید از پروفیل آلومینیوم استفاده شود. نکته دوم تنوع رنگ بیشتر در پنجره ترمال بریک می باشد.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره | استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

پنجره دوجداره ترمال بریک فاراد در خیابان ایران

چرا پنجره لولایی عایق تر از مدل کشویی می باشد؟

در پنجره لولایی با بستن پنجره و چرخاندن دستگیره به سمت پایین پلیت های قارچی شکل یراق در محفظه خود قرار می  گیرند و این عمل باعث فشرده شده لاستیک های epdm  پنجره می شود و پنجره دوجداره کاملا عایق می شود.

پنجره دوجداره آلومینیومی فاراد در دربندسر

اما در پنجره کشویی با بستن پنجره لاستیک ها در کنار هم قرار می گیرند و به یکدیگر فشرده نمی شوند در نتیجه کامل عایق نمی شود.

چرا صدای زوزه باد در پنجره نصب شده در طبقات بالا شنیده می شود؟

در طبقات بالای 6 طبقه یا باید از پنجره آلومینیومی استفاده شود و یا پنجره دوجداره UPVC  ویستابست با مولین استاتیکی استفاده شود  در غیر اینصورت فشار وارد شده از طرف باد در طبقات بالا بر پنجره، باعث دفورمگی پروفیل UPVC  خواهد شد و پنجره خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد و صدای زوزه باد از بین لنگه بازشو و پشت لولاها شنیده می شود.

پنجره لیفت فاراد در ساری

  • از کجا متوجه شویم که شیشه دوجداره ما گاز آرگون دارد؟

وجود سوپاپ های تزریق گاز در کنجهای اسپیسر های آلومینیومی نشانه تزریق گاز آرگون در شیشه دوجداره می باشد. شیشه دوجداره ای که دارای گاز آرگون باشد در فصل سرما قسمت بیرونی شیشه سرد تر است از قسمت درونی می باشد.

بیشتر بدانید:

  • بهترین پروفیل UPVC چه پروفیلی می باشد؟
  • بهترین نوع شیشه دوجداره کدام است؟

بهترین نوع شیشه دوجداره ، شیشه دوجداره تماما صنعتی می باشد که یک جدار آن ضخامت 6میل و جدار دیگر آن ضخامت 4 میل داشته باشد.

در شیشه دوجداره ای که ضخامت ها مختلف باشد شکست  امواج صوتی بیشتر اتفاق می افتد و در نتیجه از سرعت صوت کاسته می شود و پنجره دوجداره شما عایق صوتی مناسبی می باشد. با استفاده از ترکیبات مختلف شیشه دوجداره شما می توانید میزان ورودی صوت را از شیشه تا 90 درصد کاهش دهید..

استفاده از شیشه های دوجداره ای که یک جدار آن لمینیت باشد و یا شیشه های سه جداره ای که یک جدار آن لمینیت باشد جهت مناطقی با آلودگی صوتی بالا به شدت پیشنهاد می گردد.

  • در کنار اتوبان از چه نوع پنجره ای استفاده کنیم که آلودگی صوتی را کاهش دهد؟

از پنجره دوجداره  سری 70 ویستابست با یراق دوحالته ROTO  آلمان و شیشه سه جداره ای استفاده نمایید که جداره بیرونی آن شیشه 4+4 لمینیت با pvb آگوستیک باشد و جداره وسط آن 4 میل و جدار داخلی آن 6 میل باشد با فاصله 12 میل بین شیشه ها. این ترکیب بهترین پیشنهاد جهت کاهش شدت صوت می باشد.

فیلم تست کاهش شدت صوت در :

چرا در بعضی مواقع حتما باید از پنجره آلومینیومی استفاده کرد

بحث مربوط به ممان اینرس در پنجره دوجداره بسیار مهم می باشد. پروفیل های معمولی پنجره UPVC که داخل آنها گالوانیزه 1/5 میلیمتر می باشد در بهترین حالت ممان اینرسی برابر با 1/6 سانتی متر به توان 4 دارند این در حالیست که کمترین ممان اینرسی در پروفیل های آلومینیومی 10 می باشد.

البته در محصول چدید ویستابست این عدد تا حدودی ارتقاء پیدا کرده است و در مولین استاتیکی سری 60 این عدد به حدود 6 و در سری 70 این عدد به حدود 10 رسیده است.

اما با این حال اگر پنجره بزرگ باشد و در طبقات بالا هم باشد ممان اینرسی بالاتری را می طلید و حتما باید از پروفیل های آلومینویم ترمال بریک جهت ساخت پنجره دوجداره استفاده کرد در غیر این صورت فشار های وارده از طرف باد در طبقات بالا بر روی پنجره باعث دفورمگی پنجره خواهد شد و پنجره به مرور زمان قابلیت های خود را از دست خواهد داد.

پروژه فرمانیه

پیشنهاد می شود حتما مقاله موجود در لینک زیر را مطالعه بفرمایید، بطور کامل و با محاسبات مربوط به ممان اینرسی نشان داده شده است که در چه مواقع و شرایطی باید از پنجره آلومینیومی و یا پنجره upvc استفاده نماییم ، با در نظر گرفتن ابعاد پنجره و محل نصب پنجره و محاسبات مربوط به فشار باد.

بیشتر بدانید:

قوانین شهرداری و آتش نشانی در ارتباط با طرح پنجره ها

  • قانون 1/70 شهرداری: در ارتباط با پنجره های سمت نورگیر که اقلبا اتاق خواب ها در آن قسمت قرار می گیرند، اگر پنجره ها به واحدهای مقابل خود دید داشته باشند و یا با همسایه مشرف هستند، این قانون باید اجرا گردد.
  • به این صورت که از کف تمام شده تا ارتقاع 1/70 نباید بازشو پنجره دوجداره وجود داشته باشد و شیشه پایین بازشو باید مات باشد، پنجره دوجداره در این حالت یک کتبه 80 سانت یا 70 سانت از پایین دارد که شیشه آن هم مات است و سپس قسمت بازشو آن شروع می گردد، مطابق با شکل زیر:

پروژه پاسداران/ نمونه از یک پنجره نورگیر که در آن قانون 1/70 شهرداری رعایت شده است.

اکثرا با طرح این نوع پنجره بر اساس قانون 1/70 مخالف هستند چون هم جلوی دید را می گیرد و هم اینکه اتاق را تاریک می کند. اگر در نورگیر به صورت کلی یک طلق شفاف برای پوشش زده شود و مشرفیت همسایه برطرف گردد دیگر نیازی به اجرای قانون 1/70 شهرداری در ارتباط با پنجره دوجداره نمی باشد.

قانون 1/10 آتش نشانی: بر اساس این قانون که اکثرا در پنجره های سمت نما اجرا می شود، از کف به ارتفاع 1/10 نباید بازشو وجود داشته باشد و بعد از ارتفاع 1/10 از کف بازشو پنجره دوجداره شروع  می شود.

این قانون جهت ایمنی بیشتر در ساختمان ها اجرا می گردد. اگر می خواهید بازشو قدی تا کف جهت زیبایی بیشتر داشته باشید می توانید در جلوی پنجره ها از سمت نما از نرده های عمودی شکل و مورد تایید آتش نشانی استفاده نمایید.

پروژه تهرانپارس/ پنجره UPVC مدل لولایی

با رعایت این 2 قانون در طراحی پنجره ها هم ایمنی رعایت می شود و هم مشرفیت در ساختمان ها.

طراحی پنجره بر اساس سبک معماری ساختمان

نماهای رومی: اگز نمای ساختمان شما به سبک رومی اجرا شده است جهت طراحی پنجره می توانید از تلفیق پنجره های قوسی شکل و مستطیل شکل  به رنگ سفید و یا طرح چوب استفاده نمایید.

هر چقدر سنگ نمای شما کم رنگ تر باشد اگر از پنجره دوجداره طرح چوب و یا رنگ های قهوه ای سوخته استفاده نمایید ظاهر خوبی به نمای ساختمان شما میدهد.

پروژه پاسداران بوستان دهم

: در این حالت بهترین شکل استفاده از پنجره های طرح چوب فاراد پنجره می باشد که به سبک ارسی تولید می گردند. این پنجره های دوجداره ارسی محصول منحصر به فرد مجموعه فاراد پنجره می باشد که در بناهای سنتی و با معماری ایرانی به وفور استفاده می گردد.

