نماد سایت مجله آنلاین

چگونه با طراحی سایت به کسب و کار خود رونق دهیم؟

طراحی سایت چیست؟

در ابتدای این مقاله از ریراکو می‌خواهیم به یک سؤال بنیادین بپردازیم. با اینکه در این سال‌ها دیگر بسیاری از ما با این واژه‌ها و حوزه‌های فعالیتشان آشنایی پیدا کرده‌ایم، اما ممکن است هنوز برای عده‌ای نوع فعالیت در این حوزه بحث برانگیز باشد. طراحی وبسایت را می‌توان به نسبت یک کسب و کار نوین و امروزی دانست. این روزها وب‌سایت‌های بسیاری در سطح دنیا وجود دارد؛ اما جالب است بدانید قدمت پر سن و سال‌ترین آن‌ها حتی به ۳۰ سال نمی‌رسد! در هر صورت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با قدمت نه چندان طولانی است که این روزها رونق بسیاری یافته است. همچنین پیش بینی می‌شود که این روند در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

حالا اگر بخواهیم در حالت کلی به تعریفی در خصوص فعالیت طراحی سایت بپردازیم باید بیان کنیم:

طراحی سایت در واقع فعالیتی در خصوص راه اندازی یک پایگاه اینترنتی یا همان وب‌سایت است. این پایگاه‌ها در جهت ارائه محتوا، ارائه محصول، اطلاع رسانی و یا معرفی راه اندازی می‌شوند. وب‌سایت‌های بسیاری که در محیط وب با آن‌ها روبرو می‌شویم طراحانی دارند. این طراحان افرادی هستند که در مراحل مختلف شکل گیری و طراحی وب‌سایت نقش داشته‌اند.

از جمله این مراحل می‌توان به برنامه نویسی و ایجاد صفحات وب‌سایت (که با توجه به پروتکل انتخابی طراح می‌تواند مراحل مختلفی داشته باشد و از روش‌های متفاوتی برای این کار استفاده شود.)، طراحی گرافیکی و کاربر پسند برای وب‌سایت، تولید و انتشار محتوای مناسب با وب‌سایت مورد نظر و به کار گیری اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئوی سایت اشاره کرد.

البته بهتر است توجه داشته باشیم که وظیفه اصلی یک طراح سایت بالا آوردن و طراحی صفحات وب‌سایت با توجه به خواست و سلیقه مشتری متقاضی وب‌سایت است. معمولا تولید و انتشار محتوای مناسب و رعایت اصول سئو بر عهده متخصصین حوزه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

چطور از طراحی سایت کسب درآمد کنیم؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی همه کسب و کارها به یک سایت اختصاصی نیاز دارند تا با استفاده از آن بتوانند خدمات و یا محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و در نتیجه به سمت رونق کسب و کار خود حرکت کنند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و از میزان فروش و یا ارائه خدمات خود راضی نیستید می توانید برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید. با طراحی سایت اصفهان می توانید مخاطبان و مشتریان خود را به میزان قابل توجهی به سمت خدمات و محصولات جذب کنید. شرکت وبانو در طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار شما بهترین انتخاب می باشد.

اهمیت طراحی سایت در معرفی کسب و کار شما

طراحی سایت به شرکت ها، موسسات، فروشگاه ها و… این امکان را می دهد که با صرف هزینه و زمان کم بتوانند خدمات، محصولات و برند خود را به طیف گسترده از مخاطبان معرفی کنند و همزمان رشد چشمگیری در کسب و کار خود داشته باشند. به طور کلی می توان گفت از آنجایی که امروزه بیشتر افراد با فضای اینترنت سر و کار دارند، طراحی سایت لازمه هر کسب و کاری می باشد و عدم توجه به آن می تواند باعث عقب ماندن شما از رقبا شود.

مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

از مهمترین مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی برند

اولین مزیتی که از آن می توان یاد کرد، معرفی برند می باشد. با طراحی سایت می توانید برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. همچنین با طراحی سایت برای کسب و کار خود می توانید اعتماد مشتریان را نیز جلب نمایید. به طور کلی می توان گفت طراحی سایت این بستر را برای شما فراهم می کند که بتوانید برند خود را از طریق اینترنت در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

کاهش هزینه

هزینه طراحی سایت برای ارائه خدمات و محصولات نسبت به هزینه راه اندازی یک شرکت و یا یک فروشگاه برای ارائه خدمات و محصولات کمتر است. همچنین طراحی سایت این امکان را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می کند که با پرداخت هزینه های کمتری برند خود را معرفی کنند.

تمایز با رقبا

از آنجایی که امروزه بیشتر فعالیت های روز مره انسان با استفاده از اینترنت انجام می شود، طراحی سایت می تواند به شما کمک کند که یک قدم جلوتر از رقبا قدم بردارید زیرا کاربران زیادی می توانند در هر ساعت و در هر مکان از سایت شما بازدید کنند. این موضوع یک وجه تمایز میان شما و رقبا بشمار می رود.

عدم وجود محدودیت

طراحی سایت این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان بتواند به خدمات و محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. همچنین مخاطب بدون محدودیت جغرافیایی می تواند از سایت شما بازدید کند.

ارزیابی مخاطبان

در کسب و کارهای سنتی نمی توان تعداد و یا نظرات و انتقادات مخاطبان را به صورت دقیق تحلیل و بررسی کرد. اما طراحی سایت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید مخاطبان خود را ارزیابی کنید. همچنین این امکان را در اختیار مخاطب قرار دهید که در سایت نظرات و انتقادات خود از کسب و کار شما را درج نماید.

عضویت در شبکه های اجتماعی در کنار طراحی سایت به منظور رونق کسب و کار

امروزه افراد زیادی ساعاتی از شبانه روز را به استفاده از شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم در شبکه های اجتماعی پر مخاطب همچون اینستاگرام یک صفحه اختصاصی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و خدمات و محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید. یکی از موارد مهم به منظور پیشرفت در شبکه های اجتماعی، مدیریت شبکه های اجتماعی می باشد. در واقع باید صفحه خود را در اختیار یک ادمین قرار دهید تا ادمین بتواند طبق یک برنامه ریزی منظم بر روی صفحه شما کار کند. یکی از خدماتی که شرکت وبانو در زمینه رونق و ارتقاء کسب و کارها ارائه می دهد، مدیریت شبکه های اجتماعی است.

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از آن می توانید یک طراحی سایت  و در عین حال  زیبا و جذاب داشته باشید. وجود قالب ها و افزونه های متنوع امکان هر گونه قابلیتی را برای سایت وردپرسی فراهم می کند. همچنین بسیاری از بروزرسانی ها در وردپرس به صورت خودکار انجام می شود. همچنین بر روی مسائلی همچون سئو، امنیت و سرعت سایت وردپرسی به راحتی می توان کار کرد و نتایج قابل قبولی گرفت. شرکت وبانو در طراحی سایت وردپرسی به شما کمک می کند.

بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند. اما آنچه که مهم است سابقه کار شرکت در زمینه طراحی سایت و همچنین نمونه کارهای آن می باشد. به همین منظور لازم دانستیم یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت طراحی سایت کسب و کار خود را به آن بسپارید. وبانو با بیش از 12 سال سابقه در زمینه رشد و ارتقاء کسب و کارها می تواند به شما در زمینه های طراحی سایت، سرعت سایت، امنیت سایت، امنیت سایت، تولید محتوا، طراحی موشن گرافیک و… کمک کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت وبانو مراجعه کنید و با مشاوران وبانو در تماس باشید.

فاکتورهایی که شرکت وبانو را به یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت تبدیل کرده کدام است؟

از جمله فاکتورهای مهمی که باعث تمایز شرکت وبانو از سایر شرکت های طراحی سایت شده است به موارد زیر می توان اشاره کرد:

خروج از نسخه موبایل