نماد سایت مجله آنلاین

وام سیم کارت به چه سیم کارت‌هایی داده می شود؟

در شرایط اقتصادی کنونی کشور، پرداخت و گرفتن وام به امری بسیار سخت و غیرممکن تبدیل شده است. با این حال عموم مردم این امکان را دارند که با به ضمانت گذاشتن سیم کارت خود وام دریافت نمایند. پرداخت وام بر روی سیم‌کارت ۹۱۲ معادل با ارزش آن در واقع ساده ترین و در دسترس ترین روش برای گرفتن انواع وام ها می‌باشد که می‌توان این وام سیم کارت را از موسسه‌ی دریافت نمود.

محتوای این مطلب پنهان
1 وام سیم کارت چیست ؟

وام سیم کارت چیست ؟

یک نوع روش دریافت وام می‌باشد که شما به اندازه ارزش سیم کارت خود دریافت می‌کنید. آیا میدانستید سیم کارت همراه اول دائمی کد یک ، دو یا سه شما یک سرمایه ارزشمند است ؟ مکان دریافت وام فوری و بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است.
مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید 100 درصد ارزش آن را وام دریافت کنید و همچنان از سیمکارت خود استفاده کنید . با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام فرصتی را به شما میدهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید.

پروسه بازپرداخت این وام می‌تواند در اقساط ۴ تا ۲۴ ماه طبق درخواست خودتان تعیین گردد که به خط‌های ۹۱۲ تعلق‌ می‌گیرد. مقدار این وام نسبت به رندی و پس شماره‌های بعدی خط سیم کارت شما تعیین خواهد شد و همچنین این قیمت گذاری نسبت به نیاز شما مشخص شده که می‌توانید آن را در صورت تناسب با ارزش قیمت سیم کارت خود بیشتر یا کمتر کنید.

مزایای دریافت وام سیم کارت

مهم ترین مزیت وام سیم کارت این است که فوری و در کمترین زمان ممکن پرداخت می شود . در صورت داشتن شرایط لازم و بعد از عقد قرارداد ، مبلغ وام همان لحظه برایتان واریز می شود.
دومین مزیت آسان بودن شرایط دریافت این وام است . شما به هیچ گونه ضامن ، چک یا سفته ایی نیاز ندارید. با داشتن سند مالکیت سیم کارت همراه اول کد یک ، دو یا سه ، به راحتی میتوانید 100 درصد ارزش آن را از ما وام دریافت کنید.
سومین مزیت این است که بعد از دریافت وام ، شما می توانید از سیم کارت خود استفاده کنید و نزد خودتان نگه دارید.
از دیگر مزایای این وام این است که شرایط بازپرداخت کاملا انعطاف پذیر است و طبق نظر خودتان اقساط مشخص می شود.

به صورت خلاصه مزیت های وام سیم کارت موارد زیر می باشند :

شما با زدن سند مالیکت خط خود به نام شرکت وام دهنده، به اندازه  ارزش آن را می‌توانید وام بگیرید. همچنین وام سیم کارت شرکت وام زرین در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی در مدت یک ساعته با داشتن مدارک مورد نیاز ، صورت می‌گیرد و پول و مبلغ تعیین شده، به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد.برای گرفتن وام سیمکارت میتوانید به موسسه وام پایتخت مراجعه کنید.

شرایط وام سیم کارت

از جمله شرایط پرداخت وام روی سیم کارت ۹۱۲ می‌توان به امکان دریافت وام و تسهیلات بلند مدت ۴ الی ۲۴ماهه به اندازه ۱۰۰ درصد ارزش خط بدون نیاز به ارائه چک، سفته و ضامن اشاره نمود. برای این کار کافیست متقاضی ضمن تماس با کارشناسان خط سیم کارت نسبت به ارزش گذاری شماره خود اقدام کند و پس از اعلام مبلغ، در صورت تمایل با در دست داشتن سند سیم کارت به دفتر  شرکت وام زرین مراجعه نماید.

طبق قراردادی که بین متقاضی دریافت وام سیم کارت و موسسه بسته می‌شود، خط قیمت گذاری شده به مالکیت و رهن شرکت در می‌آید تا روند قانونی پرداخت آغاز شود.  بعد از پرداخت اقساط وام نیز سند سیم کارت به نام دارنده آن بازگردانده می‌شود.

امکان پرداخت اقساط وام روی سیم کارت زودتر از موعد مقرر امکان پذیر می باشد و فرد می‌تواند با پرداخت زودتر از موعد تعیین شده، سیم کارت خود را زودتر سند بزند و به نام خود تغییر دهد. همچنین در صورت تمام شدن پرداخت اقساط، اگر متقاضی تمایل داشته باشد، می‌تواند قرارداد دریافت تسهیلات را مجدداً تمدید نماید و دوباره وام دریافت کند. برای تعداد دفعات دریافت وام یک سیم کارت محدودیتی وجود نداشته و می‌توانید به محض اتمام باپرداخت قبلی، درخواست خود را ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید :

وام سیم کارت به چه سیم کارت‌هایی داده می شود؟

از مهم ترین سوالاتی که برای دریافت وام پرسیده می‌شود این است که وام مذکور به چه خط‌ هایی تعلق می‌گیرد و به هر خط چه مقدار وام می‌دهند.

اول اینکه این وام تنها به دارندگان متقاضیان سیم کارت‌های دائمی ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد و اینکه سیم کارت دیگری مثل ایرانسل ، تالیا و رایتل حتی با شرایطی مانند رند بودن خط، دائمی بودن سیم کارت، ارزشمند قیمت بالا بودن خط، متعلق به استان‌های خوش رند را ساپورت نمی‌کند. شما تنها می توانید با سیم کارت های همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۲ دائمی درخواست وام سیم کارت بدهید.

اکثر این سیم کارت‌ها برای چند سال پیش هستند و خب از ارزشمندی و رند بودن خاصی برخودار می‌باشند که منجر می‌شود سیم کارت شما محبوب شناخته شده و به آن در بازار قیمت های بالایی تعلق بگیرد، همانطور که گفته شد می توان از مزایای ارزش افزوده آن نیز بهره برد. کارشناسان ما در شرکت وام زرین با بررسی سیم کارت و خط شما مقدار ارزش آن را برآورد کرده و به اندازه ارزش آن مبغ وام را تعیین می کنند.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

بعد از مراجعه به دفاتر یا برقراری ارتباط با شماره تلفن و سایت، پس از بررسی مالکیت سیم کارت و  خط شما مبلغ وام درخواستی حداکثر ظرف یک ساعت به حساب شما واریز خواهد شد. به عبارتی هیچ معطلی برای دریافت وام ندارید و تنها با یک ساعت انتظار به مبلغ مورد نیاز دست پیدا می‌کنید.

شرایط دریافت وام سیم کارت

بیشتر بخوانید :

مدارک لازم برای دریافت وام سیم کارت

در دریافت وام خط ۹۱۲ ، مدارک خاصی نیاز نمی‌باشد و تنها باید موارد زیر را به همراه خود داشته باشید.

توجه کنید که برای دریافت وام سیم کارت هیچ گونه ضامن، چک، سفته و موارد دیگر نیاز نمی‌باشد و فقط باید موارد بالا را در حین درخواست وام سیم کارت به همراه داشته باشید.

همچنین پس از ارائه مدارک تمام روند ثبت درخواست و واریز مبلغ وام در کوتاه ترین زمان، در حدود ۱ ساعت انجام شده و مبلغ درخواست شده به حساب و شماره کارت  شما، واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

برای دریافت وام با سیم کارت باید چه مراحلی را طی کنیم؟

همواره جهت دریافت وام سیم کارت می‌توانید با یک تماس تمام اطلاعات مورد نیاز و سوالات متداول خود را از کارشناسان ما در وام زرین بپرسید. در ادامه تمام مراحل دریافت وام سیم کارت را ذکر نموده‌ایم.

توجه کنید که برای کسب اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید و پس از اطمینان از شرایط دریافت وام می‌توانید تنها با ارائه مدارک  مربوطه، به مبلغ مورد نیاز خود دست یابید.