پروژه قم

اگر نمی خواهید هزینه پنجره های ارسی را انجام دهید و یا نمی پسندید می توانید بجای شیشه های رنگی از شیشه های ساده استفاده نمایید. در واقع یک پنجره قوسی شکل طرح چوب با شیشه های ساده.

پروژه ساختمان طب سنتی حکیم / امیر آباد / قزل قعله

بیشتر بدانید:

پروژه پنجره UPVC ویستابست / صابونچی

نماهای مدرن:

در نماهای مدرن با توجه به اینکه از پنجره های بزرگ سایز استفاده می شود، بهتر است از پروفیل آلومینیوم در تولید پنجره دوجداره استفاده شود و از پنجره های آلومینیوم ترمال بریک استفاده نمایید.

بهترین پیشنهاد جهت پنجره های نماهای مدرن استفاده از پنجره آلومینومی ترمال بریک مدل لیفت اند اسلاید می باشد. این نوع پنجره یک پنجره مدرن است که در رنگهای مختلف منجمله نوک مدادی سمباده ای و یا انواع آنادایز قابل تولید می باشد. در این سیستم شما می تونید پنجره ای به عرض 8متر و ارتفاع 4 متر داشته باشید.

پیشنهاد دوم استفاده از پنجره های ترمال بریک فولکس واگنی و یا اسلایدینگ می باشد. جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره خود اول باید سیستم پنجره دوجداره شما مشخص گردد.

پروژه پنجره دوجداره آلومینیومی / پاسداران دولت پروژه پنجره دوجداره آلومینیویم مدل لیفت اند اسلاید/ جردن پروژه دربندسر پنجره لیفت اند اسلاید

مطالبی در ارتباط با وزن پنجره upvc

محاسبه وزن پنجره upvc از نظر محاسبات مربوط به بارهای وارد شده بر سازه حائز اهمیت می باشد. عوامل موثر بر وزن پنجره upvc عبارتند از:

  • وزن پروفیل پنجره upvc
  • وزن گالوانیزه داخلی پنجره upvc که همانطور که می دانید جهت بالا بردن مقاومت پنجره در داخل محفظه های پروفیل قرار می گیرد.
  • وزن یراق آلات
  • وزن شیشه دوجداره

قیمت پنجره یو پی وی سی

خیلی وقت ها از شرکت ها تماس گرفته می شود و جهت برآورد هزینه های خود در پروژه قیمت پنجره یو پی وی سی را بر مبنای هر کیلو گرم می خواهند ، این محاسبه جهت پنجره آلومینیوم درست می باشد اما قیمت پنجره یو پی وی سی برمبنای هر متر طول پروفیل مصرفی و یا میانگین متر مربع بر اساس نقشه مشخص تعیین می گردد.

حال جهت سهولت تبدیل محاسبات مربوط به متر طول به کیلوگرم، در قسمت بعدی این نوشته محاسبات مربوط به وزن هر متر طول پروفیل upvc آورده شده است ، باد داشتن این محاسبات می توانید قیمت پنجره یو پی وی سی را به هر کیلوگرم محاسبه نمایید.

وزن پروفیل پنجره upvc

با توجه به استاندارد های مربوطه و نوع هندسه مربوط به پروفیل های upvc و با توجه به کیفت آنها ، پروفیل ها دارای وزن های متفاوتی می باشند. هرچقدر وزن پروفیل upvc بیشتر باشد نشان از ضخامت بیشتر دیواره های خارجی و کیفیت بهتر پروفیل می باشد. در بین پروفیل های upvc بیشترین وزن متعلق به پروفیل ویستابست می باشد که در ذیل به جزئیات آن می پردازیم.

  • وزن فریم 5کاناله 1.56 کیلوگرم در هر متر طول/ وزن فریم 3 کاناله 1.24 کیلوگرم در هر متر طول
  • وزن پروفیل های میانی 5کاناله 1.57 کیلوگرم در هر متر طول/ وزن پروفیل های میانی 3 کاناله 1.35 کیلوگرم در هر متر طول
  • وزن پروفیل بازشو 5 کاناله 1.59 کیلوگرم در هر متر طول/ وزن پروفیل بازشو3 کاناله 1.39 کیلو گرم در هر متر طول
  • وزن زهواز 0.20 کیلو گرم در هر متر طول

با یک محاسبه ساده مطابق با وزن های گفته شده در بالا می توان به راحتی وزن پروفیل پنجره upvc را محاسبه کرد.

وزن گالوانیزه داخل پنجره upvc

  • وزن گالوانیزه u شکل استاندارد با ضخامت 1.5 میلیمتر جهت پروفیل ویستابست تقریبا 1 کیلو گرم در هر متر طول
  • وزن گالوانیزه لنگه درب با توجه به بزرگ بودن ابعاد آن به ضخامت 1.5 میلیمتر تقریبا 1.5 کیلوگرم در هر متر طول
  • وزن گالوانیزه داخل با ضخامت 2 میلیمتر و به شکل قوطی در هر متر طول تقریبا 2 کیلوگرم

بیشتر بدانیم:

 محاسبات مربوط به وزن شیشه دوجداره:

یکی از آینم های بسیار مهم و تاثیر گذار بر وزن پنجره upvc وزن شیشه دوجداره می باشد. بطور خلاصه هر میل شیشه وزنی برابر با 2.5 کیلوگرم در هر متر مربع مساحت شیشه دارد.

بهترین نوع شیشه مورد استفاده در پنجره از نظر استاندارد شیشه دوجداره ای است که یک جدار آن 6 میل و جدار دیگر آن 4 میل باشد. جمع 6و 4 می شود 10 میل، با ضرب آن در عدد 2.5 می شود 25 کیلوگرم در هر متر مربع. یعنی یک شیشه دوجداره 6 میل و 4 میل با مساحت 1 متر مربع وزنی برابر با 25 کیلوگرم دارد.

با توجه به اطلاعات داده شده در بالا براحتی می توانید وزن یک پنجره دوجداره upvc ویستابست را محاسبه نمایید.

پنجره دوجداره خم ، پروژه فرمانیه

عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در عایق بودن پنجره های دوجداره خم یا هلالی:

در تولید پنجره های upvc و آلومینیومی خم عوامل تاثیر گذاری مهمی هستندکه در عایق بودن پنجره نقش بسیار مهمی دارند.

  • اول از همه فریم آهنی که خم شده است و قرار است پنجره بر روی آن نصب شود باید به طور اصولی و مطابق با قوانین هندسی تولید و خم شود.
  • ابعاد برداری و الگو برداری خم پنجره قبل تولید از دیگر نکات مهم می باشد.
  • خم پروفیل upvc و یا آلومینیومی باید بطور استاندارد و اصولی و توسط ماشین آلات استاندارد انجام پذیرد.
  • و در آخر تولید پنجره خم نیازمند تجربه و تبهر خاصی می باشد.

با توجه به اینکه یکی از محصولات اصلی مجموعه فاراد پنجره پنجره های دوجداره ارسی و سنتی می باشد از همینرو تولید پنجره های هلالی و خم استاندارد از ملزومات مهم می باشد.

چه نوع قوطی آهنی برای نصب پنجره دوجداره انتخاب کنیم؟

  • اگر پنجره دوجداره شما در وسط دیوار نصب می شود و مدل پنجره شما لولایی است قوطی 60 در 40 کفایت می کند.
  • استفاده از فریم لبه دار بازسازی ویستابست در تعوبض پنجره قدیمی
  • اگر می خواهید پنجره شما همباد گچ داخل نصب شود و از پنجره لبه دار بازسازی استفاده کنید ، در صورت انتخاب پنجره upvc ویستابست از قوطی 50 در 30 استفاده کنید و در صورت استفاده از پنجره upvc وینتک از قوطی آهنی 60 در 40 استفاده شود. این بدان دلیل می باشد که یال یا لبه پروفیل ویستابست که رخ روبه روی قوطی آهنی را می پوشاند  3 سانت و 2 میل می باشد اما برای پروفیل وینتک 4 سانت می باشد.

پنجره دوجداره لیفت اسلاید 3 ریل

  • اگر از پنجره لیفت اسلاید تک ریل یا دوریل می خواهید استفاد کنید قوطی آهنی باید ابعاد 100در 40 باشد. اما اگر از مدل پنجره آلومینیومی لیفت اسلاید3 ریل می خواهید استفاده کنید قوطی آهنی باید ابعاد 200 در 40 داشته باشد. همه ابعاد گفته شده به واحد میلیمتر می باشد.

پنجره الومینیومی مدل لیفت اسلاید دو ریل

سوالات متداول مهم :

1- کدام یک از اجزاء پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در عایق بودن آنها دارند؟

پاسخ: شاید اکثر مردم فکر کنند شیشه دوجداره یعنی پنجره عایق! اما اینگونه نیست صدا ، گرد و غبار ، دوده و سرما اگر پنجره خوب مونتاژ نشده باشد می تواند از پشت لولاها و یا دور لنگه بازشو بیاید. اگر نصب استاندارد نباشد از اطراف فریم آب وارد می شود، صدا وارد می شود و ….

پس صرف بودن شیشه دوجداره در پنجره ، شما یک پنجره عایق استاندارد گرما ، سرما و صوت را هرگز نخواهید داشت و این موضوع را با اطمینان حاصل از تجربه 20 ساله در این صنعت عنوان می کنیم.

مجموعه پروفیل، یراق ، شیشه دوجداره ، تولید استاندارد ، نصب استاندارد ، باعث عایق شدن یک پنجره دوجداره خواهد شد.

2- پنجره آلومینیوم بهتر است یا پنجره upvc؟

پاسخ: هر دو اگر بصورت استاندارد و با رعایت الزامات فنی تولید شوند کاملا عایق هستند ، اما جهت ابعاد بزرگ و پنجره در ساختمان های بلند مرتبه حتما از پنجره آلومینیومی استفاده شود که ممان اینرسی بالاتری دارد و در طبقات 8 به بالا با فشار بالای باد، مقاومت خوبی دارند.

3- نقش گاز آرگون در شیشه دوجداره چیست؟ گاز آرگون 3 نقش اصلی دارد: نقش اول بخاطر خاصیت بی اثر بودن آن می باشد،  ( گازی است که هرگز با عنصر دیگری واکنش شیمیایی نمی دهد) ، وقتی فضای بین دو شیشه در شیشه دوجداره بجای هوا با گاز آرگون پر می شود ، دیگر اجازه هیچ گونه واکنش شیمیایی در بین دوجدار شیشه داده نمی شود، یعنی جلوی تشکیل بخار در فضای بین دو شیشه را می گیرد و اجازه تشکیل بخار را نمی دهد، این یکی از وظایف اصلی گاز آرگون می باشد.

خاصیت دوم و سوم گاز آرگون به خاصیت ضریب انتقال حرارت و صوت بر می گردد: ضریب انتقال حرارت و صوت در گاز آرگون نسبت به هوا خیلی کمتر می باشد، بدین صورت که گرما و سرما سخت تر عبور می کند از گاز آرگون تا هوا، و همچنین سرعت عبور صوت در گاز آرگون نسبت به هوا پایین تر است و همین باعث عملکرد عایقی صوتی بهتری در شیشه دوجداره می گردد.

بطور خلاصه : خاصیت گاز آرگون در شیشه دوجداره :

1- جلوگیری از تشکیل بخار در بین فضای دو شیشه

2- عایق صوتی بهتر نسبت به هوا

3- عایق حرارتی بهتر نسبت به هوا

4 آیا تعویض پنجره upvc غیر استاندارد با پنجره upvc استاندارد امکان پذیر می باشد؟

تعویض پنجره قدیمی به سادگی انجام می پذیرد، چه آلومینیومی باشد چه فلزی و چه upvc ، اما سوال اینجاست که چرا پنجره upvc را باید تعویض کرد، در جواب باید گفت که اگر از پنجره دوجداره غیر استاندارد استفاده شود با توجه به اینکه انتظارات شما را از یک پنجره دوجداره استاندارد براورده نمی کند، باید اقدام به تعویض آن گرفت و از پنجره upvc استاندارد استفاده شود.

45,696,904 ريالقیمت درب دوجداره upvc با شیشه ۴و۴ ساده به ابعاد 2000*700 پروفیل وین تک 48,064,676 ريالقیمت درب دوجداره upvc با شیشه ۴و۴ ساده به ابعاد 2000*700 پروفیل ویستابست 52,263,684 ريال

نمایندگی وین تک که در این سایت، که از برترین برندها در ساخت پنجره است، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

دکمه بازگشت به بالا