نماد سایت مجله آنلاین

طرز استفاده از کرم شب و روز لاکچری کوین

حفظ کردن جوانی پوست از جمله موارد با ارزش برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. یکی از راه‌های تأثیرگذار برای این کار استفاده از محصولات مخصوص و مؤثر در این زمینه است. کرم لاکچری کوین بیز یکی از بهترین محصولات در جوانسازی پوست است. با استفاده از این کرم چین‌وچروک و لکه‌های پوستی از بین رفته و همچنین شادابی پوست حفظ خواهد شد. کرم‌ لاکچری کوین بیز اصل را می‌توانید در فروشگاه آقای بیز با آدرس سایتی «aghayebiz.com» تهیه کنید. برای اطلاع بیشتر درباره ویژگی،مزایا و نحوه‌استفاده از کرم شب لاکچری کوین فرانسه تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

روش مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین

طرز استفاده از کرم شب و روز لاکچری کوین: در مطلب زیر روش مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین را توضیح خواهیم داد.

طرز استفاده از کرم شب و روز لاکچری کوین

روش مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین بستگی به نوع پوست شما و نیازهای خاصتان دارد. اما در کل، مراعات موارد زیر می‌تواند بهترین روش مصرف کرم روز و شب را فراهم کند:

تمیز کردن پوست: قبل از استفاده از کرم روز و شب، پوست خود را به طور منظم تمیز کنید. این شامل شستشوی صورت با یک محصول شستشو مناسب و آب گرم است. بعد از شستشو، صورت خود را با حوله نرم خوب خشک کنید.

روش استفاده از کرم روز لاکچری کوین

روش مصرف کرم شب لاکچری کوین

توصیه می شود هفته ای یک الی دوبار از ماسک های آبرسان و مغذی نیز بهمراه کرم های شب و روز استفاده کنید همچنین برای شستن صورت بهتر است از فیس واش استفاده شود.

سوالات در خصوص کرم روز و کرم شب برند لاکچری کوین بیز

کرم روز و شب لاکچری کوین ساخت کدام کشور است ؟

فرمولاسیون و مواد اولیه این محصولات از کشور فرانسه می باشد و تولید در داخل کشور صورت می گیرد.

کرم روز و شب لاکچری کوین خوبه؟

بی شک می توان این کرم ها رو از محبوب ترین کرم های روز و شب موجود در بازار دانست که بسیار هم پرفروش هستند.

کارایی کرم روز چیست ؟

کرم روز آبرسان قوی بوده و رطوبت پوست را در طول روز حفظ می کند.دارای ترکیبات ضد آفتاب بوده و یکدست کننده پوست برای زیر آرایش است.

کرم روز همان مرطوب کننده است ؟

علاوه بر دارا بودن ترکیبات مرطوب کننده ، کرم روز برای نگهداری پوست در ساعات طولانی مورد استفاده است.همچنین ضمن جلوگیری از آسیب های محیطی و زیر ساخت آرایش نیز هست.

آیا می توان کرم روز را در شب استفاده کرد؟

استفاده از کرم شب در طول روز و کرم روز در شب ممکن است آسیب زیادی به پوست وارد نکند، اما با توجه به فرمولاسیون متفاوت هرکدام استفاده نادرست برای پوست مفید نخواهد بود.

کرم شب چه کاربردی دارد ؟

کرم شب می تواند به تسکین آسیب هایی پوست شما در طول روز دیده است کمک کند تا در هنگام خواب بهترین مراقبت پوستی را صورت دهید.همچنین کرم های شب لاکچری کوین حاوی ترکیبات ضد لک و روشن کننده بعلاوه ترکیبات آبرسان و جوانساز برای پوست شما می باشند.

آیا استفاده از کرم شب اجباری است ؟

شب بهترین زمان برای احیا و بازسازی پوست است. بنابراین، استفاده از کرم شبی که بافت غنی‌تری داشته باشد و با مواد انسدادی بیشتر فرموله شده باشد تا آبرسانی پوست را حفظ کند و همچنین حاوی انواع ویتامین هخا و مواد معغدنی مورد نیاتز پوست باشد گزینه بسیار مناسبی برای بهبود وضعیت پوست به شمار می رود.

کرم لاکچری کوین در داروخانه یافت می شود ؟

بدلیل ماهیت بازاریابی شبکه ای بودن محصولات شرکت دکتر بیز کلیمه مصحولات برند های لاکچری کوین ، گاتیو ، ویتابلا و … را تنها توسط عامل های فروش شرکت بیز می توانید تهیه کنید واین محصولات در داروخانه ها یافت نمی شود.البته کلیه محصولات بیز دارای مجوز سیب سلامت سازمان غذا و دارو و پروانه بهداشتی هستند.

کرم لاکچری کوین برای پوست چرب هم مفید است ؟

این کرم های All skin types است و کلیه افراد با هر نوع پوستی می توانند از آن استفاده کنند.

کرم لاکچری کوین برای چاقی صورت مفید است ؟

چاقی صورت نیاز به تجمع بافت چربی در زیر پوست دارد و این کرم ها جوانساز ، ضد چین و چروک و محرک پوست برای ساخت سلول های جدید و سنتز کلاژن هستند.چاقی صورت یک دروغ تبلیغاتی است که فروشندگان سود جو از آن استفاده می کنند.کرم حجم دهنده ای که بتواند اثر بخشی واقعی داشته باشد و بصورت موضعی پوست را حجم دهی کند وجود ندارد.

کرم لاکچری کوین ضد آفتاب نیز هست ؟

در این کزم فاکتور های مراقبتی پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب وجود دارد اما هیچ کرمی شما را از استفاده از یک ضد آفتاب تخصصی بی نیاز نمی کند.بنابر این در طول روز پس از استفاده از کرم روز 45 دقیقه بعد ضد آفتاب spread spectrum یا طیف وسیع را استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل