نماد سایت مجله آنلاین

مزایای خدمات شستشوی مبل مشهد + قیمت

چک شود تکراری نباشد

برای انتخاب بهترین شرکت خدماتی و متخصصان این حوزه سوالی دارید؟ در ادامه می‌توانید درباره قیمت مبل شویی در منزل مشهد و نحوه انتخاب بهترین متخصص و یا شرکت مبل شویی در مشهد اطلاعات کافی را به دست آورید. مواد شوینده نامناسب و کوچکترین اشتباه می‌تواند ظاهر مبلمان شما و دوام آن را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، طبیعی است که به دنبال بهترین مبل شویی در مشهد باشید. با «فنباز»، تنها چند کلیک بر روی لینک زیر با بهترین مبلشویی در مشهد فاصله دارید.

https://fanbaz.com/mashhad/services/cleaning/sofa-washing

از حساس ترین و چشمگیر ترین اعضای یک خانه مبلهای آن است، که در صورت کثیف شدن ، لکه شدن ، ریخته شدن مایعات و … میتواند به به راحتی زیبایی دکوراسیون داخلی شما را بهم بزند. فن باز با فراهم کردن کارکشته ترین و محبوب ترین مبل شویی های شهر مشهد در تلاش برای کسب رضایت صددرصدی مخاطبین خود میباشد.

ما به واسطه تجربه چند ساله ایی که در حوزه قالیشویی در مشهد داریم، برای شستشوی مبل هم مانند شستشوی فرش از جدیدترین تجهیزات استفاده میکنیم به طوری که شستشو و خشکشویی مبل از 0 تا 100 در محل انجام میشود و بعد از پایان کار با خیال راحت میتوانید از مبلمان استفاده کنید.

با توجه به تجربیات قبلی که داشتیم یکی از دغدغه های مشتریان ما نوع خشکشویی مبل است که ما با یک دستگاه مخصوص این کار، کف، آب و چرک پارچه را وکیوم (مکنده) میکنیم. ناگفته نماند که برای بالا بردن کیفیت کارمان انواع مواد شوینده را با آزمون و خطا، تست کردیم تا بتوانیم بهترینشان را انتخاب کنیم. معمولا مشتریان ما به خاطر کیفیت خوبی که در شستشوی مبل ارائه می دهیم ما را با نام بهترین مبل شویی مشهد میشناسند.

قیمت گذاری مبل شویی در مشهد

قیمت مبل شویی در مجموعه فنباز بر اساس مواد شوینده مصرفی متفاوت می باشد. مجموعه فنباز با استفاده از ۳ نوع مواد شوینده ترتیب قیمتی متفاوتی دارد :

– مواد نانو خارجی

این مواد بهترین مواد شوینده در این کار می باشد چرا که خصوصیات و ویژگی های خاصی نسبت به سایر مواد ها دارند مهمترین ویژگی این مواد این است که آب خیلی کمی مصرف می کند بعنوان مثال برای یک ست مبل ۷ نفره نهایت ۳ لیتر آب مصرف می کند

– مواد نانو ایرانی درجه یک

این مواد میتوان گفت مواد شوینده اقتصادی مجموعه می باشد چرا که کیفیت قابل توجهی نسبت به سایر مواد های ایرانی دارد و قیمت کمتری نسبت به مواد خارجی دارد این امر باعث شده که این مواد در رده اقتصادی مجموعه قرار گیرد

– مواد نانو ایرانی درجه دو

این مورد فقط به درخواست مشتری تهیه و استفاده میشود چرا که ما طی این سال ها تلاش کردیم تا بهترین و با کیفیت ترین شستشو رو برای شما به ارمغان بیاریم به همین دلیل این مواد شوینده استاندارد های کاری مجموعه را ندارد و تنها به درخواست مشتری استفاده می گردد.

شستشوی اسلامی مبلمان

شستشوی اسلامی برای مبلمان ، فرش ، فرش دستبافت و خوشخواب روش و شرایط خاصی دارد .

شرایط شستشوی اسلامی

زمانی که مبل یا فرش حتی خوشخواب احتیاط پیدا میکند توی بحث کُر شویی مجموعه اگه بدونید کدوم قسمت کار احتیاط دارد قابل برطرف کردن میباشد ولی اگه نمیدونید کدوم قسمت هست ولی فقط میدونین که احتیاط داره دیگه کاری از دست متخصصین مجموعه ساخته نیست. برای برطرف کردن مورد احتیاط به اینصورته که نقطه ی مورد نظر سه مرتبه آب کُر ریخته میشه و با دستگاه بلا فاصله جمع آوری میشه این عمل روش کُر شویی سالم مبلمان فرش و خوشخواب می باشد

توجه داشته باشید که

” آب ریزی مستقیم به هیچ عنوان برای مبل و خوشخواب توصیه نمیشه چرا که اولا زردی پس میزنه و قابل رفع نیست و دوما ابر و فوم مبل میخوابه و تو خوشخواب فنر ها خراب میشن “

خشکشویی مبل شهر مشهد

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران قرار دارد و به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران شناخته می شود. شهر مشهد به واسطه جاذبه های زیارتی، فرهنگی، گردشگری، صنعتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است. این جذابیت ها در کنار موقعیت جغرافیایی ویژه شهر مشهد و جمعیت آن باعث شده است تا شیوه زندگی مردم در شهر مشهد تغییر نماید. این تغییرات در سبک زندگی شهروندان مشهدی در همه ابعاد، از جمله نحوه خرید کالا و خدمات مشهود می باشد و استفاده از اینترنت جایگزین روش ها سنتی خرید کالا و خدمات شده است.