بیشتر بخوانید :

زمان باز پرداخت وام سیم کارت

همچنین می‌توانید بعد از پرداخت اقساط خود مجدد وام سیم کارت با همان خط را تمدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان سود هر وام می‌توانید با موسسه‌ی ما تماس بگیرید تا ضمن در اختیار قرار دادن اطلاعات وام‌های مختلف با توجه به شرایطتان، به درستی تصمیم گرفته و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

چرا وام سیم کارت

آیا گرفتن وام روی سیم کارت بهتر از فروش آن نیست ؟ همان طور که میدانید امروزه سیم کارت های دائمی همراه اول ، یک کالای لوکس و ارزشمند به حساب می آید.برای صاحبان کسب و کار ، سیم کارت نوعی اعتبار و اعتماد ایجاد می کند. اگر شما یک سیم کارت گران قیمت و معتبر داشته باشید ، مردم خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند . در نتیجه اگر با افراد زیادی در ارتباط هستید یا صاحب یک کسب و کارید ، این را بدانید که سیم کارت شما اعتبار شما است و فروش آن راه حلی هوشمندانه نیست.
چرا وقتی می توانید معادل 100 درصد ارزش سیمکارت خود را وام دریافت کنید ، اقدام به فروش کنید؟ چرا وقتی شرایط دریافت وام انقدر آسان و سریع است ، از آن استفاده نکنیم ؟
با ضمانت گذاشتن سیم کارت همراه اول خود ، می توانید وام فوری دریافت کنید .در نتیجه همچنان ارتباطات خود را دارید و هیچکس متوجه نمی شود که سیم کارت شما در ضمانت است . بعد از بازپرداخت وام ، دوباره مالک آن می شوید و دارایی تان را حفظ کرده اید.

چرا وام سیم کارت از فروش آن بهتر است؟

آیا گرفتن وام  بر روی سیم کارت بهتر از فروش آن نیست ؟

همان طور که اطلاع دارید امروزه سیم کارت‌های دائمی همراه اول ، یک کالای لوکس و ارزشمند محسوب می شوند.برای صاحبان کسب و کار، سیم کارت نوعی اعتبار و حتی اعتماد ایجاد می‌کند، به عبارتی اگر شما یک سیم کارت گران قیمت و معتبر داشته باشید، مردم خیلی راحت تر به شما و کسب و کارتان اعتماد می‌کنند. در نتیجه اگر با افراد زیادی در ارتباط می‌باشید یا صاحب یک کسب و کارید، این را بدانید که سیم کارت شما نوعی اعتبار است و فروش آن به هیچ عنوان راه حلی هوشمندانه نیست.

چرا وقتی می توانید معادل ۱۰۰درصد ارزش سیم کارت خود وام دریافت نمایید، اقدام به فروش کنید؟ چرا وقتی شرایط دریافت وام انقدر آسان و سریع برایتان فراهم شده، از آن استفاده نکنید؟ با ضمانت گذاشتن سیم کارت همراه اول خود، می‌توانیدبه راحتی وام فوری دریافت کرده و در نتیجه همچنان ارتباطات خود را حفظ خواهید کرد. هیچکس هم متوجه نمی‌شود که سیم کارت شما در ضمانت موسسه است و بعد از بازپرداخت وام سیم کارت، دوباره مالک آن می شوید و دارایی تان را به طور کامل حفظ می‌کنید.

شرکت وام زرین بیش از ۱۵سال است که در خصوص وام دهی با طلا ، سیم کارت و خودرو فعالیت دارد و بهترین شرایط را برای شما فراهم نموده تا در سریع ترین زمان و بدون نیاز به ضامن وام فوری دریافت نمایید.

