نماد سایت مجله آنلاین

مطالبه‌گری خبرنگار باید فرصت ارائه عملکرد به مسئولان را تقویت کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مطالبه‌گری خبرنگار باید فرصت ارائه عملکرد به مسئولان را تقویت کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هاشم علایی شامگاه پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری آنلاین با تقدیر از کارکنان این خبرگزاری در استان اردبیل، اظهار کرد: «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» شعار زیبای خبرگزاری آنلاین است که هر مسئولی باید در مقابل این شعار فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و اقدامات خود فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه ذات خبرنگاری توأم با روحیه مطالبه‌گری است، تصریح کرد: امروز خدمات خادمان نظام از گلوگاه رسانه‌ها اطلاع‌‎رسانی می‌شود و این اقدامی بسیار مثبت و مؤثر در ایران است که توانسته با آزادی بیان خبرنگاران را به ویترینی عظیم از اقدامات مثبت نظام تبدیل کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل حمایت از خبرنگاران و تأمین معیشت آنها را مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای ایجاد تعامل با خبرنگاران آماده مذاکره با شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و کارخانجات بزرگ است تا با انعکاس اقدامات و عملکرد آنها واحدهای تولیدی در حمایت از نشریات و خبرگزاری‌ها اقدامات شایسته‌ای را انجام دهند.

علایی راه‌اندازی میز خبرنگاران در شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل را یادآور شد و افزود: ما برای اینکه همواره در خدمت خبرنگاران و پاسخگوی نقدهای دلسوزانه آنها باشیم، میز خبرنگاران را راه‌اندازی کرده‌ایم تا خبرنگاران بدون هیچ واسطه‌ای با حضور در دفتر مدیرعامل شهرک بتواند سوالات خود را مطرح و پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای آن دریافت کنند.

وی اهتمام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را در رسیدگی به مطالبات خبرنگاران، اولویت اصلی و رویکرد اساسی این شرکت اعلام کرد و ادامه داد: ما در پاسخگویی به خبرنگاران اصل شفافیت را مد نظر قرار داده‌ایم و خبرنگاران خود نیز بر این امر واقف هستند.

در این نشست مدیر خبرگزاری آنلاین استان اردبیل نیز با تقدیر از همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی با خبرگزاری آنلاین خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تأمین معیشت خود در وضعیت اقتصادی فعلی با مشکلات عدیده مواجه هستند که حمایت‌های شرکت‌های بزرگی همچون واحدهای تولیدی در اردبیل می‌تواند گره این مشکل خبرنگاران را باز کند.

مالک پناهی سردی با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری آنلاین همواره بدون هیچ چشمداشتی پوشش خبری شهرک‌های صنعتی را انجام داده‌اند، بیان کرد: رسالت اصلی خبرگزاری ایجاب می‌کند تا برای رفع دغدغه مردم و مشکلات آنها قلم زده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی خبرنگاران خبرگزاری آنلاین را متعهدترین و زبده‌ترین خبرنگاران استان اردبیل معرفی کرد و گفت: خبرگزاری آنلاین با تولید ماهانه بیش از ۵۰۰ محتوای خبری در خط مقدم تولیدات رسانه‌ای در استان اردبیل است.

خروج از نسخه موبایل