به عنوان مثال شما در شهر مشهد در جستجوی مبلشویی و خشک شویی انواع مبلمان اداری و خانگی باشید، این امکان در اختیار شهروندان مشهدی قرار گرفته است که برعکس روال گذشته در زودترین زمان ممکن و مطمئن مبل شویی مشهد مشهد را با بهترین مبل شویی های مشهد تجربه کنند. اگر به دنبال شستن مبل در منزل و یا هزینه مبل شویی و یا هزینه شستشوی مبل در منزل​ در مشهد هستید همیاران مشهدی فنباز آماده خدمت رسانی و همیاری شما هستند.

چه عواملی در قیمت مبل شویی در مشهد موثر است؟

قیمت شستشوی مبل در منزل مشهد، برای هر سرویس ۷ نفره به صورت ثابت در نظر گرفته می شود.

برای شستن هر سرویس مبل بسته به جنس مبلمان، نوع لکه گیری و خشک شویی از دستگاه ها و مواد مختلفی استفاده می شود. انتخاب مواد شوینده بسته به جنس و نوع لکه مبل می تواند متفاوت باشد که انتخاب این مواد می تواند به صورت مستقیم بر روی هزینه ها تاثیر بگذارد.

به طور کلی عوامل مختلفی می توانند بر روی هزینه شستشوی مبل در منزل مشهد تاثیر گذار باشد. برخی از عوامل عبارتند از:

۱- تعداد نشیمنگاه های جداشونده.

۲- جنس پارچه مبلمان و نوع رویه کوبی سرویس.

۳- لکه های چربی روی مبلمان.

۴- استفاده از مواد شوینده مورد نظر مشتری.

۵- نوع مبلمان ( راحتی، استیل و…).

بیشتر شرکت های خدماتی نظافتی منزل، قیمت و هزینه شستشوی مبل را در بسته به محل مورد نظر تعیین می کنند. علت تعیین هزینه در محل را می توان جهت هزینه ایاب و ذهاب کارکنان شرکت به محل دانست که این امر از آن دسته از عواملی می باشد که به صورت مستقیم می تواند بر قیمت شستشوی مبلمان در منزل مشهد تاثیر گذار باشد. با ذکر اینکه، شرکت فنباز از بهترین شرکت های خدماتی نظافتی در مشهد محسوب می شو، برای دریافت سرویس مبل شویی در مشهد در منزل، می توانید از طریق همین صفحه و سایت درخواست خود را به ثبت برسانید تا با هماهنگی های لازم از طریق تیم پشتیبانی سرویس کاران به محل اعزام شوند.

اگر خودتان در منزل برای شستشوی مبلمان دست به کار شوید ممکن است:

۱- مهم ترین نکته : اگر خشکشویی مبلمان به درستی انجام نگیر و مواد شوینده مبلمان متناسب با پارچه آن انتخاب نشود منجر به آسیب رسانی به بافت پارچه خواهد شد.

۲- در صورت عدم شناسایی لکه ها و استفاده از مواد شوینده نامناسب برای از بین بردن آن ها، ممکن است در آینده لکه هایی با سختی پذیری بیشتر بر سطح پارچه ظاهر شوند.

۳- بوی نامطبوع پارچه مبلمان، در صورت عدم استفاده از مواد مخصوص.

۴- اگر از دستگاه شستشوی مبل در منزل به درستی استفاده نکنید، ممکن است به پارچه مبل آسیب وارد کنید. که خسارت خرید مبل جدید را در پی دارد.

پاک کردن لکه‌های مختلف از روی مبل

برای اینکه بتوانید مبلمان خود را در منزل تمیز کنید، ابتدا باید بدانید که هر لکه‌ای با چه روشی پاک می‌شود. مبل برخلاف فرش یا موکت اگر با تجهیزات مناسب شسته نشود علاوه بر اینکه تمیز نمیشود بلکه ممکن است به خاطر دیر خشک شدن کثیف تر یا چرک تر هم بشود. چرا که آب و مواد شستشویی که برای مبل استفاده می کنید باید به سرعت از روی مبل برداشته شود و مبل را خشک کنید، در غیر اینصورت ممکن است مبل زرد شود یا لکه های زشتی روی مبل ایجاد شود.

انواع لکه هایی که قابل پاک سازی هستند:

خروج از نسخه موبایل