دریافت وام یا فروش سرمایه ؟

معمولا زمانی که به مشکل مالی برمیخوریم یا نیاز به سرمایه برای کسب کارمان داریم اولین چیزی که به ذهنمان میرسید ، فروش سرمایه هایمان است زیرا گرفتن وام از بانک و موسسات اعتباری ، شرایط سخت و زمان بری دارد. از طرفی همیشه پیدا کردن ضامن و داشتن چک و سفته ، یکی از دغدغه های متقاضیان وام بوده است.
با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تغییرات قیمت ارز ، فروش سرمایه هایی مثل طلا ، سیم کارت ، ملک و خودرو اشتباه جبران ناپذیریست. چه بسیار افرادی که با فروختن طلا ، سیم کارت یا خودرو خود ، دیگر قادر به خرید آن نیستند.
تا به حال به این فکر کرده اید که بدون فروش سرمایه هایتان راه حلی فوری برای مسئله مالی تان پیدا کنید؟
، وام سیم کارت و از جمله خدماتی هستند که ما به شما ارائه می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تامین نقدینگی کنید و مشکل مالی خودتان را حل کنید. لازم به ذکر است که کلیه قرارداد ها زیر نظر وکیل و در دفتر اسناد رسمی انجام می شود و مبلغ وام در کمتر از یک ساعت به حساب شما واریز می شود.

از کجا وام بگیریم ؟

شرکت وام زرین یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه وام سیمکارت ، و فعالیت می کند. ما با بیش از 15 سال تجربه ، دقیقا میدانیم بهترین و مطمئن ترین شرایط دریافت وام باید چگونه باشد . ما همه چیز را برای آسودگی خاطر شما در نظر گرفته ایم تا در کمترین زمان ممکن و از مطمئن ترین راه ، وام دریافت کنید. خیلی مهم است که برای گرفتن وام به کجا اعتماد می کنید.
از جمله مزیت های دریافت وام از شرکت وام زرین :

 مزیت‌های دریافت وام سیم کارت از وام زرین

ارزش سیم کارت همراه اولتان چقدر است ؟

میزان وامی که به شما تعلق می‌گیرد طبق ارزش سیم کارتتان تعیین خواهد شد که توسط کارشناسان ما در وام زرین انجام می‌شود. با توجه به شماره موبایل و خط شما، قیمت خط بررسی شده و دقیقا معادل همان مبلغ برای وام مشخص می‌شود. در صورتی که می خواهید از ارزش خط خود اطلاع یابید و بعد تصمیم خود را نهایی کنید، ضمن تماس با ما و مشورت با مشاورین خبره هم مبلغ خط را تخمین می‌زنید و هم بهترین وام با توجه به شرایطتان به شما پیشنهاد خواهد شد. چرا که موسسه وام زرین علاوه بر وام سیم کارت، و هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

جمع بندی نهایی

وام سیم کارت یکی از آسان ترین و سریع ترین شیوه‌های دریافت وام می‌باشد که در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد. به عبارتی سیم کارتی که در دست دارید یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود که می تواند به سرعت و در مواقع ضروری میزان مبلغی که نیاز ارید را در اختیارتان قراردهد.

ما در شرکت وام زرین با ۱۵ سال سابقه مفتخریم که با داشتن بیشتر از ۱۰۰۰ پرونده موفق مالی، خدمت رسان  تمام متقاضیان هستیم. همچنین تمامی قراردادها در شرکت ما زیر نظر وکیل و در دفترخانه های رسمی ثبت اسناد انجام می‌شود تا با اطمینان و خیال آسوده درخواست خود را ثبدارندگان سیم کارت های دایمی همراه اول میتوانند روی خطوط خود وام سیم کارت دریافت کنند و آن را بصورت قسطی

و ماهانه پرداخت نمایند که به آن تسهیلات سیم کارت نیز میگویند. خرید با گرفتن وام سیم کارت

متفاوت است .

مزایای دریافت وام سیم کارت چیست ؟

دریافت وام روی سیم کارت دارای مزیت هایی است که جهت آگاهی و اطلاع

شما عزیزان به تعدادی از آنها اشاره مینماییم.

یکی از ویزگی های گرفتن وام سیم کارت سرعت دریافت آن میباشد به اینصورت که متقاضی دریافت وام سیمکارت پس از

حضور در این دفتر پیشخوان دولت مجموعا کمتر از یک ساعت کارهای مربوطه را انجام و مبلغ وام خط

به شماره حساب مورد نظر شما واریز میشود .

از خصوصیات دیگر گرفتن وام سیم کارت نیاز نداشتن به ضامن میباشد پس شما جهت دریافت این

وام بر خلاف سایر وام ها از قبیل بانکی یا سایر وام ها نیازی به ضامن یا ارایه چک و سفته ندارید زیرا

با داشتن سیم کارت میتوانید وام سیم کارت همراه اول را دریافت نمایید.

از آنجایی که این روزها ارتباط اکثر مشتریان مشاغل مختلف از طریق شماره تلفن همراه آنها میسر

میباشد ‚ سیم کارتها به نوعی نقش شرکت ‚ مغازه یا فروشگاه را برای ما دارند و فروش سیم کارت

در صورت نیاز مقطعی به سرمایه منجر به از دست دادن مشتریان و هدر رفتن سالها تلاش ما میشود

، از آنجایی که سیم کارت پس ازدریافت تسهیلات خط همراه اول همچنان نزد دریافت کننده وام

سیم کارت میماندو میتواند از آن استفاده نماید. پس ،این دریافت وام سیم کارت است که

میتواند گزینه ای منطقی نسبت به فروش سیم کارت دایمی همراه اول باشد.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول و محدودیت آن قیمت و ارزش خطوط

دائمی همراه اول رو به افزایش است شما میتوانید با دریافت وام سیم کارت علاوه بر استفاده از

این تسهیلات سیم کارت از ارزش روز افزون آن نیز بهرهمند شوید.

از آنجایی که قیمت سیم کارت نیز همراه با تورم  و گاهی بیش از تورم سایر کالا ها افزایش قیمت

پیدا میکند و این یکی دیگر از مزایای گرفتن وام با سیم کارت میباشد .

مراحل دریافت وام سیم کارت :

پس از  تماس متقاضی دریافت وام سیم کارت   ارزش و قیمت  خرید خط مورد نظر محاسبه و

مبلغ قابل پرداخت وام سیم کارت پس از بررسی به شما اعلام میشود ،بعد از اعلام مبلغ و هماهنگی با

کارشناسان ما جهت حضور ، متقاضی در این دفتر پیشخوان دولت حضور و وام سیم کارت خود را دریافت مینماید.

دریافت وام سیم کارت در دفتر پیشخوان دولت

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام سیم کارت :

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام سیمکارت ، کارت ملی یا شناسنامه جدید میباشد که متقاضی با داشتن هر یک

از این دو میتواند وام سیمکازت خود را دریافت نماید . چنانچه شناسنامه یا کارت ملی جدید را تا کنون دریافت نکرده اید

لازم است شناسنامه قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی خود را همراه داشته باشید . در ضمن سیم کارت مورد

نظر جهت گرفتن وام فوری سیم کارت نیز باید داخل گوشی روشن و همراه متقاضی باشد . حضور مالک سیم کارت دریافت

کننده وام خط همراه اول الزامی میباشد.

تعداد بازپرداخت اقساط وام سیم کارت به نوع شماره و مبلغ پرداختی بستگی دارد که پس از

مبلغ قابل پرداخت وام سیمکارت و تعداد اقساط آن به شما اعلام خواهد شد .

وام سیم کارت به چه خطوطی تعلق میگیرد ؟

دارندگان خطوط دائمی همراه اول که شماره آنها با ۰۹۱۲ آغاز میشود از کدهای ۱ تا صفر میتوانند وام فوری سیم کارت

را دریافت نمایند ،اما لازم بذکر است شرایط پرداخت وام سیم کارت در دفاتر مختلف با یکدیگر متفاوت میباشد ؛ در حال

حاضر در این دفتر پیشخوان دولت به سیمکارتهایی که ارزش خرید آنها ببش از ۶۰ میلیون تومان باشد وام سیم کارت

پرداخت میگردد .

به سیم کارت های دیگر اپراتورها و سیم کارتهای اعتباری حتی اگر رند هم باشند در این دفتر امورمشترکین تلفن همراه

 وام سیمکارت پرداخت نمیگردد.

دریافت کنندگان وام سیم کارت میتوانند زودتر از اتمام تاریخ اقساط مبلغ وام دریافتی را تسویه و سند خط را در همان روز

بنام خود باز گردانند .

پس از اتمام اقساط امکان تمدید دوباره و گرفتن وام سیم کارت وجود دارد .

حداقل مبلغ جهت اخذ وام سیم کارت :

مبلغ قابل پرداخت وام روی سیم کارت دائمی همراه اول در شرایط و زمان های مختلف متفاوت میباشد ، در حال حاضر

وام سیم کارت تنها به خطوط دائمی همراه اول که ارزش خرید  آنها بیش از پنجاه میلیون تومان باشد پرداخت میشود.

لازم به ذکر است در حال حاضر کمترین مبلغ پرداختی پانزده میلیون تومان میباشد . حتما بخوانید : سایت همراه اول

باز پرداخت تسهیلات سیم کارت طی چند قسط انجام میشود ؟

باز پرداخت اقساط وام خط همراه اول از ۴ ماه الی ۱۲ ماه میباشد (برای سیم کارت هایی با مبالغ

بالا تعداد ماه باز پرداخت اقساط میتواند بالاتر باشد) متقاضیان گرفتن وام سیم کارت ۹۱۲ میتوانند اقساط خود را پس از

گرفتن وام سیمکارت بین حداقل چهار ماه و حد اکثر دوازده ماه و به صورت ماهانه پرداخت نمایند.

در بغضی مواقع  باز پرداخت اقساط وام سیم کارت امکان کاهش یا افزایش تعداد ماهها وجود دارد . پیش از دریافت وام

خط و پس از  مشورت با کارشناسان ما در بخش پرداخت وام روی سیم کارت در صورت امکان میتوانید تعداد

باز پرداخت قسط خود را تغییر دهید. در صورت داشتن هر سوالی در مورد گرفتن وام با سیم کارت همراه اول

یا اطلاع از ارزش و قیمت روز سیمکارت خود میتوانید با ما در در ارتباط باشید .

مواردی در مورد دریافت وام با سیم کارت:

جهت گرفتن وام سیم کارت باید از آخرین تغییر نام ۲۱ روز گذشته باشد و همچنین در صورت مفقود شدن

سیم کارت یا سوختن آن و گرفتن سیمکارت جدید باید حداقل سه هفته از تعویض آن گذشته باشد.

در این

دفتر خدمات ارتباطی تنها به خطوطی وام سیم کارت همراه اول پرداخت میشود که از آخرین تاریخ نقل و انتقال

آنها و هچنین از آخرین تاریخ تعویض سیم کارت آن ها بیش از شش ماه گذشته باشد ، در غیر اینصورت

پیش از پرداخت وام باید خط مورد نظر استعلام و پس از آن تسهیلات سیم کارت به متقاضی دریافت وام

روی خط موبایل پزداخت میگردد.

آيا امكان تسويه وام سيم كارت پيش از تاريخ وجود دارد ؟

سوال بسياري از متقاضيان دريافت وام سيم كارت اين است كه آيا امكان تسويه وام پيش از به اتمام رسيدن

تاريخ قرارداد وجود دارد ؟

تسويه وام سيم كارت پيش از اتمام قرارداد امكان پذير است و دريافت كننده وام سيم كارت در هر زمانی

كه تمايل داشته باشد ميتواند تسويه نموده و سند خط در همان روز بنامش تغيير داده ميشود.

آیا در صورت تسویه زودتر از تاریخ وام سیم کارت سودی از مجموع مبلغ کسر میگردد ؟

در صورت تسویه زودتر از تاریخ قرارداد وام سیم کارت بخشی از سود ماههای باقیمانده کسر میشود .

توجه داشته باشید طبق قانون مخابرات از تاریخ آخرین نقل و انتقال سند سیم کارت باید حداقل ۲۱ روز گذشته باشد

بنا براین تسویه وام سیم کارت کمتر از ۲۱ روز مقدور نمیباشد.

خروج از نسخه موبایل